Yhteisön kaffepöytäkeskustelut


  • Anonymous
  • 0 kommenttia

Tässä ketjussa heittäydytään vapaalla ja keskustellaan milloin mistäkin, jaetaan kuulumisia ja vaikka päivän polttavia uutisia tai ihan mistä kulloinkin haluat milloinkin muiden kanssa jutella. Sana on vapaa mutta sovitaan että jätetään uskonto ja politiikkakeskustelut muualle 😁

 

Muokkaus TeroRe: muokkasin ketjusta Yhteisön vapaamuotoisen kaffepöytäkeskustelun 🙂


572 kommenttia

Tässä on vain vaarana,  että fillarointi  vähentyy, kun aina arkisin fillaroin töihin ja kotiin, niin ja tietenkin myös viikonloppuisin  kauppaan. Hengitystekniikkaa vahvennan ja tietenkin pitää vyötärö olla hoikka. :smileywink:

Kunniamerkki +14

Omien sivujen viestintäkeskukseen saapununut viesti, pisti jotenkin huvittamaan tuo "Turha versio?" tuon liitetiedoston nimessä 😃 Eipä siinä, turha tuo mulle olikin kun yleensä noita tule luettua.

Kummastuttaa miten jotku on koukussa kaikenlaisiin härpäkkeihiin. Niin kuin tuo Spotify jota Sonera on yrittänyt minulle väkisin tarjota,  millä en tee yhtään mitään. 

Kunniamerkki +14
Poistettu käyttäjä kirjoitti:

Kummastuttaa miten jotku on koukussa kaikenlaisiin härpäkkeihiin. Niin kuin tuo Spotify jota Sonera on yrittänyt minulle väkisin tarjota,  millä en tee yhtään mitään. 




Niin, onhan ihmisiä koukussa monenlaisiin asioihin. Olen todennut ko. palvelun helpoksi tavaksi kuunnella musiikkia silloin kun haluaa, ei tarvitse ostaa erikseen levyjä. Radiosta voi toki kuunnella, mutta silloin ei juurikaan itse voi vaikuttaa soitettavaan musiikkiin.

Minulla on täällä kotona tosi paljon musiikkia ja jos haluan kuunnella,  niin ei muuta kuin pistän soittamaan,  niin kuin juuri nyt   Heavy ja Hard Rock soi. 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +19

@tilasto kirjoitti:


Omien sivujen viestintäkeskukseen saapununut viesti, pisti jotenkin huvittamaan tuo "Turha versio?" tuon liitetiedoston nimessä 😃 Eipä siinä, turha tuo mulle olikin kun yleensä noita tule luettua.




No just! Että sellanen vahvistus :smileylol: Laitoinpa heti viestiä tuotepäällikölle että tsekkaa tilanteen. Jos ihan niitä oikeita versioita lähetettäis jatkossa. Katsoitko tuon sisällön, oliko se ok?

Kunniamerkki +14

@Merja_J kirjoitti:

 


No just! Että sellanen vahvistus :smileylol: Laitoinpa heti viestiä tuotepäällikölle että tsekkaa tilanteen. Jos ihan niitä oikeita versioita lähetettäis jatkossa. Katsoitko tuon sisällön, oliko se ok?


Sisältö oli Spofity premium palvelusta, kuten pitikin. Liitteen nimi vain väärin ja lisäksi tuo "turha versio". :)

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +19

 Eli olit tilannut normi Spotify Premiumin, et Familya? Vahvistus kuitenkin oli tuosta Premiumista eikä Familysta vaikka nimi niin antaa ymmärtää?

Kunniamerkki +14
Juuri niin, normin tilasin kuten aina 3kk välein. Vahvistus oli normista, mutta nimi väärä.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +19

 Jep, kiitti tiedosta! Laitoin tuonkin nyt tiedoksi tuotepäällikölle.

