Klaanin arvonimet


Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Miten nämä klaanin arvonimet tulevat? Ensin ollaan uusi jäsen ja sitten vissiin maanviljelijä. Muotoutuuko arvonimi viestien lukumäärällä vai miten? Ihan vaan mielenkiinnosta tällä hetkellä Suutari kyselee ;)


5 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

Hyvä kysymys :)

Sen verran paljastan että alkuvaiheessa riittää jopa pelkät vierailut täällä, sitten se kun kirjoittelet tänne Klaaniin. Myöhemmin kuvaan astuu myös muut tekijät eli mm. kuinka paljon jäsen on ratkonut muiden probleemeita (= hyväksyttyjä ratkaisuita) sekä saanut kirjoituksilleen muilta Kehuja.


 


Tuolleen palastellen kertyypi uusia arvonimiä ja arvomerkkejä :)

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

Käytän tätä ketjua kertoakseni pikku mokasta jonka tein:

Osalle jäsenistä on voinut tulla eilen ilmoitus uudesta arvonimestä --> Ex-soneralainen.


 


Tässä oli siis kyseessä mun moka, olin muokkaamassa soneralaisten arvonimiä eli kun työntekijä lopettaa talossa työt niin hänen arvonimi täällä Klaanissa lähtee pois (nyt se on joko "Soneralainen" tai "Asiantuntija") ja tilalle vaihtuu "Ex-soneralainen". Pienen kämmin takia osalle Klaanin jäsenille, jotka olivat eilen tuohon tiettyyn aikaan sisällä tai just kirjautumassa sisälle, tuli hetkeksi tuo kyseenalainen arvonimi.


 


Pahoittelut tästä, tilanne korjaantui kun jatkoin ruuvailujani vähän pidemmälle :)

Kunniamerkki +14

No mää vähän ihmettelinki :D


Tosin, mähän olen ex-soneralainen, vaikkakin jokusen vuoden takaa, niin ajattelin että se oli joku kunnianosoitus ;)

Perhanan Tero,  kun Tälleen säikyttelet. :smileytongue:

Minullakin Klaanille nettiin tullen ilmoituksissa on tuollainen ex-soneralaisen arvonimen anto. Soneralla en ole töissä ollut. Jotain laskujakin TeliaSoneralta vielä tulee, vaikka "Omilla sivuilla" ei enää aḱtiivisia Soneran liittymiä ja "Omien Sivujen" mainos "Tilaa maksuttomat tunnukset ja saat TV:n sisällöt mukaasi" ei toimi. Omille sivuille oli vaihdettu  toimiva osoite ennen inet.fi -osoitteiden päättymistä. TeleFinlandin puolella samalla "Sonera Tunnuksella" tiedoissa on toimiva sähköpostiosoite. "Sonera Tunnuksella" olen Klaaniin keskustelemaan kirjautunut.

 

Kun ei ole tullut Klaanin ilmoituksia sähköpostiin, niin olisin tarkistanut Klaaniin talletetun sähköpostiosoitteen, mutta enpä onnistunut sitä Klaanin asetuksista löytämään. Ei tiennyt Soneran chattikaan mistä löytyisi, mutta neuvoi minut itse kirjoittamaani postinkieltoselitykseen Klaanissa :smileyhappy: Siis linkki Klaanin asetusten helppiin please.

Vastaa