Yhteisön kaffepöytäkeskustelut


  • Anonymous
  • 0 kommenttia

Tässä ketjussa heittäydytään vapaalla ja keskustellaan milloin mistäkin, jaetaan kuulumisia ja vaikka päivän polttavia uutisia tai ihan mistä kulloinkin haluat milloinkin muiden kanssa jutella. Sana on vapaa mutta sovitaan että jätetään uskonto ja politiikkakeskustelut muualle 😁

 

Muokkaus TeroRe: muokkasin ketjusta Yhteisön vapaamuotoisen kaffepöytäkeskustelun 🙂


572 kommenttia


@tilasto kirjoitti:

Poistettu käyttäjä kirjoitti:

Eilen vasta  huomasin,  että tässä tabletilla on joulu aiheen taustakuva. Hymiö Erittäin onnellinen  Heti vaihdoin tuttuun vihreän lehtien taustakuvaan. Hymiö Onnellinen ja helpotti. 




Onhan se mukavampi jo katsella kesäisiä kuvia 🙂>




Kyllä se joulu sieltä taas tulee...

Niin ja minun synttärit ennen aattoa. 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Päivän sää Oulun seutuvilla :smileysurprised:


 


Täällä aurinko paistaa oikein kunnolla. Ei onneksi enää tarvitse liikaa laittaa vaatteita. 

Jotku kulkee jo shortsit jaloissa. :smileyhappy:

Poistettu käyttäjä kirjoitti:

Täällä aurinko paistaa oikein kunnolla. Ei onneksi enää tarvitse liikaa laittaa vaatteita. 


Jotku kulkee jo shortsit jaloissa. Hymiö Onnellinen




 


Aurinko kyllä paahtaa hyvin, 100 metrin matkalla kauppaan piti jo avata takki 😁> Kiva se kuitenkin on että kesä tulee Hymiö Erittäin onnellinen

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Säätilan muutos Oulun seudulle ;)


 



 


Väliin aurinko paistaa kirkkaasti ja välillä menee pilveen :)

Voi hurja miten kuuma olikin. Vieläkin aurinko paistaa tänne minun parvekkeelle. Minun parveke suunta on etelä - lounas ts. koko päivän paistaa ja kääntyy makkarin  ikkunaan.  Täytyy vetää pimeäverhot ikkunoiden eteen,  sillä en halua,  että makkari  on liian lämmin yöllä. 

Tämmöstä täällä. 

 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

@kiisseli67 kirjoitti:

Säätilan muutos Oulun seudulle ;)


 


 


Väliin aurinko paistaa kirkkaasti ja välillä menee pilveen :)




Kesärengaskelit ihan selvästi ;)

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@TeroRe kirjoitti:


@kiisseli67 kirjoitti:

Säätilan muutos Oulun seudulle ;)


 


 


Väliin aurinko paistaa kirkkaasti ja välillä menee pilveen :)




Kesärengaskelit ihan selvästi ;)




Juu, niin oli ja hyvin kesäkumeilla pärjäsi;)


 


Mutta tätä olisi kiva kokeilla, melkoinen härveli :)


 


 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

Olen ihmetellyt että miten tuollaisella pysyy pystyssä 🙂 Tiedän toimintaperiaatteen karkealla tasolla mutta ihmettelen silti. Juu, olisi mukava kokeilla :)

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@TeroRe kirjoitti:

Olen ihmetellyt että miten tuollaisella pysyy pystyssä 🙂 Tiedän toimintaperiaatteen karkealla tasolla mutta ihmettelen silti. Juu, olisi mukava kokeilla :)




Vaatii hyvää tasapainoa :)

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Tässäpä vasta varsinainen kuorma-autojen kunkku :)


 


Onpa taas niin aurinkoinen päivä. :smileyhappy:

 

Eilen illalla oli vielä niin lämmintä,  että suljin parvekeoven myöhään. 

Kunniamerkki +14
Täälläkin lämmintä riittänyt, vaan kissojen vuoksi ei parvekkeen ovea voi jättää auki 😞

Keväästä syksyyn asti kissat pääsevät parvekkeelle ihan milloin vain, sillä  täällä on lasitettuparveke.  Tähän aikaan pistän yöksi parvekkeen oven kiinni. 

 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Nordean verkkosivut eivät toimi, verkkopankki toimii ilmeisesti kumminkin mobiilissa.


 


http://www.digitoday.fi/data/2016/04/14/nordean-verkkosivut-eivat-toimi/20164064/66

Eipä mikään ihme.  :smileyvery-happy:

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

Meidän tyttö on nyt 1,5v ja käytimme tänään neuvolassa. Punnistusta ja pituuden mittausta yms. Tyttö oli kasvanut viimeisen 6kk aikana melkein 8cm elo yli sentti/kuukausi! En tiennyt että ihmislapsi voi kasvaa noin nopeasti :)

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Onnetonta, Samsung. Kun Marshmallow olisi tulossa S6:lle, niin teillä loppuu palvelimien kapasiteetti. Miten voi olla mahdollista niin suurelle yritykselle... Eipä tuo Smart Switchikään mitään löydä.


 


Voi että minä taas kärsin,   iskiahermo jumissa.  Vaikeaa kävellä ja nostella jotain. Kaupassa hyökkäsin leipien väliin,  kun otin alahyllyltä leipäpussin. Kyllä hävetti. 

 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20
Poistettu käyttäjä kirjoitti:

Voi että minä taas kärsin,   iskiahermo jumissa.  Vaikeaa kävellä ja nostella jotain. Kaupassa hyökkäsin leipien väliin,  kun otin alahyllyltä leipäpussin. Kyllä hävetti. 


 




Oijoi! Iskias on kyllä ikävä vaiva, mutta hävetä ei tartte. Toivottavasti saat siihen jostain helpotusta.

Fysiatrian erikoislääkärin luokse pääsen keskiviikkona, sillä tämä vaiva on työpaikan syy. Kuvattu on ja fysioterapiassa olen käynyt 3 kertaa,  mutta en saanut sieltä tarpeeksi apua. Nyt pomo miettii, jos työpaikka antaisi apua minulle ja lähettäisi vaikka hierontaan,  kun lihaksetkin on jumissa. 

Minulla ei ole ollut aiemmin iskiashermo jumissa, vaan tästä on aikaa suunnilleen 10 vuotta,  kun minulle iski välilevytyrä töissä.  Tämä uusi vaiva on ollut 4kk.

Kunniamerkki +14
Mulla on kanssa ollut selkäkipuja monta vuotta, ei todellakaan ole mukavia.

Vastaa