Uuden mainoksen biisi?

  • 14 July 2017
  • 9 kommenttia
  • 377 katselukertaa

Hei, en oikein tiennyt että mihin palstaan laittaisin tämän. Youtubessa on soinut Telian uusi mainos, jossa nainen laulaa ''I will follow, follow you there, I will follow, follow you there''. Itse mainosta ei kylläkään löydy Telian Youtube-kanavasta. Mikä tuo biisi mahtaisi olla?


9 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16
En ole kuullut mainosta, mutta voisiko kyseessä olla Lykke Li – I Follow Rivers?

Ei ole, mainoksen laulajalla on pelkkä kitarasäestys...

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@minealives kirjoitti:

Ei ole, mainoksen laulajalla on pelkkä kitarasäestys...




Pistä Youtube linkki tänne videoon, niin yritetään löytää biisin oikea nimi ;)

Kunniamerkki +14

Ensi kerralla kun kuulet mainoksen voisit kokeilla puhelimeen ladattavaa Shazam musiikintunnistus ohjelmaa, tuolla itse olen useammat tuntemattomat kappaleet selvittänyt. Voit ladata tuon ohjelman ilmaiseksi puhelimesi kaupasta.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

@minealives kirjoitti:

Hei, en oikein tiennyt että mihin palstaan laittaisin tämän. Youtubessa on soinut Telian uusi mainos, jossa nainen laulaa ''I will follow, follow you there, I will follow, follow you there''. Itse mainosta ei kylläkään löydy Telian Youtube-kanavasta. Mikä tuo biisi mahtaisi olla?




Mieleen tulee Lykke Li - I Follow Rivers eli tavallaan tuunattu yhteistyönä Telialle eri versio :smileyhappy:


 


Paremmin osaa vastata Telian edustajat.


 


Tämä ketju on noussut hyvin luetuksi, joten päivittelen tähän ketjuun uusimman mainoksen (2020) biisin:


 


The Weeknd - Blinding lights


 


Spotifyssa


Youtubessa

Kuka on tuossa mainosvideossa kauniisti hymyilevä nainen? Löytyykö tuo mainosvideo jostain?

Siis tuossa mainoksessa jossa Weekndin biisi soi.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Tässä tuo mainosvideo, tosin en tiedä kuka tuo nainen on.


 


Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

Tässä uusin tv-mainoksemme 🙂>

Vastaa