Mistä löytyy tulleet viestit

  • 31 October 2017
  • 7 kommenttia
  • 20 katselukertaa

Sain alla olevan viestin Telian sähköpostiini:  

Telia Yhteisössä on sinulle 4 kpl uusia ilmoituksia. Näet ilmoitusten tarkemman sisällön Yhteisön sivuilta.

MUTTA enpä löydä Yhteisön sivuilta näitä uusia viestejä, vain ensimmäisen aikaisemmin tulleen viestin. AUTTAKAA NYT OSAAMATONTA.

 


7 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Hei @hepokatti47!


Klikkaa yhteisössä oikealla olevia 3 viivaa päällekkäin, siitä avautuu näkymä josta löytyy kellokuvake ja siitä löytyy ilmoitukset joita on tullut. Auttoiko tämä?

Kiitos kiisseli67 vastauksesta. Olen nyt kirjautunut Yhteisöön mutta en löydä monista yrityksistä huolimatta mainitsemaasi sivua jossa olisi oikealla 3 viivaa päällekkäin. Voitko kopioida ja liittää tähän tarkan sivuosoitteen kuten seuraava tämän sivun osoite https://yhteiso.telia.fi/t5/forums/replypage/board-id/offtopic/message-id/1409

 

Onko mahdollista?

 

Terv. hepokatti47

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Hei @hepokatti47!


Huomasin juuri että tietokoneella tai tabletilla vaakatasossa ei todellakaan näy tuota kolmea viivaa vaan hakanen jota pitää klikata. Se on sen oranssin pallon vieressä. Viestit tai yksityisviestit löytyy toisen oranssin pallon takaa ja ilmoitukset pallerosta tavalliset viestit.



 

Sähköposti ilmoitti että on tullut mutta ilmoitusta ja tuon palleron löysin aikaisemminkin mutta ei sieltä löytynyt kuin sinulta tullut viesti vaikka pallerossa oli isompi luku kuin 1. 

Täytyy varmaan ottaa joku kerta läppäri mukaan Telian myymälään ja näyttää että todella olen saanut täysin tyhjän viestin. Se on vielä tallessa. Ei ole itse Telia ottanut yhteyttä. Eivät ilmeisesti usko.

Tämä viesti ei ollut mainos ainakaan otsakkeen perusteella. Mainokset tulevat perille vaikka en niitä kaipaa.

Asialla ei ole kiire joten ei tässä mitään hätää ole.

 

Kiitos sinulle.


@hepokatti47 kirjoitti:

Sähköposti ilmoitti että on tullut mutta ilmoitusta ja tuon palleron löysin aikaisemminkin mutta ei sieltä löytynyt kuin sinulta tullut viesti vaikka pallerossa oli isompi luku kuin 1. 


Täytyy varmaan ottaa joku kerta läppäri mukaan Telian myymälään ja näyttää että todella olen saanut täysin tyhjän viestin. Se on vielä tallessa. Ei ole itse Telia ottanut yhteyttä. Eivät ilmeisesti usko.


Tämä viesti ei ollut mainos ainakaan otsakkeen perusteella. Mainokset tulevat perille vaikka en niitä kaipaa.


Asialla ei ole kiire joten ei tässä mitään hätää ole.


 


Kiitos sinulle.




Moikka @hepokatti47, tämä vaikuttaa aika erikoiselta. Osaisikohan yhteisömanageri @TeroRe auttaa tässä ja keksiä, mistä voisi olla kyse? Telia Kaupassa eivät ehkä tässä asiassa niinkään osaa avuksi olla. 

Kävin tänään Telian myymälässä ja vein läppärin mukanani ja näytin tyhjän viestin. Tyhjät viestit ovat kuulemma ihan normaalia. Jotkut formaatit eivät sovi keskenään. Telian tärkeät viestit kuulemma kyllä avautuvat varmasti vastaanottajalle. Joten se siitä.

 

Kyllä löysin jo tulleet viestit oranssipyörykästä.

 

Kaikki hyvin nyt.

 

 

 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

Hyvä, että homma selvisi. Jos tulee jotain lisää kysymyksiä mieleen, niin palaathan asiaan :)

Vastaa