peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
50298 Jäsentä
146522 Kirjoitusta
Katso mitä kaikkea voit tehdä Yhteisössä
^

Hienoa, kun tulit Yhteisöön. Täältä löydät valtavasti keskusteluita, blogeja ja ratkaisuja. Voit keskustella yhdessä muiden samanhenkisten jäsenten sekä ajoittain myös työntekijöidemme kanssa. Kokosimme sinulle kolme vinkkiä jotta pääset nopeasti kartalle siitä, mistä Yhteisössä on kyse.

ETSI JA LUE

Etsi tietoa, selaa keskusteluita ja lue blogeja. Joku toinen on saattanut jo painia saman ongelman kanssa ja saada siihen ratkaisun. Jos et löydä etsimääsi, aloita uusi keskustelu ja kysy neuvoa osaavilta jäseniltämme.

HAKUUN

JÄSENET AUTTAVAT TOISIAAN

Yhteisössämme jäsenet neuvovat toisiaan ja keskustelevat keskenään. Törmäät nopeasti myös VIP-jäseniimme. He kaikki ovat tavallisia asiakkaita kuten sinäkin.

TUTUSTU

OSALLISTU JA KEHU

Osallistu keskusteluihin, skaboihin ja pilotteihin. Kerro kokemuksistasi, ratko muiden ongelmia. Samalla keräät arvomerkkejä ja etenet Yhteisössä pidemmälle. Sinulla on mahdollisuus päästä jopa VIP-jäseneksi.

LUE LISÄÄ

Keskustelua ruoasta

SIM-guru
SIM-guru
Rekisteröitynyt: ‎21-02-2015
Kirjoituksia: 1 281
41/54

Vs: Keskustelua ruoasta

Viikonloppuna tuli kokeiltua vähän erikoisempaa reseptiä, oluessa haudutettuja possunribsejä. Käytin alkoholitonta vehnäolutta, mustapippuria, merisuolaa ja laitoin pussiin 250c 10min ja sen jälkeen 100c 6h. 

Tuli oikein hyvää lihaa Hymiö Onnellinen Lisäkkeeksi valkoista riisiä tällä kertaa. Jäin miettimään, että ensi kerralla kokeilen inkivääriolutta.. Se vois kantaa kivan maun sinne?

Kaikki oikeudet pidätetään
All rights reserved
Ex-telialainen
Ex-telialainen
Rekisteröitynyt: ‎17-12-2014
Kirjoituksia: 1 346
42/54

Eilen itse valmistin seuraavanlaisen menun: 

Leivinuunissa pitkään haudutettua karitsan viulua. Maustettu tällä kertaa valkosipulilla, yrteillä ja tuoreella chilillä. Tuntien kypsennyksen jälkeen luukin lähti näppärästi irti ja liha oli mitä mureinta olematta kuitenkaan kuivaa. Lammasta moni vierastaa mutta hyvin tehtynä ei todellakaan maistu villasukalle. Hymiö Onnellinen 

Lisukkeena kukkakaalista ja perunasta valmistettua pyrettä, sekä vihersalaattia. Kastikkeena toimi haudutuksen liemi.

Tätä kokonaisuutta saa vielä tänään nauttia eväänäkin. Hymiö Onnellinen 

Paina peukkua jos tykkäsit vastauksesta!

SIM-guru
SIM-guru
43/54

@RaMaria kirjoitti:

Lammasta moni vierastaa mutta hyvin tehtynä ei todellakaan maistu villasukalle. Hymiö Onnellinen 

Toi on totta, itse olen yrittänyt useita kertoja karitsaa useassa muodossa ja saanut visuaalisesti näyttävii annoksia aikaiseksi mutta pöydässä ruokailu tyssää kun alkaa villasukka maistua...

Jokin siis mulla menee aina pieleen Hymiö Erittäin onnellinen

All rights reserved
0 tykkäystä
Ex-telialainen
Ex-telialainen
Rekisteröitynyt: ‎17-12-2014
Kirjoituksia: 1 346
44/54

@tilasto kirjoitti:

@RaMaria kirjoitti:

Lammasta moni vierastaa mutta hyvin tehtynä ei todellakaan maistu villasukalle. Hymiö Onnellinen 

Toi on totta, itse olen yrittänyt useita kertoja karitsaa useassa muodossa ja saanut visuaalisesti näyttävii annoksia aikaiseksi mutta pöydässä ruokailu tyssää kun alkaa villasukka maistua...

