Copyright Telia Company 2020
Kirjoitettu
22-12-2014
14:35
Muokattu
01-08-2017
09:00
TeroRe
Tänne voi heitellä kaikkia kehitysideoita ja toiveita Yhteisöön ja yhteisöalustaan liittyen. Jos tulee mieleen ominaisuuksia, mitä haluaisitte, niin rohkeasti vaan ideoita kehiin!
19-02-2016
08:47
Muokattu
19-02-2016
08:49
Eilen illalla ajoimme Klaaniin pieniä mutta hyödyllisiä uudistuksia:
1) Klaanin etusivulla eli täällä --> klaani.sonera.fi löytyy sivun yläreunasta "Ohjevideot"-linkki, se vie nimensä mukaisesti ohjevideoihin joista löytyy apu yleisimpiin ongelmiin ja jos niistä ei löydy apua niin sitten vain etsimään tietoa foorumin puolelta 🙂 Jos taasen videoista oli apu niin painathan "Kehu"-nappia niin nähdään kaikki videoiden hyödyllisyys. Ohjevideot löytyvät myös foorumin puolelta, Tervetuloa-osiosta.
2) Poistimme sivulta massiivisen keskustelualueet-elementin, sitä ei käyttänyt kuin harvat joten poistimme sen ja laitoimme tilalle Klaanipäällikkö suosittelee -elementin josta löydät neljä ajankohtaista tai tärkeää ja hyödyllistä luettavaa. Päivitämme tätä elementtiä säännöllisesti.
3) Ja koska poistimme keskustelualueet-elementin niin muutimme sivun yläreunassa olevan Keskustelut-linkin muotoon Foorumi, jotta sen ymmärtäisi selkeämmin että siitä päästään tosiaan foorumin puolelle josta löytyy kaikki keskustelualueet.
4) Blogisivulle tuli myös uusia ominaisuuksia. Nyt sieltä löytyy Luetuimmat blogit top5 - automaattisesti päivittyvä listaus sekä Klaanipäällikkö suosittelee -listaus johon lisäämme mielestämme tärkeitä blogeja, tätä listaa päivitämme säännöllisesti.
6) Blogisivulla on nyt 8 pikalinkkiä joiden avulla voit navigoida helposti blogissa ja lueskella sinua kiinnostavia aihealueita. Tai voit lukea kaikki blogit aikajärjestyksessä joko vain menemällä blogisivulle ja selaamalla alaspäin, tai painamalla Kaikki-linkkiä.
7) Lisäsimme Klaaniin nyt myös B2B-blogin ja nämä blogit löytyvät myös omasta pikalinkistään.
27-04-2016 10:01
Kun täällä on tuo Vika- ja häiriötiedotteet osio, joka ei kuulemma ole tulossa ihan äkkiä käyttöön, voisiko siihen tehdä toimivan linkin tänne ? Nykyiselläänhän se ei palvele ketään.
27-04-2016 17:32
@PasiS kirjoitti:
Kun täällä on tuo Vika- ja häiriötiedotteet osio, joka ei kuulemma ole tulossa ihan äkkiä käyttöön, voisiko siihen tehdä toimivan linkin tänne ? Nykyiselläänhän se ei palvele ketään.
Hyvä idea, ilman muuta voidaan lisätä. Tai sitten poistaa ko osio kun ei tosiaan ole enää ajankohtainen. Kumpi parempi, linkin lisäys vai osion poisto?
27-04-2016 19:37
@TeroRe kirjoitti:
@PasiS kirjoitti:
Kun täällä on tuo Vika- ja häiriötiedotteet osio, joka ei kuulemma ole tulossa ihan äkkiä käyttöön, voisiko siihen tehdä toimivan linkin tänne ? Nykyiselläänhän se ei palvele ketään.
Hyvä idea, ilman muuta voidaan lisätä. Tai sitten poistaa ko osio kun ei tosiaan ole enää ajankohtainen. Kumpi parempi, linkin lisäys vai osion poisto?
Mä ainakin tykkäisin, että siitä pääsisi nopeasti sinne, kun ei niitä tänne muuten saatu.
