Copyright Telia Company 2020
Kirjoitettu
22-12-2014
14:35
Muokattu
01-08-2017
09:00
TeroRe
Tänne voi heitellä kaikkia kehitysideoita ja toiveita Yhteisöön ja yhteisöalustaan liittyen. Jos tulee mieleen ominaisuuksia, mitä haluaisitte, niin rohkeasti vaan ideoita kehiin!
20-09-2016
10:02
Muokattu
20-09-2016
10:05
@PasiS kirjoitti:
@TeroRe kirjoitti:
@arapahoe kirjoitti:https://www.sonera.fi/asiakastuki/ajankohtaista/asiakastiedotteet?intcmp=b2b-footer-tiedotteet
Voisitte pistää ton linkiksi samaan paikkaan kuin vika yms tiedotukset.
Hyvä idea. Lisätty 🙂
Ne löytyy myös tuolta alapalkin vasemmasta päästä aika kätevästi.
Ainakin chromessa ne ei näy ruudussa eli niitä ei huomaa ollenkaan jollei scrollaa ruutua ihan alas eli sijoittakaa noi vaikka sivulle tekstinä tms?.Voisitte pienentää noita eri palkkeja että kaikki mahtuisi ruudulle?.
Kirjoitettu
26-10-2016
15:02
Muokattu
30-07-2018
11:37
TeroRe
@TeroRe kirjoitti:
Mistä saa suoran linkin tiettyyn viestiin ketjussa? Ihan perustoiminto foorumeissa yleensä. Pakollinen jos meinaa linkata johonkin tiettyyn viestiin jossain muualla (foorumin sisällä tai jossain toisessa paikassa).
Toistaiseksi onnistuu ainakin kiertotien kautta - ei hyvä vaihtoehto myönnän ja tämä pitää korjata - siten, että valitse ko viestin kohdalla "Valinnat" ja sieltä "Lähetä ystävälle sähköpostilla". Lähetä linkki omaan mailiin.
Tähän vielä sellaista, että normaalisti foorumeilla on viesteissä esim. viestinumero (monesko viesti ketjussa) josta sen suoran linkin saa, tai sitten se suora linkki on viestissä olevassa otsikossa, tai kellonajassa.
Tuopa onkin käyttökelpoinen, joskin tietämättä arvaamaton kikka.
Kokeilin Valinnat -> Lähetä linkki ystävälle sähköpostilla -keinoa. Lähetin
a) itselleni tehden kirjoitusvirheen osoitteeseen (kokeilin muuten ettei osoitetta ole olemassa). sain kuittauksen että lähetetty onnistuneesti
b) oikealla osoitteella, joka tuli perille. Kellekään ystävälleni en sellaista tekstisoopaa kyllä kehtaa lähettää.
26-10-2016 15:09
@aina, todella hyvä kysymys ja mukava että löysit vastauksenkin 🙂
Tuo kikka on kieltämättä vähän piilossa eikä sitä missään kerrota, mutta kunhan Klaani uudistuu tässä ehkä noin viikon sisällä niin tässä uudessa Klaanissa on sisäänrakennetty Apu-osio jonne voimme kerätä tällaisia vinkkejä näppärään muotoon 🙂 Lisätään tämä sinne ehdottomasti myöhemmin.
26-10-2016
15:21
Muokattu
26-10-2016
15:22
@aina kirjoitti:
Kokeilin Valinnat -> Lähetä linkki ystävälle sähköpostilla -keinoa. Lähetin
b) oikealla osoitteella, joka tuli perille. Kellekään ystävälleni en sellaista tekstisoopaa kyllä kehtaa lähettää.
Kurkkasin, että mitä kirjoitimmekaan tuohon mailiin kaksi vuotta sitten. Kieltämättä teksti pitää päivittää, kiitos palautteesta. Päivitämme tuon samalla, kun Klaani uudistuu.
11-12-2016
16:29
Muokattu
11-12-2016
16:32
Hei @TeroRe!
