@TeroRe kirjoitti:
Ihan varmasti liittyy ja onhan se iso muutos kun Klaani ei toimi henkilökohtaisena asiakaspalvelukanavana niinkuin wanha palsta oli. Mutta, on täällä silti enemmän elämää kuin mitä wanhalla palstalla oli ja täällä on tehty paljon sellaisia juttuja mitä wanhan palstan aikana ei välttämättä edes osattu haaveilla 🙂
Mitä tarkoitat tuolla etäisemmällä, avaatko vähän lisää ja mitä meillä olisi sille tehtävissä?
Etäisyys liittynee juurikin siihen, että henkilökohtaisuus putosi pois. Aikaisemmin ongelmia hoidettaessa pystyi esittämään pyynnön että viitsisikö joku tarkistaa/korjata asian ja usein asiat hoitui hyvin sekä asian eteneminen jäi näkyville josta muutkin saattoivat saada apua/uutta tietoa. Nykyään voidaan antaa vain 'perusohjeet' jotka monesti löytyy myös tuki-sivuilta ja sen jälkeen ohjata hoitamaan asiaa muuta kautta. Eli ikäänkuin Klaaniin vain eksyttäisiin vahingossa ja täällä oltaisiin kertomassa toinen reitti perille. Sen jälkeen harva tulee kertomaan miten tilanne eteni, ellei tullut oikein negatiivinen kokemus.
Tilannetta voisi parantaa lisäämällä henkilökohtaisuutta. En väheksy muita kanavia, olen itsekin hoitanut asioita Twitterin kautta, mutta edes se että asian saisi vireille tätä kautta jos tänne sattuu eksymään olisi varmaan omiaan lisäämään aktiivisuutta.
Näitä asioitakin on varmaan jo aiemmin käsitelty, mutta nämä nyt juolahti mieleen 🙂