peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
58086 Jäsentä
161741 Kirjoitusta

Telia yhteisö on nyt myös laiteyhteisö

Lue lisää
Yhteistyössä OnePlus

Jäsenet esittäytyvät

Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
Rekisteröitynyt: ‎12-12-2014
Kirjoituksia: 3 470
91/101

Vs: Jäsenet esittäytyvät

Mahtavaa Timo ja tervetuloa. Mukava, kun olet tullut Yhteisöön Hymiö Onnellinen

@summer66

⎮Telia Yhteisön capitán⎮Apple iPhone XS Max⎮Apple iPad Air 2⎮ Apple TV 4K⎮Apple MacBook Pro⎮

Kommentaattori
Rekisteröitynyt: ‎06-10-2017
Kirjoituksia: 21
92/101

Vs: Klaanilaiset esittäytyvät

Tuo Paranormal Activity oli muuten tosi kammottava. Sitä enemmän pelkäsin Manaajaa.

Ja mikä se oli missä nuoret kuvaajat olivat teltoilla metsässä kun kammo juttuja alkoi tapahtua. Dokumentin tyylinen.

Hitsi mikä sen nimi nyt oli Kissa, yllättynyt

Kommentaattori
Rekisteröitynyt: ‎06-10-2017
Kirjoituksia: 21
93/101

Oho tännekö päädyin. Ei kyllä pitänytKissa, hämillään

No koetan tassulla taputella uutta maaperää josko kantais.

Upouusi tässä digimaailmassa mutta mukavalta vaikutatte kaikki. Olen saanut neuvoja ja alan oppia. Myös kantapään kautta.

Hiisi.

Kunniajäsen
Rekisteröitynyt: ‎21-02-2015
Kirjoituksia: 1 361
94/101

@Katrina1959 kirjoitti:

Oho tännekö päädyin. Ei kyllä pitänytKissa, hämillään

No koetan tassulla taputella uutta maaperää josko kantais.

Upouusi tässä digimaailmassa mutta mukavalta vaikutatte kaikki. Olen saanut neuvoja ja alan oppia. Myös kantapään kautta.

Hiisi.

Tervetuloa minunkin puolestani Hymiö Onnellinen Täällä voi kysyä mitä mieleen tulee ja yritetään auttaa ongelmien kanssa.

Kaikki oikeudet pidätetään
All rights reserved
Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎20-08-2018
Kirjoituksia: 8
95/101

Ai hupsista, voiko tän viestin poistaa? =D luulin että asiakkaatkin olis voinu esittäytyy tässä Hymiö Erittäin onnellinen

0 tykkäystä
Herrasmies
Herrasmies
Rekisteröitynyt: ‎26-05-2016
Kirjoituksia: 1 820
96/101

Ei hätiä mitiä! Kaikki Yhteisön jäsenet saavat esittäytyä @Skidify, joten sana ja tyyli on vapaa Hymiö Erittäin onnellinen

Viat ja häiriöt | ✆ Asiakaspalvelu | ⛹ Omat Sivut | ⛔ Mobiilivarmenne | ⚽ Telia TV | ♫ Spotify | ❤ Minun Telia | ⚪ Telia DOT

"Erehtyminen on inhimillistä, mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone." -Paul Ehrlich

Uusi keskustelija
97/101

Iltaa.

Nimeni on Sarah ja -94 syntynyt.

Työ ravintola-ala, tällä hetkellä töissä

Paheeni: Nettiselailu yömyöhään - usein se "ikkunashoppailu" netissä on ongelmani, todella harvoin käy niin huono tuuri, että klikkauksella ostan sittenkin oikeesti jotain. Enkä pysty nukkua ilman taustamelua päällä kuten tabletilla on pyörittävä jotain hömppää tai musiikinkuuntelu. Jos katon twitchiä öisin, niin herään aina kun striimi loppuu, saan kuitenkin nopeasti unta palloon kun löydän muuta katottavaa.

