Arvontoja klaanilaisille


Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Miten ois jotain arvontoja, jossa olisi palkintona esim. lisälaitteita : nappikuulokkeita, powerbankkeja, puhelimen latureita tai miksei jotain arvokkaampaakin, ihan vaan klaanilaisille? Tuleeko kannatusta, sponsorointia etc. ;)


9 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

Jaahas :)

Miksei miksei ja itseasiassa tällaista olinkin parhaillaan miettimässä, Klaanin nykyisille ja uusille jäsenille mutta tosiaan vain klaanilaisille.


 


Jäähän kuulolle :)

Vaikkapa Spotify-voucher, jota siis voisi käyttää myös vanhat Premium-tilaajat :smileyhappy:

 

Harmitellut monta kertaa sitä, että nykyinen Soneran tarjous Omilla Sivuilla vaatii uuden Spotify tilauksen tekemistä ja näin ollen on hieman monimutkainen vanhoille asiakkaille.

 

TeliaSonera kuitenkin on nykyään Spotifyssäkin pienellä panoksella mukana, niin josko tällaisen saisi askarteltuakin :smileyhappy:

oispa hieno idea! saisi lisää porukkaa tännekkin ja kenties mitä enemmän osallistuu sitä paremmin palkittaisiin/ mahdollisuus arvontoihin. hienoa jos tällainen on jo suunnitteilla.

Minä tarvitsisin pitkällä piuhalla akkulaturin tai jos on usb liittimellä, niin pelkkä piuhakin kelpaa. ?

 

Onnea arvontaan! ?

 

Edit: nykyään kaikki piuhat on niin lyhkäsiä.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22
Kisan plänit etenee koko ajan mutta en kerennyt tänään vielä laittamaan kisaa julki. Jospa maanantaina tai viimeistään tiistaina sitten 🙂
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Mulle ois tarpeen virtapankki, että sais ladattua puhelimia taikka tabletin ukkosten/virtakatkojen aikaan. Pari kpl on jo, mutta vaan toisella saa ladattua Sonyn puhelimen yhden kerran täyteen (Urban Revolt 4400mAh). Siinäkään ei latausjohto toimi, vaikka jo kerran kävin takuuseen vaihtaa. Lataan Vartan virtapankkipiuhalla... Toki voihan sitä mennä autoon lataamaan. ;)

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Laittakaa vinkkejä mitä haluaisitte palkinnoksi arvonnassa, niin kenties onni osuu kohdalle. :)

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

Nyt on kisa eetterissä :)

---> linkki.

Minä kävin ostamassa sellasen piuhan, jota toivoin tässä ketjussa. 1,8m maksoi alle 5€ ☺️

Vastaa