peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
57116 Jäsentä
159923 Kirjoitusta

Telia yhteisö on nyt myös laiteyhteisö

Lue lisää
Yhteistyössä OnePlus

Jäsenet esittäytyvät

Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
Rekisteröitynyt: ‎12-12-2014
Kirjoituksia: 3 244
81/101

Vs: Klaanilaiset esittäytyvät

Hienoa hienoa. Tervetuloa Klaaniin Hymiö Onnellinen

@Rantajellona @Sekunti @jormaliisa

⎮Telia Yhteisön capitán⎮Vannoutunut omenamies⎮

Telia Yhteisö on nyt myös Laiteyhteisö.jpg
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎12-09-2016
Kirjoituksia: 5
82/101

Nimi: Suvi (also known as iam_suvi, iamsuvi or itsmesuvit)

Titteli: 

• Toimistotyöntekijä (Töissä)
  • Somettaja (Vapaa-ajalla)
  • Kotitalousyrittäjä (Ammattinimikkeenä)
  • Web Designer (Koulutuksena)
  • Uusi jäsen (Klaanissa)

Kahvia vai teetä? Vaiko energiajuomaa? Makukahvit ja energiajuoma, teetä ei tää likka alas saa vaikka pakotettaisiin.

Lasi puoliksi tyhjä vai täysi? Joskus sekä että, mutta mieluiten täysi.

Millaisia digilaitteita sinulta löytyy? 

• iPhone 6s Plus
  • Macbook Air (13 inch)
  • Asus (vanha läppäri)
  • Huawei P8 Lite
  • iPad (third generation)
  • JVC hd-tv
  • Apple TV

MUISTOISSA:

• Acer-läppäri
  • Samsung J5
  • LG 4G (olikohan se noin vai G4?)
  • iPhone 3G
  • iPhone 4s
  • iPhone 5s
  • Nokia (simpukka, en muista enää muuta merkkiä)
  • Nokia 3220 
  • Nokia 3110 (ihka ensimmäinen puhelin, rippirahoilla ostettu, vuonna öö 99 muistaakseni)
  • Ja muutama muukin puhelin on vuosien mittaan ollut, en vain muista enää merkkejä sun muita.

Kerro jokin hauska fakta itsestäsi? Viimeisen puolentoista vuoden sisällä olen omistanut 4 puhelinta, joista viimeisin on tällä hetkellä käytössä. En tie oliko tuo nyt hauska fakta, mutta itseäni ainakin huvittaa kun mietin, että mikä pakko sitä oli kokeilla kaikki uudet puhelinmerkit mutta silti palata takaisin vanhaan tuttuun.

Harrastuksesi? Eläimet, musiikki, elokuvat, somettaminen, blogien lukeminen, youtube:n katsominen...

Jos olisit puhelin, mikä puhelin olisit? Kyllä mä varmaan olisin joku iPhone.

Aikaisempi työkokemus? Pakko tunnustaa, palkallista työtä olen tehnyt 2vkoa koko elämäni aikana. Peruskoulun jälkeen 11 vuotta opiskelua eri aloilla, sitten romahdus ja sitä myöden muutaman vuoden sairauslomalla ja nyt kuntoutuksessa toista kertaa; mutta eri paikassa.

Miksi liityit Klaaniin? Mun elämäntilanne on sellainen, että tarvitsin jotakin tekemistä vapaa-ajalle ja jos fakta on se, että joudun päivittäin avustamaan äitiäni (joka on sovellusasiantuntija / järjestelmätukihenkilö ja töissä firmassa jossa molempia taitoja tarvitaan) joko tietokoneiden (ohjelmat, laitteet, netti) tai puhelimen kanssa, niin aattelin että kai sitä tietotaitoa voisi jakaa muillekin. Hymiö Erittäin onnellinen 

Missä näet itsesi parin vuoden päästä? Toivottavasti olen unelmatyössäni johon sisältyy sosiaalinen media, kirjoittaminen, valokuvaaminen sekä matkustelu. Ja että olen niin fyysisesti kuin psyykkisestikin 100% terve.

Mitä muuta haluat kertoa itsestäsi? Joskus aivan liian sosiaalinen höpsö, joka ei tahdo pysyä paikallaan. Taistelijaluonne joka tunkee itsensä läpi paksuimmankin kiven.

Dream is not a dream, if you’re not ready to die for it.
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
83/101

Mahtavaa @IamSuvi ja tervetuloa Klaaniin Hymiö Onnellinen Ei muutakuin tutustumaan että mitäs kaikkea täältä löytyy ja osallistumaan menoon Hymiö Onnellinen

Highlighted
Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎29-09-2016
Kirjoituksia: 28
84/101

Täällä on näköjään tällainen esittäytymis ketjukin, no eli olen Matti Viikate ja palasin ulkomailta Suomeen ja tänne Vaasaan jonkun aikaa sitten. Kännykässäni on Sonera teksti näytöllä operaattorin merkiksi ja tulin tänne lähinnä kokeilemaan onneani noissa tuotetestaaja arvioinneissa. Olen katsellut niitä jo aiemmin ja asia on jäänyt hautumaan, nyt sitten otin osaakin ja katsotaan nyt voitanko mitään.

Osakkeisiin teen sijoituksia elääkseni ja pidän myös 'kolumnia' ja blogia netissä.

