YouTube-markkinointia


Tästä pääsee mun kanavalle ja SUBSCRIBE!

 

Tossa mun suosituin video 


9 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@pektol654 kirjoitti:

Tästä pääsee mun kanavalle ja SUBSCRIBE!


 


Tossa mun suosituin video 




Anteeksi vain, otit sitten musiikin Spotifystä. Mahdat olla maskanut tekijänoikeusmaksut yms. Mahtaakohan olla ollenkaan Spotifyn ehtojen mukaista.


 


----


Kiva biisi ihan, harmi kun ei ole live-esityksiä levytetty mihinkään.

åååh faen

En kyllä tiedä

Kannattaa lukea Spotifyn ehdot etenkin kohta 23. 

 

Spotifyn käyttöehdot

Kunniamerkki +2

Rosis kutsuu..... :smileytongue:








Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

@kenuu90 kirjoitti:

Kannattaa lukea Spotifyn ehdot etenkin kohta 23. 


 


Spotifyn käyttöehdot




Kohta 8. on tässä mielessä yksiselitteinen:


 


Seuraavat ovat kiellettyjä kaikissa tilanteissa:


 



  • Spotify-palvelun tai sen sisällön jäljentäminen, uudelleenjakelu, uudelleentuottaminen, kopioiminen, tallentaminen, siirtäminen, esittäminen tai näyttäminen yleisölle ja yleisjakelu sekä Spotify-palvelun tai sen sisällön minkä tahansa osan tuominen julkisesti saataville tai Spotify-palvelun tai sen sisällön käyttäminen millä tahansa muulla tavalla, jota sopimukset tai sovellettava lainsäädäntö ei nimenomaisesti salli tai joka muulla tavoin luokkaa Spotify-palvelun tai sen sisällön tai jonkin osan immateriaalioikeuksia (esim. tekijänoikeuksia)


Käyhän pektol poistamassa videosi ja lisää siihen ellaista musiikkia jota voi vapaasti käyttää. Youtubesta löytyy esim. hakusanalla "copyright free music".

enpä tiiä.ku sen verran kattojia että ei kyl viiyi poistaa.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@pektol654 kirjoitti:
enpä tiiä.ku sen verran kattojia että ei kyl viiyi poistaa.

Muokkaa videotasi sen verran, että laitat siihen laillista musiikkia esim. Youtuben copyright free music. Ei tarvi muuten poistaa videota ;)

Kunniamerkki +14
Niin, on se kyllä ihme juttu ettei tässäkään maassa saa toisen teosta varastaa itselleen. 😉

Vastaa