Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 64966
Kirjoituksia 176626

Uuden mainoksen biisi?

Highlighted

Uuden mainoksen biisi?

Uusi jäsen
Viestejä 2 kpl

Uuden mainoksen biisi?

1/9

Hei, en oikein tiennyt että mihin palstaan laittaisin tämän. Youtubessa on soinut Telian uusi mainos, jossa nainen laulaa ''I will follow, follow you there, I will follow, follow you there''. Itse mainosta ei kylläkään löydy Telian Youtube-kanavasta. Mikä tuo biisi mahtaisi olla?

Vastaa
0 tykkäystä
8 vastausta
Highlighted

Konkari
Viestejä 711 kpl

2/9
En ole kuullut mainosta, mutta voisiko kyseessä olla Lykke Li – I Follow Rivers?
Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Uusi jäsen
Viestejä 2 kpl

3/9

Ei ole, mainoksen laulajalla on pelkkä kitarasäestys...

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Lady
Lady
Viestejä 3 448 kpl

4/9

@minealives kirjoitti:

Ei ole, mainoksen laulajalla on pelkkä kitarasäestys...

Pistä Youtube linkki tänne videoon, niin yritetään löytää biisin oikea nimi 😉

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Kunniajäsen
Viestejä 1 363 kpl

5/9

Ensi kerralla kun kuulet mainoksen voisit kokeilla puhelimeen ladattavaa Shazam musiikintunnistus ohjelmaa, tuolla itse olen useammat tuntemattomat kappaleet selvittänyt. Voit ladata tuon ohjelman ilmaiseksi puhelimesi kaupasta.

Vastaa
Highlighted

Herrasmies
Herrasmies
Viestejä 2 069 kpl

6/9

@minealives kirjoitti:

Hei, en oikein tiennyt että mihin palstaan laittaisin tämän. Youtubessa on soinut Telian uusi mainos, jossa nainen laulaa ''I will follow, follow you there, I will follow, follow you there''. Itse mainosta ei kylläkään löydy Telian Youtube-kanavasta. Mikä tuo biisi mahtaisi olla?

Mieleen tulee Lykke Li - I Follow Rivers eli tavallaan tuunattu yhteistyönä Telialle eri versio Hymiö Onnellinen

Paremmin osaa vastata Telian edustajat.

Vastaa
Highlighted

Yhteisömanageri
Viestejä 471 kpl

7/9

Tämä ketju on noussut hyvin luetuksi, joten päivittelen tähän ketjuun uusimman mainoksen (2020) biisin:

The Weeknd - Blinding lights

Spotifyssa

Youtubessa

Vastaa
Highlighted

Uusi jäsen
Viestejä 1 kpl

8/9

Kuka on tuossa mainosvideossa kauniisti hymyilevä nainen? Löytyykö tuo mainosvideo jostain?

Siis tuossa mainoksessa jossa Weekndin biisi soi.

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Lady
Lady
Viestejä 3 448 kpl

9/9

Tässä tuo mainosvideo, tosin en tiedä kuka tuo nainen on.

Vastaa
0 tykkäystä
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.