02-05-2016 16:53
@PasiS kirjoitti:
Kun täällä on tuo Vika- ja häiriötiedotteet osio, joka ei kuulemma ole tulossa ihan äkkiä käyttöön, voisiko siihen tehdä toimivan linkin tänne ? Nykyiselläänhän se ei palvele ketään.
Nyt tuosta osiosta löytyy linkki Vika ja häiriötiedotteisiin. Lisäsin sen kahteen paikkaan eli muokkasin osion kuvaustekstiä ja linkki löytyy sieltä tekstin seasta (ei tosin klikattava versio) ja muokkasin samalla myös ko osiossa olevaa info-threadia. Lisäsin sinne myös oman threadin jossa ei ole mitään muuta kuin linkki tuonne vikatiedotteisiin.
Jospa se nyt 🙂
19-09-2016 17:11
Sivuston virheilmoituksia ja/tai ohjeistusta voisi ehkä hiukan täsmentää:
Yrittäessäni liittyä Sonera-klaaniin sain parilla kolmella ensimmäisellä yrityksellä näin informatiivista palautetta:
"Valitettavasti jokin meni pieleen. Yritä uudestaan tai palaa takaisin myöhemmin."
Tämä siitä huolimatta, että edellisellä sivulla oli ollut vihreät täpät kohdissa 'Käyttäjänimi' ja 'Sähköpostiosoite' ja kohta 'Hyväksyn käyttäjäehdot' oli valittu. Kolmannen kerran jälkeen aloin epäillä, että edellisen sivun vihreä täppä 'Käyttäjänimen' kohdalla saattoi olla aasiakkaan hämäämistä, ja jätin 'Kala-Eemelistä' väliviivan pois, ja sitten liittyminen onnistuikin !
Parannusehdotuksia:
Yksi rivi ohjetekstiä kohtiin, joissa on ei-itsestäänselviä rajoituksia, tyyliin 'Vain kirjaimia ja numeroita, ei välilyöntejä, ei välimerkkejä, ei edes väliviivaa' (Senverran monella on väliviiva etu- tai sukunimessään, että on oletettavaa, että se kelpaa, kun kysytään nimeä antamatta lisärajoitteita ..).
Virheilmoitukseen tieto edes siitä, mikä syöte ei kelvannut, tai linkki ohjesivulle (voi olla pitkäkin, sillä useimmissa selaimissa on tekstihaku ..).
Aasiakkaalle näytetään vihreää täppää vain jos ko. kohdan oikeellisuus on oikeasti tarkistettu.
19-09-2016 20:20
Morjesta @KalaEemeli ja samalla tervetuloa Klaaniin 🙂
Kiitos hyvästä palautteesta ja erittäin selkeistä korjausehdotuksista. Tämä tuli hyvään aikaan, meillä on nimittäin taustalla käynnissä mm. rekisteröitymiseen liittyen pieniä kehitystoimenpiteitä ja pyrin saamaan nämä siihen samaan työstöön mukaan.
Iso kiitos näistä. Mukavaa alkanutta viikkoa 🙂
20-09-2016 05:32
https://www.sonera.fi/asiakastuki/ajankohtaista/asiakastiedotteet?intcmp=b2b-footer-tiedotteet
Voisitte pistää ton linkiksi samaan paikkaan kuin vika yms tiedotukset.
20-09-2016 09:23
@arapahoe kirjoitti:
https://www.sonera.fi/asiakastuki/ajankohtaista/asiakastiedotteet?intcmp=b2b-footer-tiedotteet
Voisitte pistää ton linkiksi samaan paikkaan kuin vika yms tiedotukset.
Hyvä idea. Lisätty 🙂
20-09-2016 09:59
@TeroRe kirjoitti:
@arapahoe kirjoitti:
https://www.sonera.fi/asiakastuki/ajankohtaista/asiakastiedotteet?intcmp=b2b-footer-tiedotteet
Voisitte pistää ton linkiksi samaan paikkaan kuin vika yms tiedotukset.
Hyvä idea. Lisätty 🙂
Ne löytyy myös tuolta alapalkin vasemmasta päästä aika kätevästi.