Youtuben parhaat musiikkivideot


Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +15

Keräilläänpä tänne ketjuun Yhteisöläisten mielestä parhaita musiikkivideoita Youtubesta. Video voi olla hieno toteutukseltaan tai biisi jotenkin poikkeuksellisen hyvä. Toki voit myös muuten vain jakaa jonkun mieleenpainuvan musiikkipätkän muille Yhteisöläisille.


 


(Päivitetty 2021: aloitukseen Yhteisön nimi vastaamaan nykyistä)


106 kommenttia

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +15

Itse kuuntelen Spotifyn lisäksi paljon musiikkia myös Youtubesta ja katselen hienoja videoita. Tässä yksi omista suosikeistani tällä hetkellä. 

Itse rakastuin syvästi Helsinkiläiseen Kostamus bändiin, todella tuntematon ja piilossa oleva mestarillisen hieno bändi, ekaa albumia väsättiin 3 vuotta ja sen kuulee biiseistä ja lyriikoista. Kaikkeen on todella panostettu ja levy hiottu täydellisyyteen. Laitan alle nyt tulevalta albumilta biisin Mustikkamaa, mikä on kertakaikkisen kaunis biisi.

 

 

Tsekatkaa Kostamus:

 

www.kostamus.fi

https://www.facebook.com/pages/Kostamus/10150128502210150

Tätä biisiä kuuntelin kun mun koira kuoli, tätä biisiä kuuntelin kun mun isä kuoli, tän biisin surullisuus ei auta asiaa yhtään. En tiedä mikä voima pitää mut hengissä täällä. Mut aina tämän biisin soidessa läheisiä kuolee ympäriltä. Mulla soi tämä biisi kun mun äiti tuli sanomaan et mun koira nukkus pois, ja sama biisi sois kun mun mutsi sanos et mun isä nukkus pois. Ei ole ollut ainuttakaan kaveria kehen tukeutua, yksin on pitänyt taistella surut läpi.

 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22
Kaunis laulu <3

Läheiset säilyvät muistoissamme aina, yhteiset hyvät hetket eivät haihdu pois. Vaikeita tilanteita, tiedän kokemuksesta. Päivä kerrallaan, katse kohti tulevaa.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

Niin paljon hyviä biisejä, vaikea valita vain muutamia. Aloitan nyt sitten esim. tällä: Teflon Brothersin Kesä '86 :)


 


 





 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


(kirjoittelen parhaillaan iPhonella enkä pääse upottamaan videota tähän viestiin joten laitan linkkinä)


 


Edit: upotin videon postaukseen

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +15

Windstapper tuo sinun linkkaama Caravan biisi on kyllä oikeastaan aika loistava. En ole tuohon aiemmin törmännytkään. Nyt olen kuunnellut jo useamman kerran, kolahtaa!

Caravan biisiin jää koukkuun joo, Iskelmä-radio hehkuttaa tätä biisiä myös aina sen soidessa.

Mulla on ilmeisestikin jotain häikkää selaimen kanssa, mutta pelkkää linkkiä sitten. Mokomaa olkaat hyvät. Hate/rate please... https://www.youtube.com/watch?v=VvZqUtu8ML8

 

 

Edit: Nyh toimii :)

@Dr_Nasse 

 

Hide content

Dodih!

 

Eilen oli joko omassa päässä tai Soneran puolella bugia, mutta jouduin kaiken tekstini kirjoittelemaan tuohon html välilehdelle. Siksi siis en saanut esimerkiksi rivitettyä tekstiä. Eilen ei siis Chrome suostunut lataamaan tätä ikkunaa tähän kirjoita viesti välilehdelle. Selaimen uudelleen käynnistys olisi saattanut auttaa :smileyhappy:

 

Kiitoksia silti Windstapperille loistavista kuvallisista ohjeista!

Adblock Plus lisäosa blokkaa Kirjoita viesti osion, mulla kävi tänään samalla tavalla.

Saattaa olla niin, mutta en ole kylläkään eilisestä muuttanut asetuksiani. Saattaa tietysti meikäläisellä käydä käsi nopeammin kuin pää :manvery-happy:


@Dr_Nasse kirjoitti:

Saattaa olla niin, mutta en ole kylläkään eilisestä muuttanut asetuksiani. Saattaa tietysti meikäläisellä käydä käsi nopeammin kuin pää :manvery-happy:


Mutta Adblock Plus lataa automaattisesti taustalla ns. uudet listat, ja näin ollen uudet listat kun astuu voimaan niin voi elementtejä mennä blokkauksen puolelle. Näin ainakin uBlock lisäosa tekee.

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +15

Jotta ei mene ihan offtopiciksi, niin pukataas väliin vanhan hyvän ajan Nightwish. On vain yksi Tarja Turunen!


 


Meinasin juuri muutama sekunti sitten laittaa videon väliin (ettisin hyvää videota juurikin metal-genrestä), on todellakin vain yksi Tarja Turunen. Sama pätee Epica:an, jos Simone Simmons lopettais Epica:ssa mikään ei enää koskaan tuntuisi samalta. Simone Simmons on kyllä enkeli satumaisen kauniilla äänellä.

 

Lötyykö muita faneja Unisonicille?

Kommentit erittäin tervetulleita.

@Dr_Nasse Mä diggaan Unisonicista!

Mun yks kestosuosikeista on In Flames.


Tässä yks monista favoriiteista.


 



 


Ja tässä toinen


 


Musiikkikin on ihan ok mutta tämän bändin videot ovat käsittämättömän hienoja ja todellakin Youtuben parhaita.


 


Ajattelen naiivisti että nämä on oikeasti tehty ilman trikkikuvausta ja CGItä - jos näin on niin en uskalla edes ajatella montako ottoa on tarvittu että tämä on saatu yhdellä otolla putkeen:


 


 


Meen nyt vähän ketjun aiheesta aidan toiselle puolelle, mutta tää on niin loistava video. Eläimet on kyllä niin upeita otuksia, ikävä on kova mun kultaistanoutajaa. :(

 

 

 

On kyllä niin superhyper ihana ja kaunis, parasta antia mitä Suomesta on koskaan tullut. Ja mitä arvostan Johannassa on se että sillä on jalat maassa, ei ole muuttanut itteensä pätkääkään vaikka suosiota on tullut, tämän kun jokainen laulaja tajuaisi. Olen ite herkistellyt tämän biisin aikana useemman kerran.

 

Tässä vähän raskaampaa, mutta todella koskettava versio I never dreamed-biisistä. Muistaakseni alkuperäinen olis Lynyrd Skynyrdin, sekin ihan hyvä, mutta tää Black Labelin versio on jotain ihan mahtavaa!


 


Vaikken hirveesti Twisted Sistersiä fanitakaan, niin silti kannattaa video katsoa. Toki moni jo nähnyt, mutta mainittakoon silti.

Valinnan vaikeus vaivaa. Maailma on täynnä paitsi hyvää musiikkia myös ihania musavideoita. Tässä pätkässä ehdottomasti parasta on tuo 11-vuotias pikkumimmi, joka vetää koko 4 minuuttisen yhdellä otolla. Ei voi kuin ihailla!

 

Vastaa