Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 62709
Kirjoituksia 171458

Sääkeskustelua

Highlighted
Lady
Lady
Rekisteröitynyt: ‎06-06-2015
Kirjoituksia: 3 378
11/22

Vs: Sääkeskustelua

@TeroRe kirjoitti:

Helteet käyvät voimille mutta en valita, kyllä se talvella taas paleltaa voin luvata Hymiö Onnellinen Ehkä eniten odotan kovien helteiden jälkeen kovia (oikeasti kovia) ukkosia ja rajuja sateita. Tykkään kun luonto elämöi Hymiö Onnellinen

On jotensakin vielä tuoreessa muistissa 6 vuoden takainen "elämöintinäytös" elosalamoista. Se oli hienon näköistä edellisenä iltana kun kaukana välähteli yhtenään parin sekunnin välein, mutta kun seuraavana iltana "näytös" tuli aivan päälle ja talo tärisi sekä salamat räpsivät jokapuolelta yhtäaikaa niin tuppasi jo vähän pelottamaan Hymiö Yllättynyt 🙊

0 tykkäystä
Highlighted
Lady
Lady
12/22

Ihanaa nyt sataa vettä ☔ yli 20°C lämmintä vieläkin, mutta sade virkistää 😅

DSC_7982.JPG

0 tykkäystä
Highlighted
Poistettu käyttäjä

Kirjoituksia: 0
13/22

Hymiöistänne sen verran,  että jos käytätte niitä kännykästä tai tabletista,  niin ne ei  näy muille,  jotka käyttävät tietokonetta. 

Minä olen aiemmin käyttänyt tabletin hymiöitä,  niin privaviestit ei toimineet. Ja lisäksi Tero kertoi,  ettei minun hymiöt toimi tällä sivulla tai siis muut ei näe. 

Tässä kuitenkin laitan tabletin hymiön. 🐝 testaan. 

0 tykkäystä
Highlighted
Lady
Lady
14/22

@Puuneula kirjoitti:

Hymiöistänne sen verran,  että jos käytätte niitä kännykästä tai tabletista,  niin ne ei  näy muille,  jotka käyttävät tietokonetta. 

Minä olen aiemmin käyttänyt tabletin hymiöitä,  niin privaviestit ei toimineet. Ja lisäksi Tero kertoi,  ettei minun hymiöt toimi tällä sivulla tai siis muut ei näe. 

Tässä kuitenkin laitan tabletin hymiön. 🐝 testaan. 

Joskus on vaan helpompi laittaa se hymiö laitteesta ja minä ainakin näen tuon hymiön, tosin olen nyt täällä tabletilla surffailemassa 🐝🐈🐕🐧🐾 Hymiö Silmänisku

0 tykkäystä
Highlighted
Lady
Lady
15/22

Edelleen täällä Oulun seutuvilla "nautitaan" helteistä, tänään on tosin luvattu sadetta ja huomenna kenties ukkosta Hymiö Kieli

-----------

Noista hymiöistä vielä : jotkut puhelimella/tabletilla laitetut hymiöt näkyvät tietokoneella vähän pelkistettyinä tai mustavalkoruutuina tms. Hymiö Silmänisku

0 tykkäystä
Highlighted
Poistettu käyttäjä

16/22

Onneksi kerkesin hakea paketin,  jonka tilasin,  sillä nyt on kaatosade. ☔ 

0 tykkäystä
Highlighted
Konkari ☆
Rekisteröitynyt: ‎11-09-2012
Kirjoituksia: 1 234
17/22

Kyllä ne hymiöt näkyvät tietokoneellakin, tosin näyttävät lähinnä kärpäsen kakalta näytöllä. 

0 tykkäystä
Highlighted
Poistettu käyttäjä

18/22

Eli se riippuu mitä selainta käyttää. 

Nyt aurinko lättyjä paistaa ja niitä on mukava maistaa. 🌞

0 tykkäystä
Highlighted
Lady
Lady
19/22

Tänään on ollut aurinkoista, lämmintä, sateista ja ukkosta sekä rakeitakin on tullut Hymiö Silmänisku

DSC_7991.JPG

Piti hetki odotella ennenkuin menin kauppaan 🌂LOL-hymiö

0 tykkäystä
Highlighted
Lady
Lady
20/22

Tänään meitä hellitään aurinkoisella ja lämpimällä säällä. Kävin koiran kanssa pelloilla lenkillä, kun sorsastajatkaan eivät näin auringonpaisteella ole häiritsemässä Hymiö Silmänisku

DSC_8107.JPG

DSC_8113.JPG

0 tykkäystä