Oma telia, missä

  • 5 November 2019
  • 12 kommenttia
  • 213 katselukertaa

Oma teliassa kuulemma voi hallita ja maksaa omia laskuja/liittymiä, missä semmoinen oma telia on?


12 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

@Rami107@  kirjoitti:

Oma teliassa kuulemma voi hallita ja maksaa omia laskuja/liittymiä, missä semmoinen oma telia on?




Hei @Rami107 ja tervetuloa lämpimästi Yhteisöön keskustelemaan!


 


Kuluttuja-asiakkaiden Omat Sivut löytyvät telia.fi tai telia.fi/kirjaudu osoitteesta. Voit kirjautua sisään Telia-tunnuksella, mobiilivarmenteella  tai verkkopankkitunnuksilla. 


 


Pääsetkö näillä tiedoilla eteenpäin? Jos omistat älypuhelimen, niin suosittelen lisäksi lämpimästi lataamaan Minun Telia - sovelluksen.


 



 


 


 

Mä olen tommosen oma telian ladannu omaan puhelimeen, ei mihinkään pääse eikä mihinkään mene, siis joko telian sydeemi ei toimi tai mä en osaa, uskon etten osaa, mutta kuinka joku tarjoaa jotain mitä ei osata. Tämä telia on todella syvältä (eikä sinne aurinko paista)

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

Pääsetkö verkkopankkitunnuksilla kirjautumaan sisään telia.fi/kirjaudu? Sinun tulee olla Telia liittymän omistaja. Jos ei, niin millaisen virheilmoituksen sivusto antaa? 


 


Lisätiedot:


https://www.telia.fi/asiakastuki/laskutus-ja-asiakkuus

Miten näille sivuille voi kirjoittaa jos ei ole kirjautunut? Mä olen kirjautunut ja mikään/mitään ei toimi, täysin ruåtsalainen sivusto ja kooajan kysytään "oletko tehnyt" koittakaa tana ymmärtää, palvelusivusto auttaa eikä sekoita

Voiko typerämpää sivustoa olla?

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

Pahoitteluni! En voinut arvata, koska Telia Yhteisöön voi luoda käyttäjänimen ilman Telia-tunnusta. Nyt kun olet kirjautunut Telia-tunnuksella niin pääset tarkastelemaan laskusi täällä oikopolkuna:


https://www.telia.fi/OmatSivut/messagingCenter.do#/


 


Päävalikko avautuu kun täppää oikealta puolella yläkulmassa olevaa henkilön/hahmon kuvaketta ns. ostoskärry-kuvakkeen vieressä. 


 



 


 


Jos kaikki ok, niin kirjautuminen Minun Telia - sovellukseen pitäisi onnistua Telia-tunnuksellasi vai saatko jonkin virheilmoituksen sisäänkirjautumisen yhteydessä? :) 


 

Kissan tu, mä etsin omia sivuja, ovat jossai huitsinevadassa, eikö tällaiset sivustot ole auttamassa eikä sekoittamassa, telian sivustot ainakin eksyttää ja vie pitkälle metsään... mihin teillä on yritys? Metsäänmenossako?

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Hei @Rami107 ja tervetuloa Telian yhteisöön!


 


Telian omat sivut löytyy telia.fi -sivustolta : https://www.telia.fi/ 


Sinne tarvitaan Telia tunnukset, jotta voi sisäänkirjautua ja sinulla pitää olla jokin Telian liittymä omalla nimellä, jotta voit hallita liittymääsi.


Telia tunnukset voi luoda näin : https://www.telia.fi/asiakastuki/laskutus-ja-asiakkuus/asiakkuus/kirjautuminen-liittyman-yhdistaminen 


Tämä sivusto johon olet nyt kirjautuneena on Telia yhteisö eli julkinen keskustelufoorumi, jossa asiakkaat voivat keskenään auttaa toisiaan erilaisissa digipulmissa ja myös telialaisia pyörii joukossa välillä vastaamassa kysymyksiin. Toki täällä on paljon muutakin asiaa.

