Sonera ja Elisa keskustelupalstat

  • 24 October 2015
  • 7 kommenttia
  • 0 katselukertaa

  • Anonymous
  • 0 kommenttia

Hei, 

 

Huomasinpa,   että näillä kahdella on samoja ominaisuuksia foorumillaan,   mutta Soneran foorumi on paljon selkeämpi ja helposti löytää mitä etsii. 

 

 


7 kommenttia

Kunniamerkki +14

Nämähän molemmat toimii Lithiumin alustalla, mutta kumpikin on muokannut alustan omiin tarpeisiinsa sopivaksi :)


 


Eroja on tosiaan ainakin ihan sivuston ulkonäössä ja jonkin verran toiminnallisuudenkin osalla.

Kiitos, en edes tiennyt että ne käyttää samaa Lithium lautaa. Elisan foorumi on aika sekaisin ja se sininen väri lisää sotkua.
Elisan sininen ulkonäkö on aika sotkuinen.

Se Elisan Palstalla on hyvää, että pysyy kirjautuneena, eikä heitä ulos. Meni sekaisemmaksi, kun Saunalahden ja Elisan Palstat yhdistettiin.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

Meillä on taustalla se, että jos olet rekisteröitynyt Klaaniin Sonera Tunnuksella ja olet sisällä Klaanissa niin samalla sessiolla pääset sisään Omille Sivuille, siis ilman uutta sisäänkirjausta.


 


Tarkoitus on tehdä sama myös toisinpäin, olet kirjautuneena Omille Sivuille (Sonera Tunnuksella) niin pääset ilman erillistä kirjausta tänne Klaaniin.


 


Muitakin synergiaetuja on muuten suunnitteilla mutta niistä lisää myöhemmin :)

Outo ilmiö on Elisan foorumilla. Kun rekisteröi sinne sivulle on automaattisesti uusi jäsen ja seuraava titteli onkin vieras. Minun mielestä foorumi säännöt menee ******* edellä puuhun.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

Tulipa muuten mieleeni, että tätä samaa Lithiumia käyttää myös esimerkiksi Spotify ja Playstation. Miten vertailisitte näitä mestoja Klaaniin, hyvässä ja pahassa? :)

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +11
Mainitsemasi ovat kyllä katsomatta, mutta Elisan palstaa lueskelen. Siihen verrattuna Soneran toteutuksessa on hirvittävästi hukkatilaa ruudulla, pitää julmasti rullata. Toki keskustelupalstahistoriani alkaa Fidonetin solmun ylläpitämisestä joten olen aikoinaan tottunut tiukkaan asian esittämiseen tekstipäätteellä ilman muotoilulle uhrattua tilankäyttöä. Ja nykyäänkin luen mielelläni kirjoja koska niissä on vain itse asia ilman turhaa oheissälää.

Vastaa