Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 63958
Kirjoituksia 174219

Kehitysideat ja toiveet

Highlighted

Kehitysideat ja toiveet

Moderaattori
Viestejä 1 469 kpl

Kehitysideat ja toiveet

20/165

Tänne voi heitellä kaikkia kehitysideoita ja toiveita Yhteisöön ja yhteisöalustaan liittyen. Jos tulee mieleen ominaisuuksia, mitä haluaisitte, niin rohkeasti vaan ideoita kehiin!

164 vastausta
Highlighted

Yhteisömanageri
Viestejä 4 018 kpl

10/165
Olemme noista keskustelleet ja huomasimme että homma vaatii vähän enempi muutostöitä itse yhteisöalustaan. Katsotaan mitä tuleman pitää 🙂
0 tykkäystä
Highlighted

Yhteisömanageri
Viestejä 4 018 kpl

11/165
Tällä hetkellä lukemattomat viestit löytää siten että valitset ensin osion jota haluat selata, vaikka "Puhelinliittymät ja mobiilinetti". Sitten valitse sivun oikeasta reunasta kohdasta "Lukemattomat viestit" ja siitä "Näytä kaikki", aukeaa näkymä joka listaa ko osion lukemattomat viestit.

Edit: ja toinen keino seurata mielenkiintoisia ketjuja ja pongata nimenomaan niihin tulevat uudet viestit, on asettaa ko ketju kirjanmerkkeihin (ko ketjun ensimmäisen viestin oikeasta yläreunasta "Valinnat" ja sieltä "Kirjanmerkki"). Omat tallettamasi kirjanmerkit löydät kohdasta "Omat asetukset" ja "Sähköpostitilaukset ja kirjanmerkit". Siellä näkyy numerolla uudet viestit 🙂
0 tykkäystä
Highlighted

Vakiokalustoa ☆☆
Viestejä 349 kpl

12/165

Olisi hienoa jos Klaani-sivusto myös listaisi Ratkaisijat, nyt Klaani-sivusto listaa vaan Kehutuimmat, olisi kiva lisäinfo tuo Ratkaisijat. Koska mun mielestä Ratkaisijat on aina kullanarvoisessa asemassa millä tahansa sivustolla.

Highlighted

Moderaattori
Viestejä 1 469 kpl

13/165

Tässä olet aivan oikeassa ja voisin kuvitella, että @TeroRe on suunnitellut tätä jollain tavoin julkaistavaksi. Olen itse todella innoissani siitä, kuinka hienosti täällä porukka neuvoo toisiaan. Erilaisilla ihmisillä on kuitenkin erilaista tietämystä ja osaamista. 

Highlighted

Vakiokalustoa ☆☆
Viestejä 349 kpl

14/165

@NikoNo kirjoitti:

Erilaisilla ihmisillä on kuitenkin erilaista tietämystä ja osaamista. 

Naulan kantaan kaveri.

0 tykkäystä
Highlighted

Yhteisömanageri
Viestejä 4 018 kpl

15/165
Näin oli tarkoitus ja tulenkin vaihtelemaan tilastoja aina silloin tällöin 🙂 Mennään kehutuimmat-tilastolla vielä hetken aikaa.
Highlighted

Vakiokalustoa ☆☆
Viestejä 349 kpl

16/165

Moderaattoreille semmonen ehdotus ja Klaani-sivustolle että saako Moderaattori Klaani-sivustolla kiinnitettyä ketjuja, eli puhutaan ns. "pinned" ketjusta, mitä yleisimmin näkee englanninkielisillä foorumeilla. Tärkeät ketjut ja tiedotteet olisi hyvä "pinnata" jotta ne olisi helpompi löytää. Ja jotta ne ei liikkuisi viestiketjuissa alaspäin kun tulee uusi ketju.

Kirjainmerkki on jo olemassa tiedän mutta se ei täysin aja samaa asiaa, eli Klaani-sivustolle "pinned" ominaisuus ja sitten tuohon ketjun ponnahdusikkunaan osio "Ehdota pinnausta".

0 tykkäystä
Highlighted

Vakiokalustoa ☆☆
Viestejä 349 kpl

17/165

Sonera Klaani-sivustolla olisi hyvä olla mahdollisuus Klaanilaisten väliseen chattaamiseen Google Hangouts lisäosan kanssa, esim. jos käyttäjä haluaa hetken apua chatin kautta Klaani-sivuston käyttäjältä. Google Hangouts lisäosa vaatii Google+ tilin. Siksi mainitsin mun aloitusviestissä juurikin tuon Google+ integroinnin.

Tämä säästäisi aikaa ja vähentäisi turhien viestien lähettämistä mikä täyttää ketjuja usean sivun pituisiksi.

0 tykkäystä
Highlighted

Vakiokalustoa ☆☆
Viestejä 349 kpl

18/165

Allekirjoituksen ulkoasusta vielä sen verran että mun mielestä viestiketjun ja allekirjoituksen väliin pitäisi automaattisesti tulla väliviiva, nyt viestiketjun ja allekirjoituksen välissä ei ole mitään mikä aiheuttaa sen että allekirjoitus hukkuu muun viestin sekaan, allekirjoitus on tällä hetkellä pelkällä Italic-muotoilulla mikä ei ole yksistään hyvä ratkaisu.

0 tykkäystä
Highlighted

Vakiokalustoa ☆☆
Viestejä 349 kpl

19/165

Onko tämä toinen bugi vai miten on mahdollista että voin valita oman vastauksen Ratkaisuksi? Tässä ketjussa se ainakin on mahdollista:

http://klaani.sonera.fi/t5/Klaanin-kehitysideat-ja/Salli-HTML-muotoilu-Allekirjoituksessa/m-p/96469#...

Mun mielestä omaa vastausta ei pitäisi olla mahdollista valita Ratkaisuksi, ainoastaan muu käyttäjä tai moderaattori voi valita viestin Ratkaisuksi.

0 tykkäystä
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.