Matti Viikate
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
85/101

Morjesta @MattiViikate ja tervetuloa Hymiö Onnellinen Jaahas, myöskin Vaasan miehiä, mä asustelen Teeriniemellä Hymiö Onnellinen

Herrasmies
Herrasmies
Rekisteröitynyt: ‎26-05-2016
Kirjoituksia: 1 789
86/101

Hiljaista kuin huopatossutehtaalla Hymiö Onnellinen

Viat ja häiriöt | ✆ Asiakaspalvelu | ⛹ Omat Sivut | ⛔ Mobiilivarmenne | ⚽ Telia TV | ♫ Spotify | ❤ Minun Telia | ⚪ Telia DOT

"Erehtyminen on inhimillistä, mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone." -Paul Ehrlich

0 tykkäystä
Telialainen
Telialainen
Rekisteröitynyt: ‎23-05-2017
Kirjoituksia: 135
87/101

Vs: Jäsenet esittäytyvät

Nimi: --> Tomi

Titteli: --> Talonpoika? Vaivaantunut-hymiö 

Kahvia vai teetä? Vaiko energiajuomaa? --> Kahvin ja energiajuoman suhteen molempi parempi.

Lasi puoliksi tyhjä vai täysi? --> Kunhan on tarpeeksi monta lasia mikä tyhjentää. Hymiö Silmänisku

Millaisia digilaitteita sinulta löytyy? --> Puhelimia ollut laidasta laitaan aina Nokiasta, omenan kautta androidiin. Huawei P9 Lite tällä hetkellä käytössä puhelimena. Ttsekasattuna pöytätietokone pelikäyttöön ja jottain kivvaa pientä härpäkettähän sitä aina. 

Kerro jokin hauska fakta itsestäsi? --> Ehän tämmöstä voi keksiä. :<

Harrastuksesi? --> Elektronista urheilua -> esporttia viemässä Suomessa eteenpäin tapahtumajärjestäjän ja turnaustuomaroinnin voimin. Satunnaisesti saatan urheilla muutenkin kuin tietokoneen ja penkkiurheilun jälkeen.

Jos olisit puhelin, mikä puhelin olisit? --> Varmaan joku nykyaikainen älyhupelin kun kaikesta löytyy vähän tietoa jo valmiiksi.

Työkokemus? --> Huoltoasemia, kaupan kassoja, puhelinpalvelua. Laajalla kirjolla. Hymiö Onnellinen

Miksi liityit Klaaniin? --> Uteliaisuus kokeilla keinoja tämmöisessäkin hommassa, ja muutenkin koko suvun IT-tukihenkilönä neuvoa löytyy ongelmaan jos toiseenkin.

Missä näet itsesi parin vuoden päästä? --> Koulunpenkillä? Ammattitutkinto ei riitä nykypäivänä. :<

Mitä muuta haluat kertoa itsestäsi? --> Eihän kukkaan suomalainen nyt ittestään mittää ossaa kertoa, muutako sen mikä on pakko. =D

Kun keskittymiseen laittaa sata prosenttia, siinä tulee väkisin hiki.
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
88/101

Hienoa, tervetuloa Yhteisöön @TomiPi Hymiö Onnellinen

0 tykkäystä
Moderaattori
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎06-06-2017
Kirjoituksia: 275
89/101

Nimi: Joonas

Titteli: Moderaattori

Kahvia vai teetä? Vaiko energiajuomaa? Kahvia

Lasi puoliksi tyhjä vai täysi? Otetaan vaikka puoliksi täysi

Millaisia digilaitteita sinulta löytyy? iPhone 7 Plus, iPad Mini 2, iPad (4th gen), PS4, Acer V3-läppäri, Sony Bravia smart-telkkari, erilaisia kuulokkeita ja kaiuttimia Hymiö Onnellinen

Kerro jokin hauska fakta itsestäsi? Liian vaikea kysymys

Harrastuksesi? Jääkiekkoa talvisin, futista kesäisin ja pelikonsoli vuodenajasta riippumatta Hymiö Erittäin onnellinen

Jos olisit puhelin, mikä puhelin olisit? Haluaisin olla iPhone, mutta joku vois sanoa Doroksi.

Työkokemus? Tulikaste töihin erilaisissa kokoonpanohommissa. Nyt viime vuodet asiakaspalvelutyötä eri kanavissa

Miksi liityit Yhteisöön? Tulin moderoimaan ja auttamaan Hymiö Onnellinen

Missä näet itsesi parin vuoden päästä? Samassa työpaikassa ja ehkä isommassa asunnossa. Eletään kuitenkin päivä kerrallaan. Hymiö Erittäin onnellinen

Mitä muuta haluat kertoa itsestäsi? Olen urheilun suuri ystävä

Kommentaattori
Rekisteröitynyt: ‎14-09-2017
Kirjoituksia: 39
90/101

Täällä oli tälläinen jäsenten esittely ketju niin ajattelin minäkin esitellä itseni. Olen Timo ja asustelen Lapissa jossa asunut koko ikäni. Soneran ja nykyisin Telia asiakkaana olen ollut tosi piiiitkään. Olen urheilu hullu (katselen urheilua laidasta laitaan teeveestä) ja jalkapallo että jääkiekko on minun suuria suosikkeja. Myös elokuvien katselu on suuressa roolissa. En ole mikään tietokone nero mutta kyllä minä suurimmaksi osaksi sitäkin osaan käyttää ja laitteet laittaa kuntoon, joskus luen ensin ohjeet tietenkin. Harrastuksia ei liiemmin ole, joskus luen, pelaan tietokone pelejä ja surffaan netissä. Että tämmöinen esittely minusta.