Kylläpä viileetä riittää.  Kasvit lasitetulla parvekkeella kärsii. Piti ihan sukat pistää jalkoihin. 

Hejsan! Olen ollut vähän kiireinen ja klaanissa oleminen on ollut vähäistä. 

Sain "vuokrattua" oman palstan elontieltä ja olen ollut siellä kääntämässä maata ja pelastamassa marjapensaita. 

 

Vois sanoa, että viimeksi landella asuessani olen jotain tälläistä tehnyt ja se myös tuntuu kehossa! 😃 Paikat jomottaa ja särkee kuin viimeistä päivää. 

 

Mitäs teille kuuluu? :)

Yritä venytellä lihaksiasi ja tarvittaessa ota lääkettä jos vain on. 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +19

@kenuu90 kirjoitti:

Hejsan! Olen ollut vähän kiireinen ja klaanissa oleminen on ollut vähäistä. 


Sain "vuokrattua" oman palstan elontieltä ja olen ollut siellä kääntämässä maata ja pelastamassa marjapensaita. 


 


Vois sanoa, että viimeksi landella asuessani olen jotain tälläistä tehnyt ja se myös tuntuu kehossa! 😃 Paikat jomottaa ja särkee kuin viimeistä päivää. 


 


Mitäs teille kuuluu? :)




Tulihan varmasti rakkokin käteen 😉 Kuulostaa oikein terveeltä kunnon ruumillinen työnteko. Yleensähän se auttaa millä kipu on tullutkin, joten uudestaan vaan lapioimaan :smileyvery-happy:
Tänne kuuluu oikein hyvää. Mitä nyt istuskellaan villasukat jalassa keskellä heinäkuuta mutta muuten menee mainiosti!

Kunniamerkki +14
Kesällä on mukava viettää aikaa ulkona, varsinkin kun lomaakin vielä on. Pari viime päivää on ollut viileä ilma, se toki vähän rajoittaa ulkoilua ainakin itselläni. Syksyllä saa taas istua koneen edessä enemmän kuin tarpeeksi.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

Meikäläinen on lomalla ja ollaan oltu kaksi viikkoa kotikonnuilla Kuusamossa. Ihan kiva, täällä on ollut monena päivänä helle tai lähes hellekelit. Vissiin parhaimmat säät Suomenmaalla :)


 


Asiasta kuudenteen, onko formulamiehiä/naisia? Kimille vuoden mittainen jatkosoppari! Sääntöjen


muuttuessa jälleen kerran ja ilmeisesti Kimille hyvin sopivaan suuntaan joten mielenkiintoinen kausi tulossa ja saamme nauttia Kimistä vielä ainakin 1,5 vuoden ajan :)


@TeroRe kirjoitti:

Meikäläinen on lomalla ja ollaan oltu kaksi viikkoa kotikonnuilla Kuusamossa. Ihan kiva, täällä on ollut monena päivänä helle tai lähes hellekelit. Vissiin parhaimmat säät Suomenmaalla :)


 


Asiasta kuudenteen, onko formulamiehiä/naisia? Kimille vuoden mittainen jatkosoppari! Sääntöjen


muuttuessa jälleen kerran ja ilmeisesti Kimille hyvin sopivaan suuntaan joten mielenkiintoinen kausi tulossa ja saamme nauttia Kimistä vielä ainakin 1,5 vuoden ajan :)




Hienoa, että Kimi on mukana ensi kaudellakin. Sitä ennen on kuitenkin jalkapallon EM-loppuottelu Ranska-Portugali su 10.7. :smileywink:

Huomenna pitäisi olla lämpimämpi ilma.  Aurinkoa tässä odotellaan,  jotta pääsen patikoimaan. 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

@PasiS kirjoitti:


@TeroRe kirjoitti:

Meikäläinen on lomalla ja ollaan oltu kaksi viikkoa kotikonnuilla Kuusamossa. Ihan kiva, täällä on ollut monena päivänä helle tai lähes hellekelit. Vissiin parhaimmat säät Suomenmaalla :)


