peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
57154 Jäsentä
159987 Kirjoitusta

Telia yhteisö on nyt myös laiteyhteisö

Lue lisää
Yhteistyössä OnePlus

Yhteisön kaffepöytäkeskustelut

Vakiokalustoa
Rekisteröitynyt: ‎15-04-2015
Kirjoituksia: 131
41/457

Vs: Klaanin kaffepöytäkeskustelut

Hieno kiinanruusu. Mä en ole saanut ite siemenestä kasvattamaani verihibiscusta (Hibiscus acetosella) vielä kukkimaan. Sain sen pidettyä hengissä pimeän talven yli.  Siihen pitäisi kans tulla joko vaaleanpunaisia tai tummanpunaisia kukkia (ehkä joskus).

Mä siirsin just tänään pelargonin pistokkaat ulkoruokintaan lasitetulle partsille. Säädän sitten ovella lämpöä kylmimpien öiden aikana. 

0 tykkäystä
Poistettu käyttäjä

Kirjoituksia: 0
42/457

Minulla oli Pink Hibiscus siemeniä ja kyllä sain kasvamaan.  Tuntui ettei se lopeta kasvua ja jouduin leikkaamaan ihan runsaasti. Lopussa heitin pois. 

On täällä 2 kiinanruusua ja toiseen(vanha)  tulee paksu ruusu joka kestää vain yhden päivän. Onneksi tuo kaunokainen kestää ainakin 3 päivää. 

Minullakin on lasitettu parveke ja siellä odottaa viiniköynnökset. Tilasin ulkomailta 4 pistokasta ja kasvoivat hyvin.  Saa nähdä onko elossa. 

Edit: En tarkoita tuota kaunokaista Pink Hibiscusta,   vaan se oli sukulainen. 

0 tykkäystä
Moderaattori
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎17-12-2014
Kirjoituksia: 785
43/457

Ootte te melkosia viherpeukaloita Hymiö Onnellinen Toiset osaa, toiset ei Hymiö Onnellinen Oikein "paniikki" iskee joskus kun joku tuo kukkia ja sit ajattelee että vitsit jos se tulee parin päivän päästä käymään ja kattoo et sen tuoma kukka on jo heittänyt henkensä Hymiö Silmänisku

Telia Yhteisö on nyt myös Laiteyhteisö.jpg
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
Rekisteröitynyt: ‎12-12-2014
Kirjoituksia: 3 245
44/457

@nistop kirjoitti:

On tosiaan ollut melko hiljaista verrattuna vanhaan keskustelufoorumiin. Voisiko osittain johtua, siitä että enää ei saa ns. henkilökohtaista apua vaan ohjataan suoraan muihin kanaviin? En tiedä kuvittelenko, mutta aspa vaikuttaa 'kaukaisemmalta' vrt. vanhaan vaikka onkin blogeja ja muuta. Enitenhän täällä kuhistaan kun on kilpailuita Hymiö Silmänisku

No kaffepöytäkeskustelut on hyvä lisä!

Ihan varmasti liittyy ja onhan se iso muutos kun Klaani ei toimi henkilökohtaisena asiakaspalvelukanavana niinkuin wanha palsta oli. Mutta, on täällä silti enemmän elämää kuin mitä wanhalla palstalla oli ja täällä on tehty paljon sellaisia juttuja mitä wanhan palstan aikana ei välttämättä edes osattu haaveilla Hymiö Onnellinen

Mitä tarkoitat tuolla etäisemmällä, avaatko vähän lisää ja mitä meillä olisi sille tehtävissä?

⎮Telia Yhteisön capitán⎮Vannoutunut omenamies⎮

Telia Yhteisö on nyt myös Laiteyhteisö.jpg
0 tykkäystä
Poistettu käyttäjä

45/457

Karseesti  on muurahaisia taas herännyt. Kävelytiellä oli oikein ruuhkaa ja varmaan joku jäi minun kenkien alle. 