Jokin siis mulla menee aina pieleen Hymiö Erittäin onnellinen

Itse oon todennut että mikään ylimalkainen maustekikkailu ei ainakaan ole hyvästä.
Ja kypsennystavan valitseminen sitten sen mukaan mitä osaa lampaasta valmistaa. Hymiö Onnellinen 

Itse tykkään myös poistaa hyvin lihassa olevat rasvat. En tykkää muutoinkaan missään lihassa noista rasvoista ja varsinkin tuntuu että varttuneemman lampaan rasvalla saa sen villasukan aika nopsaan esiin. Isommat paistit, viulut ja muut tykkään kypsentää hitaasti ja pitkään jolloin saadaan tuo mureus lihan kuivumatta. Kareet taas sitten jätän mediumiksi. 
Kypsyysasiat ovat toki makuasioita. Hymiö Onnellinen 

Paina peukkua jos tykkäsit vastauksesta!

SIM-guru
SIM-guru
45/54

@RaMaria kirjoitti:

Itse oon todennut että mikään ylimalkainen maustekikkailu ei ainakaan ole hyvästä.
Ja kypsennystavan valitseminen sitten sen mukaan mitä osaa lampaasta valmistaa. Hymiö Onnellinen 

Itse tykkään myös poistaa hyvin lihassa olevat rasvat. En tykkää muutoinkaan missään lihassa noista rasvoista ja varsinkin tuntuu että varttuneemman lampaan rasvalla saa sen villasukan aika nopsaan esiin. Isommat paistit, viulut ja muut tykkään kypsentää hitaasti ja pitkään jolloin saadaan tuo mureus lihan kuivumatta. Kareet taas sitten jätän mediumiksi. 
Kypsyysasiat ovat toki makuasioita. Hymiö Onnellinen 

Juu ei ne mausteet jo valmiiksi huonoa lihaa tai huonoja kokin taitoja pelasta Hymiö Onnellinen En itsekään niin rasvoista enää nykyään välitä, ja kypsänä jotenkin aina tottunut lihan syömääm. Mediumina en osaa syödä.. Mut makuasia tosiaan Hymiö Onnellinen

All rights reserved
Data-Jehu 2018
Data-Jehu 2018
Rekisteröitynyt: ‎15-08-2015
Kirjoituksia: 1 586
46/54

Eilen paistoin pannulla silakkapihvejä. Helppoa ja maukasta ruokaa.

SIM-guru
SIM-guru
47/54

@Purnipsi kirjoitti:

Eilen paistoin pannulla silakkapihvejä. Helppoa ja maukasta ruokaa.

Kyllä sitä välillä kaipaa tollasta helppoakin evästä, aina ei jaksa kauheesti väsätä mitään Hymiö Onnellinen Itsekin joskus ihan nakkeja ja ranskalaisia laitan uunissa Hymiö Erittäin onnellinen

All rights reserved
0 tykkäystä
SIM-guru
SIM-guru
48/54

Eilen tuli tehtyä tällaista, broilerin suikaleita, punasipulia ja tuoreita habaneroja viipaloin joukkoon pari kappaletta. Lisänä keitettyä riisiä ja alkoholitonta lasso olutta Hymiö Onnellinen

20180318_130136.jpg

All rights reserved
Highlighted
Lady
Lady
Rekisteröitynyt: ‎06-06-2015
Kirjoituksia: 2 524
49/54

Tänään tuli sitten tehtyä pari pizzaa runsailla täytteillä Apetit pizzapohjille, riittää huomiseksikin syötävää Hymiö Silmänisku

#koskamävoin
Stupid is as stupid does - Forrest Gump
Lady
Lady
Rekisteröitynyt: ‎06-06-2015
Kirjoituksia: 2 524
50/54

Näin lauantain kunniaksi tein itse hampurilaisia. Pihvit tein naudanjauhelihasta, johon laitoin sipulia ja suolaa. Hampurilaissämpylät paahdoin leivänpaahtimessa. Väliin tuli tietenkin salaattia, tomaattia, suolakurkkua, cheddarjuustoa ja mausteiksi hampurilaiskastiketta, ketsuppia, sinappia, kurkkumajoneesia ja chilimajoneesia.

IMG_1169.JPGJuomana omenatäysmehua.

#koskamävoin
Stupid is as stupid does - Forrest Gump