peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
55910 Jäsentä
157606 Kirjoitusta

Telia yhteisö on nyt myös laiteyhteisö

Lue lisää
Yhteistyössä OnePlus

Kehitysideat ja toiveet

Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
Rekisteröitynyt: ‎12-12-2014
Kirjoituksia: 3 156
10/160

Vs: IM-tunnuksiin ehdotuksia

Olemme noista keskustelleet ja huomasimme että homma vaatii vähän enempi muutostöitä itse yhteisöalustaan. Katsotaan mitä tuleman pitää Hymiö Onnellinen

⎮Telia Yhteisön capitán⎮Vannoutunut omenamies⎮Lomalla 24.6. - 28.7.⎮

Telia Yhteisö on nyt myös Laiteyhteisö.jpg
0 tykkäystä
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
11/160

Vs: Kunka erotan lukemattoman viestin luetusta

Tällä hetkellä lukemattomat viestit löytää siten että valitset ensin osion jota haluat selata, vaikka "Puhelinliittymät ja mobiilinetti". Sitten valitse sivun oikeasta reunasta kohdasta "Lukemattomat viestit" ja siitä "Näytä kaikki", aukeaa näkymä joka listaa ko osion lukemattomat viestit.

Edit: ja toinen keino seurata mielenkiintoisia ketjuja ja pongata nimenomaan niihin tulevat uudet viestit, on asettaa ko ketju kirjanmerkkeihin (ko ketjun ensimmäisen viestin oikeasta yläreunasta "Valinnat" ja sieltä "Kirjanmerkki"). Omat tallettamasi kirjanmerkit löydät kohdasta "Omat asetukset" ja "Sähköpostitilaukset ja kirjanmerkit". Siellä näkyy numerolla uudet viestit Hymiö Onnellinen

0 tykkäystä
Vakiokalustoa ☆☆
Rekisteröitynyt: ‎17-12-2014
Kirjoituksia: 349
12/160

Ratkaisut

Olisi hienoa jos Klaani-sivusto myös listaisi Ratkaisijat, nyt Klaani-sivusto listaa vaan Kehutuimmat, olisi kiva lisäinfo tuo Ratkaisijat. Koska mun mielestä Ratkaisijat on aina kullanarvoisessa asemassa millä tahansa sivustolla.

Moderaattori
Moderaattori
Kirjoituksia: 1 331
13/160

Vs: Ratkaisut

Tässä olet aivan oikeassa ja voisin kuvitella, että @TeroRe on suunnitellut tätä jollain tavoin julkaistavaksi. Olen itse todella innoissani siitä, kuinka hienosti täällä porukka neuvoo toisiaan. Erilaisilla ihmisillä on kuitenkin erilaista tietämystä ja osaamista. 

Vakiokalustoa ☆☆
14/160

@NikoNo kirjoitti:

Erilaisilla ihmisillä on kuitenkin erilaista tietämystä ja osaamista. 

Naulan kantaan kaveri.

0 tykkäystä
Highlighted
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
15/160

Näin oli tarkoitus ja tulenkin vaihtelemaan tilastoja aina silloin tällöin Hymiö Onnellinen Mennään kehutuimmat-tilastolla vielä hetken aikaa.

Vakiokalustoa ☆☆
16/160

Kiinnitetty ketju (aka pinned)

Moderaattoreille semmonen ehdotus ja Klaani-sivustolle että saako Moderaattori Klaani-sivustolla kiinnitettyä ketjuja, eli puhutaan ns. "pinned" ketjusta, mitä yleisimmin näkee englanninkielisillä foorumeilla. Tärkeät ketjut ja tiedotteet olisi hyvä "pinnata" jotta ne olisi helpompi löytää. Ja jotta ne ei liikkuisi viestiketjuissa alaspäin kun tulee uusi ketju.

Kirjainmerkki on jo olemassa tiedän mutta se ei täysin aja samaa asiaa, eli Klaani-sivustolle "pinned" ominaisuus ja sitten tuohon ketjun ponnahdusikkunaan osio "Ehdota pinnausta".

0 tykkäystä
Vakiokalustoa ☆☆
17/160

Vs: IM-tunnuksiin ehdotuksia

Sonera Klaani-sivustolla olisi hyvä olla mahdollisuus Klaanilaisten väliseen chattaamiseen Google Hangouts lisäosan kanssa, esim. jos käyttäjä haluaa hetken apua chatin kautta Klaani-sivuston käyttäjältä. Google Hangouts lisäosa vaatii Google+ tilin. Siksi mainitsin mun aloitusviestissä juurikin tuon Google+ integroinnin.

Tämä säästäisi aikaa ja vähentäisi turhien viestien lähettämistä mikä täyttää ketjuja usean sivun pituisiksi.

0 tykkäystä
Vakiokalustoa ☆☆
18/160

Vs: Salli HTML-muotoilu Allekirjoituksessa

Allekirjoituksen ulkoasusta vielä sen verran että mun mielestä viestiketjun ja allekirjoituksen väliin pitäisi automaattisesti tulla väliviiva, nyt viestiketjun ja allekirjoituksen välissä ei ole mitään mikä aiheuttaa sen että allekirjoitus hukkuu muun viestin sekaan, allekirjoitus on tällä hetkellä pelkällä Italic-muotoilulla mikä ei ole yksistään hyvä ratkaisu.

0 tykkäystä
Vakiokalustoa ☆☆
19/160

Onko tämä toinen bugi vai miten on mahdollista että voin valita oman vastauksen Ratkaisuksi? Tässä ketjussa se ainakin on mahdollista:

http://klaani.sonera.fi/t5/Klaanin-kehitysideat-ja/Salli-HTML-muotoilu-Allekirjoituksessa/m-p/96469#...

Mun mielestä omaa vastausta ei pitäisi olla mahdollista valita Ratkaisuksi, ainoastaan muu käyttäjä tai moderaattori voi valita viestin Ratkaisuksi.

0 tykkäystä