Herkut: Sipsit. Kokista tai vettä juon yleensä janojuomana. ite en reissaile mutt jos muut reissailee, esim. risteilyllä josta saa energiajuomia halvalla, niin sitten saan heidän kautta niitä lavoittain. Muuten en sillain osta energiajuomia kuin ehkä kerran kuussa Suomesta? Korvaan energiajuomat yleensä kahvilla kun ei viitti tuhlata energiajuomiin

Kofeiini: Kahvia pääosin juon. Tee kelpaa myös mutt harvemmin

Laitteet: Liikaa Hymiö Erittäin onnellinen mutta pääosin Apple-laitteita kuulokkeita myöten. tosin läppäri on Asus ja Telialta saatu Samsung Tab 6A 2016, mutt on myös iPad Mini4 olemassa. Ja tänhetkinen puhelin iPhone X

Tausta: Vietnam mutta kansallisuus Suomi. Synnyin Suomessa.

Perhe: Ei lapsia, ja olen sinkku. Olen perheen keskimmäinen, mulla on 3 sisarusta ja molemmat isä ja äiti

Kulkupelit: Autona Mini Cooper ja julkisilla myös liikun. Julkisilla liikun niin paljon että auton lisäksi on myös kausilippu. Pidän autoa lähinnä kauppakassina mutt kyl mä silläkin kyläilen. Työmatkat on pääosin bussilla

Lempiasiat: Muumi!!!!! ja Mini Cooper. Olen siis minifani, tykkään autostani ja keräilen Miniin liittyvää. On Minivaatteita, kenkiä, juomapullokin jonka sain Laakkoselta lahjaksi ja silleen Hymiö Erittäin onnellinen

Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
Rekisteröitynyt: ‎12-12-2014
Kirjoituksia: 3 470
98/101

Mukava kun olet tullut Yhteisöön @Skidify Hymiö Onnellinen

Heh, paheena nettiselailu yömyöhään ja viesti kirjoitettu 00:37 Hymiö Erittäin onnellinen Twitchiä katselet, pelaatko itse? Olemme suunnittelemassa uutta osiota tänne Yhteisöön, osiota, jossa keskityttäisiin pelaamiseen ja esportsiin. Haluaisitko olla mukana kanssamme sitä rakentamassa? Hymiö Onnellinen

⎮Telia Yhteisön capitán⎮Apple iPhone XS Max⎮Apple iPad Air 2⎮ Apple TV 4K⎮Apple MacBook Pro⎮

0 tykkäystä
Highlighted
Uusi keskustelija
99/101

En mä pelaa ku jtn 3Ds ja PSP pelejä mutten henkilökohtasesti tiedä sillain peleistä kuitenkaan, kiitos tarjouksesta! Ja jotkut täällä henkilökunnasta on huomannutkin että tuun chattiinkin aina yöllä kun on asiaa Hymiö Erittäin onnellinen mutta siitä olen tosi kiitollinen ett ootte tavoitettavissa 24/7! Maksan laskujakin yleensä öisin Hymiö Erittäin onnellinen

Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎23-08-2019
Kirjoituksia: 5
100/101

Hei vaan kaikille! Liityin tänne mukaan lukemaan arvosteluja uusista laitteista ja seuraamaan mitä Telialla tapahtuu erityisesti pelien ja esportin parissa. 

Nimi -> Soma Sorsa Hymiö Silmänisku

Titteli -> Pelaaja

Kahvia vai teetä? Vaiko energiajuomaa? -> Ehdottomasti kahvia, ja paljon!

Lasi puoliksi tyhjä vai täysi? -> Täysi?

Millaisia digilaitteita sinulta löytyy? -> Pelikoneita, Macbook ja kännykkää vaihdan joskus paremman kameran perässä.

Kerro jokin hauska fakta itsestäsi? -> Rakastan lukemista ja kirjoja.

Harrastuksesi? -> Pelaaminen eri alustoilla, kirjabloggaus ja tapahtumissa juoksu.

Jos olisit puhelin, mikä puhelin olisit? -> Tyyris kuin iPhone Hymiö Erittäin onnellinen