 


Asiasta kuudenteen, onko formulamiehiä/naisia? Kimille vuoden mittainen jatkosoppari! Sääntöjen


muuttuessa jälleen kerran ja ilmeisesti Kimille hyvin sopivaan suuntaan joten mielenkiintoinen kausi tulossa ja saamme nauttia Kimistä vielä ainakin 1,5 vuoden ajan :)




Hienoa, että Kimi on mukana ensi kaudellakin. Sitä ennen on kuitenkin jalkapallon EM-loppuottelu Ranska-Portugali su 10.7. :smileywink:




Mites nyt sitten kun Saksa ei pelaakaan finaalissa?


@TeroRe kirjoitti:


@PasiS kirjoitti:


@TeroRe kirjoitti:

Meikäläinen on lomalla ja ollaan oltu kaksi viikkoa kotikonnuilla Kuusamossa. Ihan kiva, täällä on ollut monena päivänä helle tai lähes hellekelit. Vissiin parhaimmat säät Suomenmaalla :)


 


Asiasta kuudenteen, onko formulamiehiä/naisia? Kimille vuoden mittainen jatkosoppari! Sääntöjen


muuttuessa jälleen kerran ja ilmeisesti Kimille hyvin sopivaan suuntaan joten mielenkiintoinen kausi tulossa ja saamme nauttia Kimistä vielä ainakin 1,5 vuoden ajan :)




Hienoa, että Kimi on mukana ensi kaudellakin. Sitä ennen on kuitenkin jalkapallon EM-loppuottelu Ranska-Portugali su 10.7. :smileywink:




Mites nyt sitten kun Saksa ei pelaakaan finaalissa?




Eihän loppuottelussa välttämättä pelaa kaksi kisojen parasta joukkuetta vaan kaksi hyvää joukkuetta, jotka ovat tuolla pelisysteemillä valikoituneet loppuotteluun. Tosin Saksan kohdalla ei oikein voi jossitella, kun meni häviämään Ranskalle.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

Finaali on jo sen luokan peli että vaikka ei pelatakaan mm-tittelistä niin jos se vaan tulee sopivaan aikaan niin voisi sen jopa katsoakin 🙂 Tai ainakin pätkän jos ei koko peliä.

Vihdoinkin aurinko paistaa lättyjä ja niitä on ihana maistaa. :smileyvery-happy:

 

Nyt kuitenkin nautin tästä. Omena on aina paras,  koska sidukka ei  ole liian makea kuin päärynä.

 

 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Taas hellelukemia täällä Oulun seudulla, saa nähdä tuleeko ukonilmakin illalla. Eilen oli vähän ukonilmaa, mutta ei tullut lähelle.


Onneksi sain power bankin ladattua, jos tarvitsee puhelimeen tai tablettiin lisää virtaa ;)


 


Tänään kauppareissulla pysäytti Tele Finland-pisteen myyjä ja pyysi pyöräyttämään onnenpyörää. Tyhjin käsin ei tarvinnut lähteä, sillä voitin avaimenperän kärrykolikolla :)


 



 


 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Lämmintä taikka oikeastaan hellettä on ollut täällä Oulussa. Meidän pelloille on käynyt paalikone tekemässä tuommoisia isoja "munia" ?



Perunoitakin saadaan omiin tarpeisiin tuosta pläntistä ?



Sadepilviä ei ole ainakaan iltataivaalla näkyvissä ?


Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +19

Nuo "munat" taitaa näkyä ihan paljaalla silmälläkin, ei tarvitse kännyn kautta etsiskellä 😉 Kauniita ja rauhallisia kuvia muuten!
On kyllä ihanat ilmat. Toivottavasti aurinko hellii vielä elokuun alussakin kun vielä viikko lomaa. Sitä odotellessa.

Vastaa