Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
TeroRe
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
  • 6011 custom-general.kudos
  • 5697 custom-general.replies
  • 45 custom-general.solutions

Uusi osio: Usein kysytyt kysymykset

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Olemme avanneet uuden osion artikkeleille, joissa kerromme vastauksia asiakaspalvelulle usein esitettyihin kysymyksiin. Niiden avulla löydät apua nopeasti ilman, että sinun täytyy selata ja etsiä mahdollisesti pitkästä keskustelusta tieto johonkin meidän tuotteisiin liittyviin kysymyksiin.

 

Jos artikkeleista ei ole apua juuri sinun kysymykseesi niin voit etsiä lisää neuvoja Yhteisön haulla tai lisätä kysymyksen johonkin aiheeseen sopivaan ja olemassa olevaan keskusteluun. Voit halutessasi myös aloittaa uuden keskustelun.

 

Olemme kirjoittaneet muutamia artikkeleita jo valmiiksi ja kirjoitamme niitä vielä lisää. Ajatus on siis se, että löydät jokaiselta tuotealueelta useimmiten esitetyt kysymykset ja niihin vastaukset.

 

Käy kurkkaamassa --> https://yhteiso.telia.fi/t5/Usein-kysyttyja-kysymyksia-ja/bd-p/ukk tai valitse minkä tahansa sivun yläreunan valikosta "Ukk" ja sieltä "Usein esitettyjä kysymyksiä ja vastauksia".

 

Koetko artikkelit hyödylliseksi ja jos et niin miten niistä saisi hyödylliset? Haluaisitko kenties sinä kirjoittaa vastaavia ohjeita, "wikityyppisesti", ja näin auttaa muita löytämään vastauksia kysymyksiinsä?

 

Kiitos kommenteistasi jo etukäteen 🙂

 

Tero, Yhteisömanageri

Jos kommentti vastasi kysymykseesi paina "Hyväksy ratkaisuksi" | Paina tykkää, jos pidit kommentista

Yhteisössä kerätään nyt pisteitä - voit voittaa palkinnon!

2 vastausta
Yaria
Vakiokalustoa
  • 33 custom-general.kudos
  • 77 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@TeroRe  kirjoitti:

Olemme avanneet uuden osion artikkeleille, joissa kerromme vastauksia asiakaspalvelulle usein esitettyihin kysymyksiin. Niiden avulla löydät apua nopeasti ilman, että sinun täytyy selata ja etsiä mahdollisesti pitkästä keskustelusta tieto johonkin meidän tuotteisiin liittyviin kysymyksiin.

 

Jos artikkeleista ei ole apua juuri sinun kysymykseesi niin voit etsiä lisää neuvoja Yhteisön haulla tai lisätä kysymyksen johonkin aiheeseen sopivaan ja olemassa olevaan keskusteluun. Voit halutessasi myös aloittaa uuden keskustelun.

 

Olemme kirjoittaneet muutamia artikkeleita jo valmiiksi ja kirjoitamme niitä vielä lisää. Ajatus on siis se, että löydät jokaiselta tuotealueelta useimmiten esitetyt kysymykset ja niihin vastaukset.

 

Käy kurkkaamassa --> https://yhteiso.telia.fi/t5/Usein-kysyttyja-kysymyksia-ja/bd-p/ukk tai valitse minkä tahansa sivun yläreunan valikosta "Ukk" ja sieltä "Usein esitettyjä kysymyksiä ja vastauksia".

 

Koetko artikkelit hyödylliseksi ja jos et niin miten niistä saisi hyödylliset? Haluaisitko kenties sinä kirjoittaa vastaavia ohjeita, "wikityyppisesti", ja näin auttaa muita löytämään vastauksia kysymyksiinsä?

 

Kiitos kommenteistasi jo etukäteen 🙂

 


Varmasti hyödyllinen osio. Samoista aiheista on turhaa aloittaa aina uusia keskusteluita, joissa käsitellään samoja asioita. UKK-osio pitää löytyäkin juuri ensisijaisena paikkana etsiä vähintään perustiedot palveluista ja laitteista.

 

Tarkemminkin voisi olla laitteet eriteltynä ja varsinkin jos/kun niissä on jotain kehitystyön alla.

 

Esim. tällä hetkellä Telian uudesta digiboksista näyttää löytyvän paljonkin täysin samoja ihmettelyitä, jotka ilmeisesti hukkuvat pitkiin ketjuihin. Nämä kaikki voitaisiin nostaa yhteen viestiin/artikkeliin (edes aloituspostaukseen) tyyliin "ratkaisu" jos löytyy, tai "korjauksen alla", "kehitystyön alla", sekä vaikka "tiedossa olevat puutteet". 

TeroRe
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
  • 6011 custom-general.kudos
  • 5697 custom-general.replies
  • 45 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Yaria  kirjoitti:

Tarkemminkin voisi olla laitteet eriteltynä ja varsinkin jos/kun niissä on jotain kehitystyön alla.

 

Esim. tällä hetkellä Telian uudesta digiboksista näyttää löytyvän paljonkin täysin samoja ihmettelyitä, jotka ilmeisesti hukkuvat pitkiin ketjuihin. Nämä kaikki voitaisiin nostaa yhteen viestiin/artikkeliin (edes aloituspostaukseen) tyyliin "ratkaisu" jos löytyy, tai "korjauksen alla", "kehitystyön alla", sekä vaikka "tiedossa olevat puutteet". 


Kiitos, hyvä ja tärkeä nosto. Mainitsemasi Telia TV uudistuu enempi vähempi koko ajan, joten tiedon jakaminen on tosiaan tärkeässä roolissa ja varsinkin tiedon löytyminen  🙂 Otamme tämän mietintään, että miten voisi hoitaa parhaiten.

Tero, Yhteisömanageri

Jos kommentti vastasi kysymykseesi paina "Hyväksy ratkaisuksi" | Paina tykkää, jos pidit kommentista

Yhteisössä kerätään nyt pisteitä - voit voittaa palkinnon!