peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
59324 Jäsentä
164368 Kirjoitusta

Telia yhteisö on nyt myös laiteyhteisö

Lue lisää
Yhteistyössä OnePlus

Yhteisön kaffepöytäkeskustelut

Poistettu käyttäjä

Kirjoituksia: 0
31/457

Vs: Klaanin kaffepöytäkeskustelut

Minäkin fillaroinut työmatkat joka päivä.  Aamuisin on monta ylämäkeä ja iltapäivällä ruuhkaa.  Tosin työmatkat päivisin on yhteensä 10km, mutta aamuisin on hieman rankempaa.  Minulla on ihan tavallinen fillarilla,  jossa on 3 vaihdetta vain ja 2 käytän ihan missä vain. 

Viikonloppuisin käyn kaupassa. 

0 tykkäystä
Poistettu käyttäjä

32/457

En kyllä ala katsomaan sitä käärme elokuvaa,  sillä inhoon käärmeitä. 

Jopa tämä rantakäärme alkoi hirvittää. Lapsena totuin kyllä kyykäärmeihin,  mutta aikuisena en enää. 

Viime syksynä tuli minua vastaan ja  Samsung Mini4 kännykällä otin kuvan. 

IMG_20160410_210809.jpg

0 tykkäystä
Kunniajäsen
Rekisteröitynyt: ‎08-08-2012
Kirjoituksia: 1 279
33/457

@TeroRe kirjoitti:

@Puuneula kirjoitti:

Tänään oli ihanaa fillaroida. En yritä painoa alentaa,  vaan parannan hengitystekniikkaa. Minun painoindeksini on 21 ja se on ihan riittävä ja normaali. 

Heh, meillä oli tänään polkupyörien kevät"huolto", eli ketjujen rasvaus ja jarrujen säätö Hymiö Onnellinen Minulla olisi suunnitelmissa tuo painon alennus ja lähtisi liikkeelle sillä että pyöräilisin työmatkat, siinä tulisi "huomaamatta" päivittäin 40min hyötyliikuntaa. Tekisi terää kyllä.

Mun on kanssa pitäny alkaa kesäisin fillaroimaan duuniin, mutta matkan ollessa tommosen reilu 12 km on jäänyt tekemättä koska siihen menis suihkuineen ja vaatteiden vaihtamisineen niin paljon enemmän aikaa kuin hurauttaa 10 minuuttia autolla moottoritietä. Oon sitte tyytynyt ajelemaan ihan tarkoituksella lenkkiä iltaisin kun aikatauluun sopii.

0 tykkäystä
Ex-telialainen
Ex-telialainen
Rekisteröitynyt: ‎17-12-2014
Kirjoituksia: 1 346
34/457

Mulla olis kans fillarin osto tiedossa. Pitäs hankkia vähän parempi vehje, kun työmatkaa kulkisin. Päältä 10km per suunta. Nykynen fillari on niin huono, ettei sillä tuota matkaa usein tohdi ajella. 

Käärmeistä, mun mielestä käärmeet on ihan kivoja. Omistankin yhden, Ritva on jo iäkäs rouva, 15 vuotta tulee pian mittariin. 

2016-02-24 16.19.19.jpg

Paina peukkua jos tykkäsit vastauksesta!

Vakiokalustoa ☆
Rekisteröitynyt: ‎05-05-2015
Kirjoituksia: 186
35/457

On tosiaan ollut melko hiljaista verrattuna vanhaan keskustelufoorumiin. Voisiko osittain johtua, siitä että enää ei saa ns. henkilökohtaista apua vaan ohjataan suoraan muihin kanaviin? En tiedä kuvittelenko, mutta aspa vaikuttaa 'kaukaisemmalta' vrt. vanhaan vaikka onkin blogeja ja muuta. Enitenhän täällä kuhistaan kun on kilpailuita Hymiö Silmänisku

No kaffepöytäkeskustelut on hyvä lisä!

Edellisiin liittyen, fillarointi on kyllä mukava kulkumuoto. Keväisin vain ongelma on katupöly ja siitepölyt, hetken kun polkee niin on jo silmät ja suu täynnä katupölyä. Siitepöly vetää muutenkin ihan tukkoon. Tupakointi ei myöskään helpota tilannetta Hymiö Erittäin onnellinen Kesäisin/syksyisin sitten ne pikkuöttiäiset jotka tuntuu aina löytävän tiensä suoraan silmään, aiheuttaa helposti vaaratilanteita kun sellanen lentää simmuun niin kiinnihän ne menee.

Poistettu käyttäjä

36/457

Minun kaunokainen avautui. 

Edit: muokkasin vahingossa viime syksyn kaunokaisen kuvan,  mutta  nyt on taas uusi kaunokainen auki ihan oikeasti. 

IMG_20160411_155521.jpg

Kunniajäsen
Rekisteröitynyt: ‎21-02-2015
Kirjoituksia: 1 361
37/457

@TeroRe kirjoitti:

Tänään tulee legendaarinen leffa, Snakes on a plane.

On tuo joskus nähty, eikä mielestäni ollut mikään erityinen.

Muutenkaan en viitsi mainoskanavilta leffoja enään katsella, kun ne katkot niin ikävästi keskeyttää sen leffanautinnon. Tallentaminen ainut vaihtoehto tai sitten maksukanavat.

eth1.fi

Kaikki oikeudet pidätetään
All rights reserved

0 tykkäystä
Moderaattori
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎17-12-2014
Kirjoituksia: 809
38/457

@Puuneula kirjoitti:

Minun kaunokainen avautui. 

Edit: muokkasin vahingossa viime syksyn kaunokaisen kuvan,  mutta  nyt on taas uusi kaunokainen auki ihan oikeasti. 

IMG_20160411_155521.jpg

Ei vitsit miten upee! Mun viherpeukalolla ei kyllä tollasia saatais kasvamaan millään ilveellä. Arvostan niitä joilla tuo taito on hyppysissä. Taannoin (lue 13 vuotta sitten) istutin kukkasipuleita penkkiin, ykskään ei tainnu nousta. Revin ne sitten parin vuoden päästä pois maasta ja laitoin kiviä kyseisen penkin täyteen. Nyt sieltä kivien välistä kasvaa joka vuosi yksi krookus LOL-hymiö

Telia Yhteisö on nyt myös Laiteyhteisö.jpg
Poistettu käyttäjä

39/457

Ai kivien välistä.  Hymiö Erittäin onnellinen Hymiö Erittäin onnellinen

Tiiätkö,  että tuolla on vain yksi n. 30cm varsi ja alhaalla pikkanen oksa. Ei anna leikata,  vaan kukkii ja kukkii.  

Lisää nuppuja näkyvissä,  vaikka on niin lyhyt varsi.

Kukka on todella iso ja ilmeisesti ihan ulos näkyy,  kun  ihmiset ihmeissään katsoo minun ikkunaan. 

Minä olen siemenestä kasvattanut pelargonit ja niitä on hieman alle 20.  Eri värisiä ja F1 arvoisia. Pari olen ostanut Robin Hoodista ja maksoi pari €uroa.

0 tykkäystä
Highlighted
Poistettu käyttäjä

40/457

Viime vuoden pelargoni  poikaset. 

Siis viime vuonna otettu kuva. 

IMG_20160411_183351.jpg

0 tykkäystä