peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
56628 Jäsentä
158837 Kirjoitusta

Telia yhteisö on nyt myös laiteyhteisö

Lue lisää
Yhteistyössä OnePlus

Ylläpito tiedottaa



Poistettu käyttäjä
 
Kirjoituksia: 0
11/116

Vs: Ylläpito tiedottaa

Pitihän tuo keksiä uudestaan salasana, kun en meinannut päästä tänä iltana kirjautumaan tälle foorumille.

0 tykkäystä
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
Rekisteröitynyt: ‎12-12-2014
Kirjoituksia: 3 161
12/116

Vs: Ylläpito tiedottaa

Edit 27.9. Tämä vika on nyt korjattu ja nyt videot näkyvät taas kuten pitää Hymiö Onnellinen

 

Jos lisäät postaukseesi Youtube-videon niin sen player-ikkuna näkyy poikkeuksellisen kapeana:

 

 

Vika on tutkinnassa alustan toimittajalla. Siihen asti, voit itse korjata asian näin:

Ennen kuin painat "Lähetä viesti" -nappia niin käy viestieditorin HTML-välilehdellä ja muokkaa siellä tätä punaisella näkyvää lukua:

 

<p><li-video vid="https://www.youtube.com/watch?v=5F6t34wPRgI" align="center" size="custom" width="600" height="338" uploading="false" thumbnail="https://i.ytimg.com/vi/5F6t34wPRgI/hqdefault.jpg" external="url"></li-video></p>

 

Vaihda siihen tilalle esim 700. Esikatsele-välilehdellä voit käydä kurkkaamassa kuinka leveänä player tulee postauksessasi näkymään.

⎮Telia Yhteisön capitán⎮Vannoutunut omenamies⎮

Telia Yhteisö on nyt myös Laiteyhteisö.jpg
0 tykkäystä
Lady
Lady
Rekisteröitynyt: ‎06-06-2015
Kirjoituksia: 2 992
13/116

Vs: Ylläpito tiedottaa

Myös muokkaamalla luku height "338" lukuun "600" HTML:ssä saa videon näyttämään oikeanlaiselta :

 

#koskamävoin
Stupid is as stupid does - Forrest Gump
0 tykkäystä
Vakiokalustoa ☆☆
Rekisteröitynyt: ‎24-08-2015
Kirjoituksia: 480
14/116

Vs: Ylläpito tiedottaa

2.10.2016 14:53

Pyyntö epäonnistui. Ota yhteys järjestelmän ylläpitäjään ja ilmoita päivä ja kellonaika, jolloin virhe ilmeni, sekä tämä poikkeustunnus: 3048EE0D

 

win10 1607 14393.222 chrome 53.0.2785.143 m (64-bit)

0 tykkäystä
Highlighted
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
Rekisteröitynyt: ‎12-12-2014
Kirjoituksia: 3 161
15/116

Vs: Ylläpito tiedottaa


@arapahoe kirjoitti:

2.10.2016 14:53

Pyyntö epäonnistui. Ota yhteys järjestelmän ylläpitäjään ja ilmoita päivä ja kellonaika, jolloin virhe ilmeni, sekä tämä poikkeustunnus: 3048EE0D

 

win10 1607 14393.222 chrome 53.0.2785.143 m (64-bit)


Kerrotko vielä missä yhteydessä tämä tuli/tulee?

⎮Telia Yhteisön capitán⎮Vannoutunut omenamies⎮

Telia Yhteisö on nyt myös Laiteyhteisö.jpg
0 tykkäystä
Vakiokalustoa ☆☆
Rekisteröitynyt: ‎24-08-2015
Kirjoituksia: 480
16/116

Vs: Ylläpito tiedottaa


@TeroRe kirjoitti:

@arapahoe kirjoitti:

2.10.2016 14:53

Pyyntö epäonnistui. Ota yhteys järjestelmän ylläpitäjään ja ilmoita päivä ja kellonaika, jolloin virhe ilmeni, sekä tämä poikkeustunnus: 3048EE0D

 

win10 1607 14393.222 chrome 53.0.2785.143 m (64-bit)


Kerrotko vielä missä yhteydessä tämä tuli/tulee?


Kun kirjoitin tänne forumille viestiä "Kirjoita viestiä" ruudussa.

0 tykkäystä
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
Rekisteröitynyt: ‎12-12-2014
Kirjoituksia: 3 161
17/116

Vs: Ylläpito tiedottaa

Klaanin blogiosiossa on havaittu vikatilanne:

 

Jos et vielä kirjautuneena Klaaniin ja haluat kommentoida blogiin klikkaamalla sivun alareunassa olevaa "Kirjoita kommentti"-linkkiä niin sisäänkirjautumisen jälkeen päädyt virhesivulle. Vika on tutkinnassa. Korjattu 20.10.