Kuten saatoit huomata, olen telian asiakas sekä kirjautunut näille telian mysteerio sivuille, nyt vaan on tilanne, en osaa enkä tiedä mistä ja miten tänne pääsis kirjautuu, en aina ole tällä kotikoneella, no näin järkyttävän typerillä sivustoilla ei viihtyisikään, no takaisin Elisalle

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

En ole Telialainen vaan asiakas kuten sinäkin. Omille Sivuille pääset montaa eri reittiä esimerkiksi:



 


Omien Sivujen päävalikko sijaitsee aina (telia.fi-sivuston) ylävalikossa olevaa hahmokuvaketta napsauttamalla. Omat Sivut on jaettu 4 eri osioon:



  1. Laskut ja viestit

  2. Liittymäni ja palveluni

  3. Omat tiedot ja asetukset

  4. Omat edut ja tarjoukset


 


Millaista apua tarvitset vai löysitkö etsimäsi Omilta Sivuiltasi? :smileyhappy:


 


 


Sitten asiasta kolmanteen...


 


Telia Yhteisö, mikä se on?





Telia Yhteisössä käsitellään digitaalisuuden eri teemoja ja se toimii kohtaamispaikkana kaikille digitaalisuudesta kiinnostuneille. Olit sitten hakemassa apua tai osallistumassa olemassaoleviin keskusteluihin. Melkein kaikki sisällöt ovat luettavissasi ilman rekisteröitymistä.



Telia Yhteisö on kaikille avoin yhteisö jossa luodaan uutta, kehitetään olemassaolevaa sekä ratkotaan yhdessä ongelmia: Laitteet ja lisätarvikkeet, sovellukset ja applikaatiot, ilmiöt ja trendit, tekniikka ja tulevaisuus. Leffat, sarjat ja pelit. IoT (Internet of Things), älykoti, keinoäly, virtuaalitodellisuus. Hankkiminen, vinkit käyttämiseen, ongelmatilanteiden ratkominen.



Täällä voit keskustella myös Telian tuotteisiin ja palveluihin liittyvistä asioista, vaihtaa näkemyksiä ja kokemuksia yhdessä muiden asiakkaiden kanssa. Yhteisössä testaillaan aika-ajoin erilaisia laitteita ja lisätarvikkeita, haetaan osallistujia beta- ja muihin testipilotteihin, kysytään käyttäjien mielipiteitä ja kehitetään olemassa olevia sekä myös täysin uusia palveluita.



Yhteisössä törmäät aika-ajoin myös Telian työntekijöihin joten voit saada vinkkejä ja vaihtaa näkemyksiä myös heidän kanssaan. Tunnistat Telian työntekijät pienestä mustasta pebble-logosta heidän nimimerkkinsä vieressä sekä siitä, että heidän nimimerkkinsä on lilalla tekstillä.



Lue myös nämä:



 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 



Onneksi en ole herramies, olen sentään ihan rehellinen duunari ja olen ymmärtänyt, jos ostan ja maksan tuoteesta niin se on toimiva juttu, teliahan sitä ei ole joten sitä voin (syystäkin) arvostella

Saahan joku (en ymmärrä miksi) kehua ko.yritelmää

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

Hei! Jos et jostakin syystä pääse Omille Sivuille, niin Telian asiakaspalvelu mielellään auttaa ongelman ratkaisussa. Löydät Telian asiakaspalvelun kaikki yhteystiedot täältä:


https://www.telia.fi/asiakastuki/yhteystiedot


 


Esimerkiksi:


Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

@Rami107@  kirjoitti:

Onneksi en ole herramies, olen sentään ihan rehellinen duunari ja olen ymmärtänyt, jos ostan ja maksan tuoteesta niin se on toimiva juttu, teliahan sitä ei ole joten sitä voin (syystäkin) arvostella


Saahan joku (en ymmärrä miksi) kehua ko.yritelmää




Valitettavasti en ymmärrä vastaustasi, koska se tarvitsee lisätietoja jotta voisin auttaa asian ratkaisussa.

Vastaa