miepä teen tän sitte näin..esittelyyyy

  • 1 September 2017
  • 4 kommenttia
  • 0 katselukertaa

päivää että pätkähti.

Tänään vahingossa siis löysin koko tälläisen sivuston olemassa olon,koska olin vaan etsimässä uusia puhelimia,ja sittenhän tänne oli pakko kirjautua xD joka paikkaan itteni änkeen missä vaan pääsee keskustelee ihmisten kanssa,aiheesta kuin aiheesta.

elikkäs 36v täti ihminen hämeestä,somessa vietän ehkäpä ihan hitusen liikaa aikaa,joskus vaan jumittuu hyvä keskustelu käynnissä.
aika ajoin kirjoitan blogia,koitan pitää jotain elonmerkkejä siellä
joku ihme kirous saada joka puhelimesta näyttö rikki,kuin on taaskin.
osallistun mielellään kaikkiin keskusteluihin,kisoihin yms 
siloin kun en ole netissä,olen todennäköisesti lenkillä,salilla yms yms 
tai virkkaan pöytäliinoja jne kudon 
ja lukeminen on yksi lempi puuhista ..
jospa täällä nyt sitten viihtyy ja saa hyviä keskusteluja aikaan 
p.s koettakaa ymmärtää miuta huumorintaju on kierää ja outoa 
ihan kuin allekirjoittanut on outo pikku pygmi 


4 kommenttia

Kunniamerkki +14

@KosovonMamma81 kirjoitti:

päivää että pätkähti.

Tänään vahingossa siis löysin koko tälläisen sivuston olemassa olon,koska olin vaan etsimässä uusia puhelimia,ja sittenhän tänne oli pakko kirjautua xD joka paikkaan itteni änkeen missä vaan pääsee keskustelee ihmisten kanssa,aiheesta kuin aiheesta


 


 


Tervetuloa mukaan vaan ? Täällä se onnistuu.?



@KosovonMamma81 kirjoitti:

päivää että pätkähti.

Tänään vahingossa siis löysin koko tälläisen sivuston olemassa olon,koska olin vaan etsimässä uusia puhelimia,ja sittenhän tänne oli pakko kirjautua xD joka paikkaan itteni änkeen missä vaan pääsee keskustelee ihmisten kanssa,aiheesta kuin aiheesta.





Moikka @KosovonMamma81 ja tervetuloa siis minunkin puolestani tänne Yhteisöön. Hienoa, että löysit tiesi tänne! On mukavaa saada mukaan uusia aktiivisia jäseniä. Huumori on sallittua, eikä haittaa yhtään, jos osaat jeesiä täällä kanssakulkijoita mahdollisten probleemienkin kanssa.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

@TuizeKoo kirjoitti:


@KosovonMamma81 kirjoitti:

päivää että pätkähti.

Tänään vahingossa siis löysin koko tälläisen sivuston olemassa olon,koska olin vaan etsimässä uusia puhelimia,ja sittenhän tänne oli pakko kirjautua xD joka paikkaan itteni änkeen missä vaan pääsee keskustelee ihmisten kanssa,aiheesta kuin aiheesta.





Moikka @KosovonMamma81 ja tervetuloa siis minunkin puolestani tänne Yhteisöön. Hienoa, että löysit tiesi tänne! On mukavaa saada mukaan uusia aktiivisia jäseniä. Huumori on sallittua, eikä haittaa yhtään, jos osaat jeesiä täällä kanssakulkijoita mahdollisten probleemienkin kanssa.




Matkan varrella voi oppia myös itse jotain uutta ja hyödyllistä jota voi käyttää arjen keskellä :smileyhappy:

kiitoksia,kiitoksia. kovasti yritän avuksi olla jos vain jossain pystyn
ja ratkomaan ongelmia :smileyhappy:

Vastaa