Peevelin lätäkkö - Saunalahti!


  • Anonymous
  • 0 kommenttia

Yritin 2 kertaa lähettää viestiä Lumolle kuvan keralla,  mutta Saunalahti tietty ei päästänyt lähettää sinne. 

Lähetin Hotmaililla ja eipä ole ongelmaa tullut. 

 

Saunalahdelta tuli tämmönen automaattinen ilmoitus. 

 

 

"This is the mail system at host vs18.mail.saunalahti.fi.

####################################################################
# THIS IS A WARNING ONLY.  YOU DO NOT NEED TO RESEND YOUR MESSAGE. #
####################################################################

Your message could not be delivered for more than 15 minutes.
It will be retried until it is 48 hours old.

For further assistance, please contact your postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<info@lumon.fi>: connect to smtp.lumon.fi[192.194.58.100]:25: Connection timed
    out"


7 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

Oliko viesti tarkoitettu Lumolle vai Lumonille? Aloitit viestisi vuokra-asuntoyhtiö Lumolla, mutta sähköpostiosoite viittaa parvekelasitusyhtiö Lumoniin.

 

Virheilmoitus kertoo, että Saunalahden postipalvelin ei saa yhteyttä Lumonin postipalvelimelle. Syynä tähän voi olla tietoliikennekatkos, reititysvirhe, Lumonin postipalvelimen kaatuminen/sammuminen/huoltotyöt tai Saunalahden postipalvelimen pääseminen estolistalle tai palomuuriin.

 

Tarkista vielä Hotmail-postisi uudelleen, ettei sinnekin olisi tullut virheilmoitusta. Eri postipalvelimet toimivat häiriötilanteissa hieman eri tavoin, joten Hotmail ei välttämättä ole vielä luonut virheilmoitusta.

 

Mikäli et saa mitään sähköpostia lähetettyä Lumonille, ota heihin yhteyttä puhelimitse tai kirjeitse.

 

Mikäli viesti todellakin pääsi läpi Hotmailin kautta, mutta ei Saunalahden kautta, ota yhteys Saunalahteen.

Ei kun  Lumon. 

 

Hotmail kyllä joskus on ilmoittanut,  jos viesti ei onnistu eteenpäin. Varmasti meni viesti sinne mihin lähetin Hotmaililla. 

 

Elisan sivulla ei lukenut siitä häiriöstä yhtään mitään.  Tarkistin vielä heidän keskustelu - palstankin ja jotain häiriötä sähköpostiin tulee heille myös.

 

Hotmail on paras! Lähes 20 vuotta olen sitä käyttänyt. 

Lumon oli lähettänyt klo11:59 minulle vastauksen sähköpostilla ......@elisa.fi osoitteelle. 

On se kumma juttu,  Elisa yrittää soittaa  minulle.

 

Kävin Elisan sivulla tarkistamassa onko markkinointi esto vielä "päällä" ja kyllä vain on.  Silti yrittävät soittaa ja Fonecta Caller ei löydä tietoa siitä numerosta.  Eli 050 alkuinen numero. 

 

Googlella hain tietoa tuosta numerosta ja siellä todellakin mainittiin Elisan markkinointi. 

 

Minä olen myös Elisan asiakas,  mutta vain netti. 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20
Poistettu käyttäjä kirjoitti:

On se kumma juttu,  Elisa yrittää soittaa  minulle.


 


Kävin Elisan sivulla tarkistamassa onko markkinointi esto vielä "päällä" ja kyllä vain on.  Silti yrittävät soittaa ja Fonecta Caller ei löydä tietoa siitä numerosta.  Eli 050 alkuinen numero. 


 


Googlella hain tietoa tuosta numerosta ja siellä todellakin mainittiin Elisan markkinointi. 


 


Minä olen myös Elisan asiakas,  mutta vain netti. 




050 -alkuinen numero voi olla mikä tahansa Elisan numeroavaruudesta liikkeele laskettu numero. Kaikkia numeroita ei numerotiedusteluissa ole, sillä ne voivat olla salaisia. Esimerkiksi prepaid-numerot puuttuvat kokonaan.

Jotenkin minä vihaan tuota Elisaa.  Valehtelevat minkä kerkeävät,  sillä  minä en ole ainut kelle tekevät niin. 

 

 

Poistettu käyttäjä kirjoitti:

Jotenkin minä vihaan tuota Elisaa.  Valehtelevat minkä kerkeävät,  sillä  minä en ole ainut kelle tekevät niin. 


 


 




Olen kyllä samaa mieltä,koska asun maalla ja lupasivat 25mb netin. Muutaman päivån 20-25mb speedtestissä ja nyt on vaan 2-1 mb netti.


Tulee tabletin Telian nettiä käytettyä koska siinä 26mb ja on toiminut kohta 3-4 vuotta.


Onneksi elisan soppari loppuu lokakuussa.

Vastaa