Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 63858
Kirjoituksia 173915

Yhteisön kaffepöytäkeskustelut

Highlighted

Poistettu käyttäjä

Viestejä 0 kpl

1/458

Kuinka tämä on tullut niin hiljaiseksi foorumiksi?  Ei oikeastaan mitään tapahdu ja minulle ei tule mitään mieleeni mitä sanoisin. 

Edit Tero:

1) Muokkasin otsikkoa

2) Tässä ketjussa heittäydytään vapaalla ja keskustellaan milloin mistäkin, jaetaan kuulumisia ja vaikka päivän polttavia uutisia tai ihan mistä kulloinkin haluat milloinkin muiden kanssa jutella. Sana on vapaa mutta sovitaan että jätetään uskonto ja politiikkakeskustelut muualle 😄

0 tykkäystä
457 vastausta
Highlighted

Poistettu käyttäjä

Viestejä 0 kpl

81/458

Lääkkeet eivät auta minuakaan. Selkä nytkin ihan jumissa etten saa suoraksi.  Täytyy miettiä pääsenkö maanantaina töihin. Minulla on seisomatyö,  mutta joudun myös kävelemään usein. Tietokoneen edessäkin aina seison,  jos on mahdollista. 

Onneksi kotona ei tarvitse tietokonetta avata,  kun tabletti toimii. Olen yrittänyt siivota, mutta ei kovin pysty. 

Eilen fillarointi  oli vaikeaa,  kun kävin kaupassa. En meinannut jaksaa nostaa kauppakassia tarakalle,  mutta sinnittelin. Polkeminen oli raskasta, kun se aiemmin oli ihan mahdollista. Lääkäri varoitti, että kaikkia kuoppia täytyy varoa. Nostan kyllä peffan  ylös aina,  kun kuoppia tulee eteeni. 

0 tykkäystä

Konkari ☆
Viestejä 1 234 kpl

82/458

Tabletti on kyllä kevyempi kantaa kuin tietokone, mutta ei se ainakaan "ergonomisempi" ole käyttää.

0 tykkäystä
Highlighted

Poistettu käyttäjä

Viestejä 0 kpl

83/458

Riippuu hieman miten pitää tablettia sylissä tai pöydällä.  Saa toki tabletin pystyin pöydälle tai syliin,  mutta kirjoittaminen voi olla hankalaa. 

Minulla on järeä pöytäkone,  mutta olen tottunut käyttämään tablettia. 

0 tykkäystä
Highlighted

Lady
Lady
Viestejä 3 421 kpl

84/458

Nyt vähän toisenlaisesta sairaudesta puhetta Hymiö Yllättynyt

Vaikka on monenlaista ja monimuotoista some -kanavaa nykyään olemassa, niin tuntuu että ihmisten "perussairaus" ei ole kadonnut mihinkään. Nimittäin kateus, ei kait someraivoa tai vihapuhetta voi muuten tulkita.

http://www.stoori.fi/eeva-kaisa-rouhiainen/someviha-vai-vihapuhe-somessa/

Highlighted

Poistettu käyttäjä

Viestejä 0 kpl

85/458

Liäkäri antoi Vimovo 500mg/20mg kuurin. Eli tuo 20mg on massun suoja siinä lääkkeen sisällä. 

0 tykkäystä
Highlighted

Yhteisömanageri
Viestejä 4 006 kpl

86/458

Hups heijaa, Vaasaan iski takatalvi 😕 Taisi tulla etäpäivä, kesärenkailla ei asiaa liikenteeseen.

0 tykkäystä
Highlighted

Lady
Lady
Viestejä 3 421 kpl

87/458

Oulun seutuvilla pärjää jo kesärenkailla, vettä ja osin räntää kyllä satanut Hymiö Yllättynyt

0 tykkäystä
Highlighted

Poistettu käyttäjä

Viestejä 0 kpl

88/458

Täällä on sadellut vettä ja mittari näyttää +8°C

0 tykkäystä
Highlighted

Poistettu käyttäjä

Viestejä 0 kpl

89/458

Voi voi poikaa,  laitoin kissanminttua tohon ja poika meni ihan sekaisin. Hymiö Erittäin onnellinen Tyttö katseli vierestä mitä veljelle tapahtuu. 

IMG_20160419_144604.jpg

0 tykkäystä
Highlighted

Kunniajäsen
Viestejä 1 363 kpl

90/458

@Puuneula kirjoitti:

Voi voi poikaa,  laitoin kissanminttua tohon ja poika meni ihan sekaisin. Hymiö Erittäin onnellinen Tyttö katseli vierestä mitä veljelle tapahtuu.

Onpas mukava kuva 🙂 Kyllä kissat on kivoja. 🙂

Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.