Klaaniraati ja siitä saatu lippupaketti


Terve

 

Pientä yleistä palautetta annettava tästä Klaaniraadin lippupaketista Finnkinoteattereihin. Ihan kiva saada 4 lippua. Mutta, tuli vähän sellanen WTF fiilis kun liput tulee postissa helmikuun viimesinä päivinä ja kun katsoo näitä 4 lippua, niin ne on vaan voimassa maaliskuun loppuun. Toki lipuissa lukee että ne ovat olleet voimassa jo 11 kuukautta alkaen 2014. Mutta, antaa sellasen halvan maun. Ihan kuin "annetaan nyt noi meidän henkilökunnalle ostetut liput tuosta, kun ne ei ole niitä käyttänyt". Tein sen ensimmäisen kyselyn nyt, tuskin teen enään, jos on noin suureleinen "palkkio" tulossa. Nyt on tilanne sellainen, että en edes kerkiä käymään kun korkeintaan yhden leffan katsomassa. Kiitos.

 

J


9 kommenttia

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +16

Minulle tuli s.postiin viestissä liput ja on voimassa 27.2.2015 - 29.2.2016 välisenä aikana... Ei ainakaan minulle tuota ongelmia...

Ensin pitäisi saada ne luvatut liput, ennen kuin voi kiukutella niiden voimassaolosta. :smileywink:

Mun 4 lippua on voimassa 21.3.2014-31.3.2015. 😃

Moikka

Eipä ole kuulunut leffalippuja

 

Kuinka kauan niitä luvattuja lippuja on lupa odottaa.  Ei oo näkyny ei kuulunu mitään ja reilu kuukausi sitten liityin tähän ryhmään.

Moro kaikki!


Postitse lähetetyt liput ovat voimassa maaliskuun loppuun saakka ja sähköpostitse toimitetut tuonne helmikuulle 2016.


Mutta huomio huomio! Paperiset liputkin ovat siis ns. vouchereita. Ne vaihdetaan varsinaiseen näytöslippuun. Kun näytöslipun hankkii voucherin voimassaoloaikana, niin itse näytös saa olla myöhemminkin :smileyhappy:


 


Lippujen postitus on tehty jo hyvän aikaa sitten. Jos lippuja ei ole vieläkään tullut, tarvitsisimme hieman lisätietoja jotta saamme liput oikeaan paikkaan. Ne, keneltä liput puuttuvat, voisivat laittaa asiakasnumeroa ja sähköpostiosoitetta tulemaan osoitteeseen


info@klaaniraati.fi, niin saadaan tiketit matkaan. Ja otsikoksi mailiin vaikkapa Puuttuvat leffaliput.


 

Niin en minäkään muuten olisi "kiukutellut", mutta 4 elokuvaa kuukauteen on aikamoinen suoritus. No, menipä ilmaisia lippuja sitten kavereille.

 

J

Tää rupee olemaan jo enemmän kuin huvittavaa,meinaan nää luvatut leffaliput.Niitä ei kuulu ei näy,mutta viestissä jonka sain Soneralta tuli sellainen fiilis että olen itse ryssiny jotain jossain. En vaan tiedä mitä.Mutta jos ne liput on loppu tai niitä ei ole tarkoituskaan lähettää niin toivottavasti Sonera viitsii edes sen (vastauksen)lähettää.Aikaa meinaa olisi ollut lähettää joko liput tai parempi selitys.

@aappa1 Laita viestillä asiakasnumerosi ja sähköpostiosoitteesi osoitteeseen info@klaaniraati.fi, niin saadaan liput perille :smileyhappy:

Vastaa