0 tykkäystä
Ex-telialainen
Ex-telialainen
Rekisteröitynyt: ‎17-12-2014
Kirjoituksia: 1 346
46/457

Mä en oo kyllä myöskään ollenkaan viherpeukalo. 
Jostain mystisestä syystä Chilejä saan kasvatettua, mut kaikki muu on kyllä hepreaa. 

Takapiha näyttää lähinnä perunapellolta, kukkapenkitkään ei kyllä kukkapenkeiltä näytä. 
Joku vois sinne tulla jotain tekemään. xD

Mulla on sitäpaitsi eräänlainen fobia, joten en koske ulkona kyllä multahommiin pitkällä tikullakaan. 

Nurmikkoa voin leikata, siihen se sitten jää. Hymiö Erittäin onnellinen

Paina peukkua jos tykkäsit vastauksesta!

0 tykkäystä
Vakiokalustoa
Rekisteröitynyt: ‎05-05-2015
Kirjoituksia: 156
47/457

@TeroRe kirjoitti:

Ihan varmasti liittyy ja onhan se iso muutos kun Klaani ei toimi henkilökohtaisena asiakaspalvelukanavana niinkuin wanha palsta oli. Mutta, on täällä silti enemmän elämää kuin mitä wanhalla palstalla oli ja täällä on tehty paljon sellaisia juttuja mitä wanhan palstan aikana ei välttämättä edes osattu haaveilla Hymiö Onnellinen

Mitä tarkoitat tuolla etäisemmällä, avaatko vähän lisää ja mitä meillä olisi sille tehtävissä?

Etäisyys liittynee juurikin siihen, että henkilökohtaisuus putosi pois. Aikaisemmin ongelmia hoidettaessa pystyi esittämään pyynnön että viitsisikö joku tarkistaa/korjata asian ja usein asiat hoitui hyvin sekä asian eteneminen jäi näkyville josta muutkin saattoivat saada apua/uutta tietoa. Nykyään voidaan antaa vain 'perusohjeet' jotka monesti löytyy myös tuki-sivuilta ja sen jälkeen ohjata hoitamaan asiaa muuta kautta. Eli ikäänkuin Klaaniin vain eksyttäisiin vahingossa ja täällä oltaisiin kertomassa toinen reitti perille. Sen jälkeen harva tulee kertomaan miten tilanne eteni, ellei tullut oikein negatiivinen kokemus.

Tilannetta voisi parantaa lisäämällä henkilökohtaisuutta. En väheksy muita kanavia, olen itsekin hoitanut asioita Twitterin kautta, mutta edes se että asian saisi vireille tätä kautta jos tänne sattuu eksymään olisi varmaan omiaan lisäämään aktiivisuutta.

Näitä asioitakin on varmaan jo aiemmin käsitelty, mutta nämä nyt juolahti mieleen Hymiö Onnellinen

Vakiokalustoa
Rekisteröitynyt: ‎05-05-2015
Kirjoituksia: 156
48/457

@Merja_J kirjoitti:

Ootte te melkosia viherpeukaloita Hymiö Onnellinen Toiset osaa, toiset ei Hymiö Onnellinen Oikein "paniikki" iskee joskus kun joku tuo kukkia ja sit ajattelee että vitsit jos se tulee parin päivän päästä käymään ja kattoo et sen tuoma kukka on jo heittänyt henkensä Hymiö Silmänisku

Heh, sama vika. Muovikukatkin kuolee minun hoidossa Hymiö Kieli

0 tykkäystä
Lady
Lady
Rekisteröitynyt: ‎06-06-2015
Kirjoituksia: 3 014
49/457

Tulevaisuuden autot ovat isoja liikkuvia älymobiililaitteita Hymiö Silmänisku

http://teknavi.fi/autot/liikummeko-30-vuoden-kuluttua-pyorat-alleen-saaneilla-alypuhelimilla

#koskamävoin
Stupid is as stupid does - Forrest Gump
0 tykkäystä
Poistettu käyttäjä

50/457

Eilen vasta  huomasin,  että tässä tabletilla on joulu aiheen taustakuva. Hymiö Erittäin onnellinen  Heti vaihdoin tuttuun vihreän lehtien taustakuvaan. Hymiö Onnellinen ja helpotti. 

0 tykkäystä