 

Ongelma voidaan kiertää siten, että jos ja kun haluat kommentoida blogia niin kirjaudu ensin sisälle Klaaniin, sivun oikeassa yläreunassa olevan "Kirjaudu"-linkin kautta ja mene sen jälkeen ko. blogiin takaisin ja kirjoita sen jälkeen kommenttisi.

 

EDIT: vika korjattu 20.10.

⎮Telia Yhteisön capitán⎮Vannoutunut omenamies⎮

Telia Yhteisö on nyt myös Laiteyhteisö.jpg
0 tykkäystä
Ex-telialainen
Ex-telialainen
Rekisteröitynyt: ‎16-12-2014
Kirjoituksia: 734
18/116

Vs: Ylläpito tiedottaa

** Edit 5.10 klo 0757 Häiriöt ovat ohi ja nyt palvelut toimivat normaalisti.**

 

 

Soneran asiakkaiden palveluissa on edelleen häiriöitä. Vaikutukset ulottuvat mm.

 

  • Sonera.fi sekä Omat sivut -palvelut
  • Yritysasiakkaiden vaihdepalvelu
  • Multi-SIM -palvelu
  • Sonera Klaanin sisäänkirjautuminen

 

Vikatilanteen vuoksi asiakaspalvelumme saattaa ruuhkautua. Korjaustyöt ovat käynnissä ja vikaa korjataan parhaillaan.

 

EDIT Tero: päivitetty tilannetta

Pongasitko hyvän viestin --> klikkaa "Tykkää"
Saitko avun probleemaasi --> klikkaa "Hyväksy ratkaisuksi"
Omilla Sivuilla hallinnoit liittymiäsi ja palveluitasi milloin tahansa. Chat-yhteys asiakaspalveluumme 24/7


 


0 tykkäystä
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
Rekisteröitynyt: ‎12-12-2014
Kirjoituksia: 3 161
19/116

Vs: Ylläpito tiedottaa

Hyviä uutisia, Klaani uudistuu lähiaikoina! Sen lisäksi että ulkonäkö uudistuu täysin niin Klaani muuttuu responsiiviseksi eli muutoksen jälkeen Klaania on helppo ja näppärä käyttää millä laitteella tahansa koska Klaani mukautuu jokaiselle näyttökoolle sopivaksi. Näin Klaania on sujuvaa käyttää myös puhelimilla ja tableteilla.

 

Teemme uudistukset kahdessa vaiheessa:

 

Vaihe 1, perustimme muutamia uusia osioita ja vaihdoimme muutamien boardien paikkaa niiden sisällä. Ajatus on se, että jatkossa löydät helpommin neuvoa ja apua ongelmatilanteissa ja samalla sinulla on helpompi löytää myös vaikka suosituksia puhelimista ja niin edelleen. Eli ennen jaottelu oli sen mukaan että mikä tuote oli kyseessä ja osio valittiin sen mukaan. Nyt valitaan osio tavallaan asian mukaan (neuvoa ja opastusta / inspiraatiota / käyttökokemuksia ja suosituksia) ja sen jälkeen valitaan boardi jonne keskustelu ns. "osuu".

 

Osioiden uusi järjestys on siis jatkossa:

 

- Tietoa Klaanista (uusi osio, sisältää yhteisön säännöt, ylläpito-osio, off-topic eli Klaanin olohuone)

- Neuvoja ja opastusta (uusi osio jossa kysytään ja jaetaan apua ja vinkkejä ongelmanratkaisuun liittyen mitä tulee Soneran tuotteisiin ja palveluihin, laitteisiin ja lisätarvikkeisiin yms)

- Ideat ja trendit (uusi osio joka tulee rakentumaan koko ajan. Osio josta löytyy inspiraatiota ja uusia juttuja sekä Klaanin blogi on sijoitettu myös tänne)

- Klaanilaiset suosittelevat (uusi osio tämäkin, olet hankkimassa vaikka puhelinta tai tablettia niin täältä löydät niistä suositukset joko hyvässä tai pahassa. Niinkuin kaikkialla muuallakin niin olet vapaa aloittamaan uusia käyttökokemusketjuja jos siellä ei ole ko laitteesta/tarvikkeesta keskustelua jo entuudestaan)

- Klaanin tuotelabra (vanha tuttu osio jossa testaillaan ja pilotoidaan joko täysin uusia palveluita tai parannetaan olemassaolevia palveluita)

 

Vaihe 2 tehdään noin kahden viikon sisällä ja siinä yhteydessä Klaanin ulkoasu muuttuu täysin ja teemme mahdollisesti siinä yhteydessä pari muutakin, tosin pienempää muutosta. Niistä lisää tuonnempana.

