Mitä sarjoja seuraat tällä hetkellä?

  • 6 February 2018
  • 3 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +19

Kanavia riittää ja katseltavaa löytyy useastakin suoratoistopalvelusta sekä normi tv kanavilta. Ihan omasta mielenkiinnosta siis haluaisin tietää mitä sarjoja seuraat tällä hetkellä tai oletko enemmän leffatyyppiä?


 


Itsellä listalla Silta -sarjan uudet jaksot sekä Aallonmurtaja joka nyt alkoi maikkarilla. Lisäksi Viaplayn kautta seurailen The Black Listiä ja C Morelta yritän bongailla uusia Beckejä ( joita saisi tulla vaikka joka päivä :smileyvery-happy: ). Kaveri suositteli sarjaa Hassel mutta siihen en ole ehtinyt vielä paneutua. Se taitaa löytyä Viaplaylta. Ruotsalaiset ja pohjoismaalaiset rikos sarjat kiinnostavat erityisesti, joten onko sulla suositella jotain jota ei voi jättää katsomatta?


 



3 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

Mä olen tylsä tyyppi, en seuraa mitään näistä ”muodikkaista” sarjoista :)


 


Seuraan Discoveryn tiededokkareita tai sarjoja, avaruus ja tähtitiede kiinnostaa. Strip the Cosmos, How the Universe Works, Trough the Wormhole with Morgan Freeman. Nyt odottelen Cosmos: A Spacetime Odysseyn toista tuotantokautta.


 


Autot ja rakentaminen on myös sydäntä lähellä joten Wheeler Dealer (uusi konsepti ei ole niin omaan makuun mutta tulee katsottua koska uudet jaksot) on seurannassa myös, Top Gearia ja Fast `n Loudia unohtamatta.

Kunniamerkki +14

Itse on tullut viime aikoina katsottua enemmän pidempiä sarjaputkia Netflixin kautta.


Vanhana Star Trek fanina, kaikkien sarjojen kaikkien jaksojen lisääminen palveluun oli mulle aika positiivinen uutinen 🙂 Ensin lähti Enterprisen pari viimeistä kautta joita en ollut vielä muuta kautta nähnyt, sen jälkeen katsoin Voyagerin kaikki 7 kautta ja nyt on Deep Space Nine sekä uusi Discovery menossa.


 


Näiden päälle katselen myös fiiliksen mukaan Luciferia, Scorpionia (tämä on tullut/tulee myös telkkarista), Z Nationia, Helixiä, Van Helsingiä ja vanhaa scifi-klassikkoa Fireflyta.


 


Yksi parhaita sarjoja, mitä olen viime aikoina nähnyt on ollut Netflixin uusi Altered Carbon. Mikäli Balde Runner tyyppinen dystooppinen scifi upeasti kuvattuna ja hienolla juonella on sinun juttusi, suosittelen katsomaan! Tuli katsottua tämä sarja muutamassa päivässä läpi. Oli niin koukuttava tapaus, että kaikki luppoaika meni melkein iPad kädessä sarjaa katsellen :smileyvery-happy:

Itsellä katselmuksen alla tällä hetkellä @kjns kanssa samat Lucifer, Scorpion ja Van Helsing.
Näiden lisäksi vielä Outlander ja Penny Dreadful

Sitten vielä uusia jaksoja oottaa lukuisat muut sarjat. Netflixin Oma lista on aika kaoottinen, onkohan siellä tällä hetkellä joku 80 sarjaa/leffaa oottamassa vuoroaan.
Ihan joka päivä en kerkiä töllöä katsella eli noi sarjojenkin läpikäynnit kestää toisinaan iäisyyden. :) 

Vastaa