peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
56573 Jäsentä
158731 Kirjoitusta

Telia yhteisö on nyt myös laiteyhteisö

Lue lisää
Yhteistyössä OnePlus

tupakoinnin lopettaminen

Kommentaattori
Rekisteröitynyt: ‎01-09-2017
Kirjoituksia: 40
11/18

Vs: tupakoinnin lopettaminen

Oon kokeillu purkkaa,mutta sen ohjeen mukaan niin niitähän saa jauhaa paketti tolkulla,ja minun leuat ei moista purukumin syöntiä kestä,ja pahaakin se oli joku "trooppiset hetelmät" joopati joo. Entäs se suihke? ne on ainaki juoksemassa maratonia ja suihkii sitä nikotiini suihketta 
mitäs muuta,no ei ikinä nuuskaa,mun mielestä se oli niin huvittavan näköstä teininä,mistä tunnet lätkän pelaajan,aina se nuuskaklöntti ylähuulen alla. 
Ja jotkut vaan lopettaa,nyt en polta enää ja viskaa askin roskiin ja sinne jää ( minä tein myös niin mutta noin kolmen tunnin päästä oli jo pinna niin kireällä että kävin kaivaa sen sieltä pois..huh ettei ollu menny mitää möhnää,eikä kukaa ollu ehtiny viemää ulos )LOL-hymiö

~Vallitkoon sananvapaus somessa ~
0 tykkäystä
Highlighted
Kommentaattori
12/18

Varmaan eniten siinä lopettamisessa on siinä kun se on tapa,joka on vaan jäänyt,aamukahvin kanssa,ruuan jälkeen,päiväkahvin kera jne jne jne sitten pitäs keksiä jotain korvaavaa siihen tilalle  

mulla ainakin tökkii eniten siinä,että se on vaan pinttynyt tapa,ja huomaamatta ruuan jälkeen hipsii tupakalle

Kunniajäsen
Rekisteröitynyt: ‎21-02-2015
Kirjoituksia: 1 361
13/18

@KosovonMamma81 kirjoitti:

Entäs se suihke? ne on ainaki juoksemassa maratonia ja suihkii sitä nikotiini suihketta 

Ennen nuo suihki Ventolinea, kuten hiihtäjätkin Hymiö Erittäin onnellinen

Kaikki oikeudet pidätetään
All rights reserved
Herrasmies
Herrasmies
Rekisteröitynyt: ‎26-05-2016
Kirjoituksia: 1 776
14/18

@tilasto kirjoitti:

@KosovonMamma81 kirjoitti:

Entäs se suihke? ne on ainaki juoksemassa maratonia ja suihkii sitä nikotiini suihketta 

Ennen nuo suihki Ventolinea, kuten hiihtäjätkin Hymiö Erittäin onnellinen

tai miten olisi pastillit, joita voi imeskellä päivät pitkät Hymiö Erittäin onnellinen

Lähde: http://www.zonnic.fi/zonnic-tuotteet/zonnic-imeskelytabletti/

Viat ja häiriöt | ✆ Asiakaspalvelu | ⛹ Omat Sivut | ⛔ Mobiilivarmenne | ⚽ Telia TV | ♫ Spotify | ❤ Minun Telia | ⚪ Telia DOT

"Erehtyminen on inhimillistä, mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone." -Paul Ehrlich

Kommentaattori
15/18

Onhan vaikka mitä,mutta luulen että suurin lopettamiseen tarvittava lähtee ihan omasta itsestä,kuinka paljon haluaa eroon ja kuinka motivoitunut on lopettamaan
mulla on ainakin vaikeaa,jo vaan sen takia kun se on PAHA tapa,johon on vaan niin tottunut.
kyllä tässä itse myös pitää lopettaa kun hintakin vaan nousee ja nousee,eikä loppua näy. Normaali askin hinta pitäisi nyt nousta 7,00€  hui helkkari että hirvittää Hymiö Yllättynyt no ainakin oon onnistunu vähentämään jo
ja se on iso askel mulle koska alotin 6-7 kesälomalla ja oon nyt 36 ..eli muutama vuosi on tullut kärtsättyy Hymiö Erittäin onnellinen onnea vaan! ja äläkä anna periksi kukaan ei oo täydellinen,ja aina tulee vähän takapakkia ( ainakin itsellä kun pinna kiristyy niin hermo sauhut auttaa kummasti ) ei tarvi olla pinna kireellä ja pärrätä joka asiaan. Salmiakkia ja purkkaa sekä pirusti motivaatiota sekä luottoa itseen että onnistuu !!

Kunniajäsen
Rekisteröitynyt: ‎21-02-2015
Kirjoituksia: 1 361
16/18

Marlboro maksasa 7,7e/ iso aski, ja varmaan tosiaan nousee taas niiden hinnat. Kalliiksi tämmönen harrastus tulee, että suosittelen kyllä kaikkia lopettamaan. Itse olen niitä purukumeja tosiaan käyttänyt, ja välillä kyllä röökinkin vetänyt rehellisyyden nimissä. Pikkuhiljaa.. Harva sitä kai ns. kerrasta poikki menetelmällä onnistuukaan lopettamaan, ainakaan pysyvästi.

Kaikki oikeudet pidätetään
All rights reserved
Herrasmies
Herrasmies
Rekisteröitynyt: ‎26-05-2016
Kirjoituksia: 1 776
17/18

@tilasto kirjoitti:

Marlboro maksasa 7,7e/ iso aski, ja varmaan tosiaan nousee taas niiden hinnat. Kalliiksi tämmönen harrastus tulee, että suosittelen kyllä kaikkia lopettamaan. Itse olen niitä purukumeja tosiaan käyttänyt, ja välillä kyllä röökinkin vetänyt rehellisyyden nimissä. Pikkuhiljaa.. Harva sitä kai ns. kerrasta poikki menetelmällä onnistuukaan lopettamaan, ainakaan pysyvästi.

Muistaakseni hallituksen tavoitteena on nostaa noin 18 prosenttia (eli noin eurolla) lisää tupakkaveroa heinäkuuhun 2019 mennessä Vaivaantunut-hymiö

Viat ja häiriöt | ✆ Asiakaspalvelu | ⛹ Omat Sivut | ⛔ Mobiilivarmenne | ⚽ Telia TV | ♫ Spotify | ❤ Minun Telia | ⚪ Telia DOT

"Erehtyminen on inhimillistä, mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone." -Paul Ehrlich

Kommentaattori
18/18

kyllä mulla vaatii työtä ja paljon,yksi tuttu päätti että nyt loppuu ja loppu. hitto mikä itsekuri ja päättäväisyys saa olla ku pystyy noin lopettaa Hymiö Onnellinen

0 tykkäystä