peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
58091 Jäsentä
161753 Kirjoitusta

Telia yhteisö on nyt myös laiteyhteisö

Lue lisää
Yhteistyössä OnePlus

Yhteisön kaffepöytäkeskustelut

Velho
Velho
Rekisteröitynyt: ‎15-08-2015
Kirjoituksia: 2 112
71/457

Vs: Klaanin kaffepöytäkeskustelut

Onnetonta, Samsung. Kun Marshmallow olisi tulossa S6:lle, niin teillä loppuu palvelimien kapasiteetti. Miten voi olla mahdollista niin suurelle yritykselle... Eipä tuo Smart Switchikään mitään löydä.

photo_2016-04-15_08-50-09.jpg

Poistettu käyttäjä

Kirjoituksia: 0
72/457

Voi että minä taas kärsin,   iskiahermo jumissa.  Vaikeaa kävellä ja nostella jotain. Kaupassa hyökkäsin leipien väliin,  kun otin alahyllyltä leipäpussin. Kyllä hävetti. 

0 tykkäystä
Lady
Lady
Rekisteröitynyt: ‎06-06-2015
Kirjoituksia: 3 055
73/457

@Puuneula kirjoitti:

Voi että minä taas kärsin,   iskiahermo jumissa.  Vaikeaa kävellä ja nostella jotain. Kaupassa hyökkäsin leipien väliin,  kun otin alahyllyltä leipäpussin. Kyllä hävetti. 

Oijoi! Iskias on kyllä ikävä vaiva, mutta hävetä ei tartte. Toivottavasti saat siihen jostain helpotusta.

#koskamävoin
Stupid is as stupid does - Forrest Gump
0 tykkäystä
Poistettu käyttäjä

74/457

Fysiatrian erikoislääkärin luokse pääsen keskiviikkona, sillä tämä vaiva on työpaikan syy. Kuvattu on ja fysioterapiassa olen käynyt 3 kertaa,  mutta en saanut sieltä tarpeeksi apua. Nyt pomo miettii, jos työpaikka antaisi apua minulle ja lähettäisi vaikka hierontaan,  kun lihaksetkin on jumissa. 

0 tykkäystä
Poistettu käyttäjä

75/457

Minulla ei ole ollut aiemmin iskiashermo jumissa, vaan tästä on aikaa suunnilleen 10 vuotta,  kun minulle iski välilevytyrä töissä.  Tämä uusi vaiva on ollut 4kk.

0 tykkäystä
Kunniajäsen
Rekisteröitynyt: ‎21-02-2015
Kirjoituksia: 1 361
76/457

Mulla on kanssa ollut selkäkipuja monta vuotta, ei todellakaan ole mukavia.
Kaikki oikeudet pidätetään
All rights reserved
0 tykkäystä
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
Rekisteröitynyt: ‎12-12-2014
Kirjoituksia: 3 470
77/457

Mikäli olen oikein ymmärtänyt niin taitaa vielä ne selkäkivut olla sellaisia että vaikeita korjata ja leikkuuta on hyvä välttää viimeiseen asti?

⎮Telia Yhteisön capitán⎮Apple iPhone XS Max⎮Apple iPad Air 2⎮ Apple TV 4K⎮Apple MacBook Pro⎮

0 tykkäystä
Kunniajäsen
78/457

@TeroRe kirjoitti:

Mikäli olen oikein ymmärtänyt niin taitaa vielä ne selkäkivut olla sellaisia että vaikeita korjata ja leikkuuta on hyvä välttää viimeiseen asti?

Kyllä, näin se valitettavasti on. Ymmärrän kyllä miksi se leikkaus on viimeinen keino ja sitä halutaan välttää nykytietämyksen mukaan. Lääkkeiden voimalla töissä käydään.

All rights reserved
Lady
Lady
Rekisteröitynyt: ‎06-06-2015
Kirjoituksia: 3 055
79/457

@tilasto kirjoitti:

@TeroRe kirjoitti:

Kyllä, näin se valitettavasti on. Ymmärrän kyllä miksi se leikkaus on viimeinen keino ja sitä halutaan välttää nykytietämyksen mukaan. Lääkkeiden voimalla töissä käydään.

Joskus leikkauksesta on hyötyä.

Miehellä oli ollut pitkään välilevynpullistuma ja iskiashermo niin puristuksissa viime vuonna, ettei mitkään särkylääkkeet tehonneet. Oli maksimi annostus buranaa ja panacodia sekä kipulaastari.

Pääsi sitten vuoden lopulla leikkaukseen ja sinne ne kivut jäivät leikkauspöydälle. Sanoi että oli ihanaa viimeinkin saada nukkua kivuttomasti.

#koskamävoin
Stupid is as stupid does - Forrest Gump
Highlighted
Kunniajäsen
80/457

kiisseli67 kirjoitti

Joskus leikkauksesta on hyötyä.

Miehellä oli ollut pitkään välilevynpullistuma ja iskiashermo niin puristuksissa viime vuonna, ettei mitkään särkylääkkeet tehonneet. Oli maksimi annostus buranaa ja panacodia sekä kipulaastari.

Pääsi sitten vuoden lopulla leikkaukseen ja sinne ne kivut jäivät leikkauspöydälle. Sanoi että oli ihanaa viimeinkin saada nukkua kivuttomasti.

Tuo on hieno asia Hymiö Onnellinen Panacod ei auta ollenkaan mulla, tramalia vedetty pitkän aikaa.

All rights reserved
0 tykkäystä