Chat 24/7 tabletilla


Moi


Onko chat 24/7 tarkoituksella sellainen ettei nykyisin siihen voi enää kirjoittaa,meinaan kun yritän ottaa yhteyttä niin en saa näppäimistöä lainkaan esille tabletilla,muuten näppäimistö toimii moitteitta,niinkuin tätäkin kirjoitellassa.


 


 


Edit: lisätty otsikkoon tarkentava sana "tabletilla" //TuizeKoo


4 kommenttia


@rapam kirjoitti:

Moi


Onko chat 24/7 tarkoituksella sellainen ettei nykyisin siihen voi enää kirjoittaa,meinaan kun yritän ottaa yhteyttä niin en saa näppäimistöä lainkaan esille tabletilla,muuten näppäimistö toimii moitteitta,niinkuin tätäkin kirjoitellassa.




Tällä hetkellä chat toimii tietokoneen selaimen kautta kirjautuessa sekä Android–laitteella, jos olet valinnut selaimen asetuksista PC / Työpöytä –version. < Kokeile tuota.

Valitettavasti sonyn tabletissa en saa nyt vaan näppäimistöä pysymään näytöllä,joten en voi kirjouttaa chat 24/7 mitään,mutta tässä taas voi ,enkä löydä sellaista selaimen asetuksia tässä laitteessa,ennen kyllä toimi.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

@rapam kirjoitti:

Valitettavasti sonyn tabletissa en saa nyt vaan näppäimistöä pysymään näytöllä,joten en voi kirjouttaa chat 24/7 mitään,mutta tässä taas voi ,enkä löydä sellaista selaimen asetuksia tässä laitteessa,ennen kyllä toimi.




Google Chrome -selaimessa se on kutakuinkin tämän näköinen oikean ylänurkan :-valikossa:


 



Tuolla asetuksella saa chat-palvelun esiin Omilla Sivuilla. Muistaakseni jossakin vaiheessa chat-palvelu uudistuu eli tulee yhteensopivaksi mobiiliversiossa ja Minun Telia -sovelluksessa :smileyhappy:

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +14

@Sekunti kirjoitti:
Muistaakseni jossakin vaiheessa chat-palvelu uudistuu eli tulee yhteensopivaksi mobiiliversiossa ja Minun Telia -sovelluksessa :smileyhappy:


Näillä näkymin syksyn aikana on tulossa tuo mobiilituki. Chatti tulee löytymään Minun Telia -sovelluksen kautta myös, joten kannattaa ladata sovellus jo etukäteen, jos sitä ei vielä löydy puhelimesta. Sovelluksen avulla asiakkuuden hallinnointi onnistuu myös näppärästi :smileywink:

Vastaa