Työpöytäsi

  • 13 March 2018
  • 4 kommenttia
  • 3 katselukertaa

Kunniamerkki +14

Täältähän puuttui tämä jokaisen tekniikka foorumin legendaarinen työpöytä screenshot topikki, joten aloitetaas se tännekin :D 


 


Eli idea yksinkertaisuudessaan ottaa screenshotti (kuvakaappaus, kuvaruutukopio) tietokoneesi työpöytänäkymästäsi ja liittää se tähän keskusteluun. Halutessasi voit toki kommentoida sitä ja muiden kuviakin saa kommentoida, kunhan noudattaa tämän foorumin sääntöjä :)


 



 


 


 


4 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Minä työskentelen useimmiten tabletillani, joten työpöytänäkymäni poikkeaa hieman tavallisesta tietokoneen työpöytänäkymästä :smileyvery-happy:


On toki läppärikin olemassa, mutta android tabletti on tullut päivittäiseen käyttöön jo yli 3 vuotta sitten.


Varmaan jotkut epäilevät, että voiko tabletti korvata tietokoneen :smileysurprised:


Minun mielestäni voi, ongelmia on ollut ainoastaan jos jotkut tehtävät vaativat windows tietokonetta tai pikemminkin windowsin ohjelmia. Silloin pitää kaivaa läppäri esille, mutta pidän yleensä tästä nopeudesta ja helppoudesta mitä tabletti tuo :smileywink:


 



 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

Windowsin työpöytä on ollut rinnalleni koko elämäni ajan eikä se ole juurikaan muuttunut. Pidän enemmän pelkistetystä mallista eli toisin sanoen ei mitään ylimääräistä työpöydällä ?


 


Aika tyhjältä tää munkin pöytäni näyttää! Aina ei ollut sama tilanne. Ennenmuinoin työpöytä oli sellanenki kaaos että sieltä ei oikeestaan enää edes löytänyt mitään. Viimeaikoina oon pyrkiny pitämään tän "siistinä".


Alla print screenillä kolmen näytön kombo, joka itselläni käytössä. 


 


 


Kunniamerkki +14

MacBook Pro:ssa tämmöstä


 



 


 


 

Vastaa