Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 62794
Kirjoituksia 171702

Roskaposti tulva jatkuu!

Highlighted
Konkari
Rekisteröitynyt: ‎28-12-2014
Kirjoituksia: 666
11/23

Vs: Roskaposti tulva jatkuu!

olenjoaiemminmainninnutettenannaosoitettanimihinkäänarvontoihin                    siitähuolimattaroskapostiatulee                   sähköpostinionainoastaan                   normaaleissakontakteissa                              annettu        esim.          verkkokauppojajne    

Highlighted
Velho
Velho
Rekisteröitynyt: ‎15-08-2015
Kirjoituksia: 2 320
12/23

@kefiiri kirjoitti:

olenjoaiemminmainninnutettenannaosoitettanimihinkäänarvontoihin                    siitähuolimattaroskapostiatulee                   sähköpostinionainoastaan                   normaaleissakontakteissa                              annettu        esim.          verkkokauppojajne    

Tulee mieleen, että jos vaikka verkkokauppa murrettu, niin voivat saada roskapostittajat tietoja. Ja eihän se tarvi olla kummonenkaan paikka mihin on osoite mennyt, äkkiä menee yhteistötä tekevältä taholta toiselle ja sitä rataa. Ja voihan olla, että on arvottu osoitteita umpimähkään etunimi.sukunimi tavalla,ja on osunut huono tuuri.

0 tykkäystä
Highlighted
Lady
Lady
Rekisteröitynyt: ‎06-06-2015
Kirjoituksia: 3 382
13/23

@kefiiri kirjoitti:

Olipas hieman hankala saada selvää mitä kirjoitat. Minä olen sanonut aiemmin jo, että roskaposteja tulee myös tilausten kautta. Jos tilaat vaikka verkkokaupoista jotain ja annat tilausta varten sähköpostiosoitteesi sinne, niin roskapostia tulee ( tosin jotkut verkkokaupat kunnioittavat asiakkaita, eivätkä anna email-osoitetta kolmansille osapuolille ). Tietoturvasta kannattaa myös huolehtia, saastuneet tietokoneet levittävät roskaposteja koko kontaktilistalle.

0 tykkäystä
Highlighted
Konkari
Rekisteröitynyt: ‎28-12-2014
Kirjoituksia: 666
14/23

Vai oli vaikea saada selvää. Se oli tarkoituskin.

En tiedä osuiko ja upposiko kohteeseen?

Highlighted
Vakiokalustoa
Rekisteröitynyt: ‎19-05-2015
Kirjoituksia: 105
15/23

Windowsissakin taitaa olla käyttäjä ehdoissa, että tietoja myydään/annetaan kolmannelle osapuolelle. Eiköhän lehtien internet sivuillakin ole sama tieto annettu, tietoja annetaan kolmannelle osapuolelle. Tämmöisitä ne tiedot menee.

Sitten tulee sähköpostia, postin, verkkokauppacomin, gigantin nimissä. Olet niin hyvä asiakas, että sinut palkitaan, varoitus sivuilla kuva, että huijaussivusto. Jos on asioinut jossain liikkeessä, niin halpaan menee. Itse huomasin Gigantista, en ole asioinut. Verkkokauppacomin kanssa olisin mennyt halpaan, jos en olisi tiennyt. Tämmöisille huijareille ne myy niitä.

0 tykkäystä
Highlighted
Poistettu käyttäjä

Kirjoituksia: 0
16/23

Gmail on huono! En ole koskaan  sitä käyttänyt,  mutta silti sinne tuuppaa roskapostia.  

Google teki väkisin tuon postilaatikon ja vihdoin sain sanoa sen laatikon irti. 

Yhden Soneran postilaatikko osoitteen sanoin irti ja olen sen jälkeen  saanut olla rauhassa. 

Hyvin harvoin osallistun arvontaan ja siihen käytän hotmailia. 

Turha on vikistä, että käyttäjä on syypää kaikkiin! 

ps. taas linkkimestari iskenyt! 

0 tykkäystä
Highlighted
Konkari ☆
Rekisteröitynyt: ‎11-09-2012
Kirjoituksia: 1 234
17/23

@Puuneula kirjoitti:

Gmail on huono! En ole koskaan  sitä käyttänyt,  mutta silti sinne tuuppaa roskapostia.  

Ei kannata haukkua huonoksi, jollei ole koskaan käyttänyt. Itse olen käyttänyt vuosia ja viime aikoina ainoana sähköpostina. Roskaposteja tulee n. 10-15/kk, jotka menevät automaattisesti roskapostikansioon. Yhden verkkokaupan mainokset eivät loppuneet lukuisista mainoskirjeen peruutuksista huolimatta, ennen kuin gmailin "ilmoita roskapostista" teki tehtävänsä. Toimii niin kuin sähköpostin pitäisikin toimia.

Highlighted
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎25-01-2016
Kirjoituksia: 3
18/23

Suodattimien luomisesta ei ole mitään apua koska ne eivät toimi vaan roskapostia tulee jatkuvasti jo luoduista suodattimista huolimatta ihan samoista aiheista ja otsikoista.  Ainut vaihtoehto ilmeisesti on luopua mail.inetistä ja siirtyä kokonaan gmailiin tai hotmailiin joista ei tule roskapostia.  

0 tykkäystä
Highlighted
Vakiokalustoa ☆☆
Rekisteröitynyt: ‎24-08-2015
Kirjoituksia: 503
19/23

@PasiS kirjoitti:

@Puuneula kirjoitti:

Ei kannata haukkua huonoksi, jollei ole koskaan käyttänyt. Itse olen käyttänyt vuosia ja viime aikoina ainoana sähköpostina. Roskaposteja tulee n. 10-15/kk, jotka menevät automaattisesti roskapostikansioon. Yhden verkkokaupan mainokset eivät loppuneet lukuisista mainoskirjeen peruutuksista huolimatta, ennen kuin gmailin "ilmoita roskapostista" teki tehtävänsä. Toimii niin kuin sähköpostin pitäisikin toimia.

Gmail poistaa myöskin ne liitteet noista spam emaileista ja niillä on omasta mielestäni yksi parhaimmista spam filttereistä.

Highlighted
Poistettu käyttäjä

Kirjoituksia: 0
20/23

Luotan vain Hotmailiin! 

0 tykkäystä