Voisiko Klaaniin lisätä feedin tai vastaavanlainen vikatiedotteita ajatellen vaikkapa etusivulle? Toisaalta alhaalla on jo Twitter...
Lisäksi mielestäni todella vanhat arkistot joutaisivat pois täältä 🙂
12-12-2016 22:56
@Sekunti kirjoitti:
Hei @TeroRe!
Voisiko Klaaniin lisätä feedin tai vastaavanlainen vikatiedotteita ajatellen vaikkapa etusivulle? Toisaalta alhaalla on jo Twitter...
Lisäksi mielestäni todella vanhat arkistot joutaisivat pois täältä 🙂
Siis ihan etusivulle, vai tuonne Häiriötiedotteet-osioon? Minulla on piiiiitkällä kehityslistalla myöskin tämä vikatiedottaminen, en uskalla luvata mitään mutta siis tiedoksi 🙂
Noista arkistoista, toisen kerran nousee nyt esille. Mitä haittaa arkistosta on, ne kun ovat omassa osiossaan ne viestit? Haussa löytyvät toki, osa ehkä vanhentunutta tietoa. Mutta onko muuta haittaa?
13-12-2016 05:39
@TeroRe kirjoitti:
@Sekunti kirjoitti:
Hei @TeroRe!
Voisiko Klaaniin lisätä feedin tai vastaavanlainen vikatiedotteita ajatellen vaikkapa etusivulle? Toisaalta alhaalla on jo Twitter...
Lisäksi mielestäni todella vanhat arkistot joutaisivat pois täältä 🙂
Siis ihan etusivulle, vai tuonne Häiriötiedotteet-osioon? Minulla on piiiiitkällä kehityslistalla myöskin tämä vikatiedottaminen, en uskalla luvata mitään mutta siis tiedoksi 🙂
Noista arkistoista, toisen kerran nousee nyt esille. Mitä haittaa arkistosta on, ne kun ovat omassa osiossaan ne viestit? Haussa löytyvät toki, osa ehkä vanhentunutta tietoa. Mutta onko muuta haittaa?
Pähkäilin Häiriötiedotteet-osioon, kun etusivu on jo täynnä vimpaimia 🙂
Tuosta arkistoinnista tuskin on haittaa, mutta saattaa löytyä harhaanjohtavaa sisältöä tai vanhentunutta siis.
19-03-2018 07:47
En tarvitse mitään kommentoija tai keskustelun aloittaja -merkkejä vaan toimivan nettiyhteyden kotiini! Käyttäkääpä energianne siihen eikä tällaiseen liehittelyyn.
19-03-2018 11:23
@Hanipukirjoitti:En tarvitse mitään kommentoija tai keskustelun aloittaja -merkkejä vaan toimivan nettiyhteyden kotiini! Käyttäkääpä energianne siihen eikä tällaiseen liehittelyyn.
Moikka @Hanipu!
Telia Yhteisö on digitaalisen elämän yhteisö, jossa keskustelemme kaikista digitaaliseen elämään liittyvistä asioista ja ilmiöistä. Täällä voit kysyä apua ja keskustella yhdessä muiden alasta kiinnostuneiden sekä toisinaan myös työntekijöidemme kanssa. Valitettavasti emme täältä käsin pysty suoraan asiakkaiden liittymäasioita tutkimaan.
Mikäli sinulla on ongelmia nettiyhteytesi kanssa, niin kannattaa olla yhteydessä asiakaspalveluumme, jota kautta voimme tarkemmin lähteä tutkimaan mikä nettiyhteydessäsi tökkii. 🙂
Yhteydenottotavat löytyvät: https://www.telia.fi/asiakastuki/yhteystiedot
19-03-2018 11:24
@Hanipu kirjoitti:
En tarvitse mitään kommentoija tai keskustelun aloittaja -merkkejä vaan toimivan nettiyhteyden kotiini! Käyttäkääpä energianne siihen eikä tällaiseen liehittelyyn.
Kiitokset @Hanipu palautteesta. Vastasinkin juuri toiseen aloittamasi ketjuun tästä samaisesta aiheesta joten jatketaan juttua siellä.