heippa kaikille

  • 7 September 2017
  • 7 kommenttia
  • 1 katselukerta

Mitäs muut ?  tänne iskeytyi sitten kunnon nuha/räkä tauti  Not so fun 
pienimmällä kuumetta melkeen 40 yskii ja oksentaa limaa ,itsellä ei vielä niin pahana onneksi
*koputtaa puuta (lue päätä) * että selviää tästä helpommalla kun viimeksi joka kesti vaan 3 viikkoa,kuumeilua,joka paikkaan sattui,mitenkään ei ollut hyvä olla ja yöt sai nukkua istuvassa asennossa

jos sattuu tulemaan oiken paha yskä niin käyttäkää tyynyä tms ja tukekaa kyynärpäillä keuhkojen kohdalta..ettekä vaan röhi,minä tein niin ja yön aikana *poks* keuhko puhkesi ja sitten oltiinkin sairaalassa  pleuradreeni keuhkossa 2 viikkoa ja tämä lysti maksoi noin 750€  + tietenkin lääkkeet
Joten nyt todella toivon että olkoon räkätauti armollinen ja päästäisi pienemmällä
kiitos 😃


7 kommenttia

Kunniamerkki +14

Ei se kivaa oo kipeäksi olla, toivotaan että ei kestä pitkään. ? Itse toistaiseksi vielä säästyny..

Aijai, ikävä kuulla!

Toivottavasti paranet pian. :smileyhappy:

Toivotaan näin 😃 pitäs kyllä olla pedin pohjalla .. ilma somea mut minkäs teet :D

Juu,ei oo kivaa. Etenkään jos kuume nousee 39 ---> niin sitten ollaankin pedissä ja pysytään
täristä peiton alla jääkylmä koko ajan,joka lihakseen ja niveleen sattuu ja yskii keuhkot pihalle,vieressä mount everestin kokonen räkäpaperi läjä.. no ei roskiin ne menee ja sit on nenä niin kipeenä niistämisestä että kyyneleet silmissä vaan pitelee sitä paperia siinä .. no nyt vaan lepoa,finrexiä ja buranaa ja peukut ylös et kohta ohi

heippa taas .

olikin pieni taukoilu täällä oloon,syynä aivan sängyn pohjalle vetänyt flunssa,pää täynnä räkää,yskiny,yskiny ja yskiny

ota ux tsyx.helpotti oikeasti järkyttävää kurkkukipua. kuume pompahteli kun jojo ylös ja alas mutta nyt ainakin tervehtymään päin 😉 onneksi ja saapi koputtaa puuta (päätä) tosi lujaa ettei tuu uudestaan  kipeeksi kun leikkaus edessä 😞 pelottaaaaaaa

ja toivon että säästyt,kuulin tuossa että yhdellä on kestänyt tää flunssa nyt 5 viikkoa vaikka on käynyt ottamassa kaiken maailman rokotteet sitä vastaan,niin nyt iski sitten vielä pahempana..

mitä mieltä muuten olette näistä rokotteista? oletteko ottaneet? minuu etoo jo se että saattaa tulla joku kauhee jälkitauti tai käydä niiku helsingissä että "vähä käytetyillä jo tökitty useampaa potilasta" kauheeta kun siitä olis saanu jonkun taudin mihin ei olekkaan parannuskeinoa :(  en ole käynyt ottamassa ja tänä vuonnakin tarkkaan mietin menenkö edes ..ettei tökitä jo käytetyillä taikka tuu narkolepsiaa

Kunniamerkki +14

Eipä se kivaa oo kipeänä olla. Itse olen sen influenssa rokotteen joka vuosi ottanut, eipä siitä mitään ole tullut. Pelkään sitä tautia niin uskallan ottaa ?

Vastaa