12-07-2017 23:57
Hei!
Olen sulkemassa sähköpostiosoitteen, jonne nyt yhteisö lähettää ilmoitukset viesteistä jne.
Missä saan vaihdettua tilalle toisen meiliosoitteen?
Kiitos!
13-07-2017 11:19
@mitenmodeemiauki kirjoitti:
Hei!
Olen sulkemassa sähköpostiosoitteen, jonne nyt yhteisö lähettää ilmoitukset viesteistä jne.
Missä saan vaihdettua tilalle toisen meiliosoitteen?
Kiitos!
Moi! Saatko laitettua mulle täällä Yhteisössä privaviestiä ja ilmoita sun uusi email osoite sitä kautta. Vaihdetaan se sun tietoihin sitten heti kun mahdollista!
13-07-2017 11:34
Kiitos! Lähetin yksityisviestin! 🙂
04-08-2017
20:09
Muokattu
04-08-2017
20:11
Minä vaihdoin sähköpostiosoitteeni Omat tietoni ja asetukset -kohdasta, mutta ilmeisesti muutos ei päivity tänne yhteisöön. Yhteisön ilmoitukset tulevat edelleen vanhaan osoitteeseen, eikä täältä löydy omaa sähköpostiosoitetta jota voisi muuttaa. Pitääkö uusi osoite todella ilmoittaa ylläpitäjille yksityisviestillä?
04-08-2017 20:21
@tonyboy kirjoitti:Minä vaihdoin sähköpostiosoitteeni Omat tietoni ja asetukset -kohdasta, mutta ilmeisesti muutos ei päivity tänne yhteisöön. Yhteisön ilmoitukset tulevat edelleen vanhaan osoitteeseen, eikä täältä löydy omaa sähköpostiosoitetta jota voisi muuttaa. Pitääkö uusi osoite todella ilmoittaa ylläpitäjille yksityisviestillä?
Kyllä se taitaa näin olla https://yhteiso.telia.fi/t5/help/faqpage
Kaikki oikeudet pidätetään
All rights reserved
04-08-2017 20:38
@tilasto kirjoitti:
@tonyboy kirjoitti:
Minä vaihdoin sähköpostiosoitteeni Omat tietoni ja asetukset -kohdasta, mutta ilmeisesti muutos ei päivity tänne yhteisöön. Yhteisön ilmoitukset tulevat edelleen vanhaan osoitteeseen, eikä täältä löydy omaa sähköpostiosoitetta jota voisi muuttaa. Pitääkö uusi osoite todella ilmoittaa ylläpitäjille yksityisviestillä?
Kyllä se taitaa näin olla https://yhteiso.telia.fi/t5/help/faqpage
Vaihtaaksesi Yhteisössä käyttämäsi sähköpostiosoitteen toimi näin:
Lähetä yksityisviesti Yhteisömanagerille nimimerkillä TeroRe ja kerro viestissäsi nykyinen sekä uusi sähköpostiosoitteesi.
05-08-2017 17:13
Selvä juttu.
12-06-2018 07:01
sähköposti-osoitteen vaihto pitäisi olla helpompaa. onkohan syynä ettei ole linkki aktivointia.
12-06-2018 09:26
Moi @lasselusse! Toistaiseksi Yhteisön mailiosoitteen vaihto onnistuu laittamalla yksityisviestiä @TeroRe:lle, joka toimii meidän yhteisöpomona. Olisi toki helpompaa, jos sen voisi vaihtaa itse, mutta teknisten rajoitteiden vuoksi se ei toistaiseksi ole mahdollista. Asia on kuitenkin tiedossamme ja pyritään löytämään siihen ratkaisu tulevaisuudessa 🙂