 

---

 

Mitä mieltä olet vaiheen yksi muutoksista? Hymiö Onnellinen

 

---

 

Edit 17.11.2016

 

Vaihe 2 alkaa olla valmis ja tarkoittaa sitä että huomen aamulla eli 18.11. päivitämme Klaanin tähän uuteen versioon jos kaikki vain menee hyvin ja suunnitellusti Hymiö Onnellinen

 

---

 

Edit 18.11.2016

 

Niinpä vain siinä kävikin etten päässyt tekemään päivitystä. Uusi yritys ensi viikon alussa Hymiö Onnellinen

⎮Telia Yhteisön capitán⎮Vannoutunut omenamies⎮

Telia Yhteisö on nyt myös Laiteyhteisö.jpg
0 tykkäystä
Herrasmies
Herrasmies
Rekisteröitynyt: ‎26-05-2016
Kirjoituksia: 1 779
20/116

Vs: Ylläpito tiedottaa


@TeroRe kirjoitti:

Hyviä uutisia, Klaani uudistuu lähiaikoina! Sen lisäksi että ulkonäkö uudistuu täysin niin Klaani muuttuu responsiiviseksi eli muutoksen jälkeen Klaania on helppo ja näppärä käyttää millä laitteella tahansa koska Klaani mukautuu jokaiselle näyttökoolle sopivaksi. Näin Klaania on sujuvaa käyttää myös puhelimilla ja tableteilla.

 

Teemme uudistukset kahdessa vaiheessa:

 

Vaihe 1, perustimme muutamia uusia osioita ja vaihdoimme muutamien boardien paikkaa niiden sisällä. Ajatus on se, että jatkossa löydät helpommin neuvoa ja apua ongelmatilanteissa ja samalla sinulla on helpompi löytää myös vaikka suosituksia puhelimista ja niin edelleen. Eli ennen jaottelu oli sen mukaan että mikä tuote oli kyseessä ja osio valittiin sen mukaan. Nyt valitaan osio tavallaan asian mukaan (neuvoa ja opastusta / inspiraatiota / käyttökokemuksia ja suosituksia) ja sen jälkeen valitaan boardi jonne keskustelu ns. "osuu".

 

Osioiden uusi järjestys on siis jatkossa:

 

- Tietoa Klaanista (uusi osio, sisältää yhteisön säännöt, ylläpito-osio, off-topic eli Klaanin olohuone)

- Neuvoja ja opastusta (uusi osio jossa kysytään ja jaetaan apua ja vinkkejä ongelmanratkaisuun liittyen mitä tulee Soneran tuotteisiin ja palveluihin, laitteisiin ja lisätarvikkeisiin yms)

- Ideat ja trendit (uusi osio joka tulee rakentumaan koko ajan. Osio josta löytyy inspiraatiota ja uusia juttuja sekä Klaanin blogi on sijoitettu myös tänne)

- Klaanilaiset suosittelevat (uusi osio tämäkin, olet hankkimassa vaikka puhelinta tai tablettia niin täältä löydät niistä suositukset joko hyvässä tai pahassa. Niinkuin kaikkialla muuallakin niin olet vapaa aloittamaan uusia käyttökokemusketjuja jos siellä ei ole ko laitteesta/tarvikkeesta keskustelua jo entuudestaan)

- Klaanin tuotelabra (vanha tuttu osio jossa testaillaan ja pilotoidaan joko täysin uusia palveluita tai parannetaan olemassaolevia palveluita)

 

Vaihe 2 tehdään noin kahden viikon sisällä ja siinä yhteydessä Klaanin ulkoasu muuttuu täysin ja teemme mahdollisesti siinä yhteydessä pari muutakin, tosin pienempää muutosta. Niistä lisää tuonnempana.

 

---

 

Mitä mieltä olet vaiheen yksi muutoksista? Hymiö Onnellinen

 



Näyttää selkeämmältä. Toivottavasti jätätte tuon "Viimeisimmät viestit"-kentän etusivulle tai niputtaa sen yhteen Foorumi-osion kanssa, koska sieltä voi kätevästi seurata eri osioiden viestejä (tai niihin viesteihin vastattuja).

 

Puhelinta tulen tuskin käyttämään, koska vaikea vastata viesteihin pieneltä ruudulta.

 

Lisäksi "Tietoa Klaanista" voisi olla paremmin esillä kuin nykyisin eli esimerkiksi oma linkki, banneri tai kuvake sinne osioon. Riippuu tietenkin millainen osa 2 tulee olemaan Hymiö Onnellinen

 

 

Viat ja häiriöt | ✆ Asiakaspalvelu | ⛹ Omat Sivut | ⛔ Mobiilivarmenne | ⚽ Telia TV | ♫ Spotify | ❤ Minun Telia | ⚪ Telia DOT

"Erehtyminen on inhimillistä, mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone." -Paul Ehrlich