Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
TeroRe
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
  • 5405 custom-general.kudos
  • 4913 custom-general.replies
  • 44 custom-general.solutions

Ylläpito tiedottaa

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Tässä ketjussa kerromme mm. uusimmista muutoksista mitä tulee Yhteisöön ja sen toimintoihin, käytettävyyteen ja niin edelleen. Tässä ketjussa voit vapaasti kysyä ja kommentoida niinkuin aina 🙂 

Tero, Yhteisömanageri

Jos kommentti ratkaisi ongelmasi paina "Hyväksy ratkaisuksi" | Paina tykkää, jos pidit kommentista

Kuluttaja-asiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Yritysasiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Häiriötiedotteet ja -kartat 

Minun Telia -sovellus palveluiden hallinnointiin

 Telia 5G lähettiläät

Haluatko tietää ja oppia laitteista lisää 

158 vastausta
kustaa1967
Konkari
  • 324 custom-general.kudos
  • 775 custom-general.replies
  • 23 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@TeroRe@  kirjoitti:
  • Tietokoneella Yhteisöä selattaessa niiden jäsenten kohdalla lukee "Kirjautuneena", jotka ovat parhaillaan kirjautuneena Yhteisöön. Tutkimme mahdollisuutta tuoda tämän myös puhelinnäkymään

Ja näkyy niin sitkeästi , että uloskirjautumisen ja selaimen välimuistin tyhjennyksen sekä buuttauksen jälkeenkin näkyy vielä , että käyttäjä olisi kirjauteneena.

Poistettu käyttäjä
 

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Olisiko tuolle "suhteelliselle ajalle" joku asetus jolla sen saa pois käytöstä?

TeroRe
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
  • 5405 custom-general.kudos
  • 4913 custom-general.replies
  • 44 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@kustaa1967@  kirjoitti:
Ja näkyy niin sitkeästi , että uloskirjautumisen ja selaimen välimuistin tyhjennyksen sekä buuttauksen jälkeenkin näkyy vielä , että käyttäjä olisi kirjauteneena.

Tässä toiminnossa tila voi päivittyä viiveellä, se ei ole aivan reaaliaikainen, pahoittelut siitä. Tutkimme mahdollisuutta lyhentää tuota viivettä. Tällä hetkellä et näy enää kirjautuneena (kello 1537).

 


@Anonymous@  kirjoitti:

Olisiko tuolle "suhteelliselle ajalle" joku asetus jolla sen saa pois käytöstä?


Jos haluat käyttää absoluuttista aikaa (eli esitystapaa joka meillä oli ennen muutoksia) niin sen saat päälle oman profiilisi asetuksista.

Tero, Yhteisömanageri

Jos kommentti ratkaisi ongelmasi paina "Hyväksy ratkaisuksi" | Paina tykkää, jos pidit kommentista

Kuluttaja-asiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Yritysasiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Häiriötiedotteet ja -kartat 

Minun Telia -sovellus palveluiden hallinnointiin

 Telia 5G lähettiläät

Haluatko tietää ja oppia laitteista lisää 

Poistettu käyttäjä
 

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Okei, kiitti, mutta tarkoittaako tämä että täytyy aina olla kirjautunut jos haluaa käyttää absoluuttista aikaa?

TeroRe
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
  • 5405 custom-general.kudos
  • 4913 custom-general.replies
  • 44 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Anonymous@  kirjoitti:

Okei, kiitti, mutta tarkoittaako tämä että täytyy aina olla kirjautunut jos haluaa käyttää absoluuttista aikaa?


Juuri noin, tuota se tarkoittaa. Voisi ajatella siten, että jos käyttäjä haluaa mukauttaa Yhteisöä haluamakseen niin silloin tulee kirjautua sisään.

Tero, Yhteisömanageri

Jos kommentti ratkaisi ongelmasi paina "Hyväksy ratkaisuksi" | Paina tykkää, jos pidit kommentista

Kuluttaja-asiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Yritysasiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Häiriötiedotteet ja -kartat 

Minun Telia -sovellus palveluiden hallinnointiin

 Telia 5G lähettiläät

Haluatko tietää ja oppia laitteista lisää 

Poistettu käyttäjä
 

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Ajatellaan sitten noin 🙄

 

Itse tykkään selata uusimmat kirjoitukset listaa, jolloin oli sivua päivittäessä kätevä vilkaista viimeisimmän kirjoituksen kellonaika suoraan. Kirjaudun sitten sisään jos on jotain sanottavaa viesteihin, kun kirjautuminen ei  täällä säily.

Nyt joutuu syynäämään viestin sisältöä ja etsimään sen uudelleen kun suhteellinen aikahan muuttuu. Vähentääpähän turhaa roikkumista täällä kun menee hankalaksi 😀

 

TeroRe
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
  • 5405 custom-general.kudos
  • 4913 custom-general.replies
  • 44 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Anonymous@  kirjoitti:

Ajatellaan sitten noin 🙄

 

Itse tykkään selata uusimmat kirjoitukset listaa, jolloin oli sivua päivittäessä kätevä vilkaista viimeisimmän kirjoituksen kellonaika suoraan. Kirjaudun sitten sisään jos on jotain sanottavaa viesteihin, kun kirjautuminen ei  täällä säily.

Nyt joutuu syynäämään viestin sisältöä ja etsimään sen uudelleen kun suhteellinen aikahan muuttuu. Vähentääpähän turhaa roikkumista täällä kun menee hankalaksi 😀


No eihän tuo noin ole hyvä, että jos muutokset ajaa jäseniä pois 🙂 Uusien asioiden kanssa menee toki yleensä aikaa oppia ja tottua, voisiko myös tässä olla näin 🙂

 

Halusimme ja haluamme jatkossakin siivota eri näkymiä, korostaa tärkeitä ja häivyttää tai jopa poistaa ei tärkeitä asioita. Kysymme mielipidettänne ja sillä on tottakai merkitystä, joten tämä aikaleima-asia pitää ottaa seurantaan ja jos tästä alkaa tulla lisää kommentteja niin pitää sitten päättää asiasta uudelleen. Absoluuttinen aika on kuitenkin jäsenten valittavissa ja käytettävissä, sitä ei olla kokonaan poistettu. Teimme ja teemme myös vertailua myös muihin vastaaviin (kaupallisiin) yhteisöihin ja useissa yhteisöissä oli käytössä suhteellinen aika.

 

Kirjautumisesta, koska Yhteisön kirjautuminen voi olla linkityksissä telia.fi -kirjautumiseen niin siinä on pakko olla turvallisuussyistä aikakatkaisu. Olen itsekin tottunut foorumeihin joissa selain muistaa kirjautumisen mutta niissä ei ole vastaavaa kuviota taustalla kuin meillä.

 

Annetaan muutoksille hetki aikaa, jookos? 🙂 Kerrohan miltä ulkoasun pienet twiikkaukset tuntuu ja näyttää? Tänään illalla saan tehtyä tänne taas päivityksen jossa saamme korjattua muutamia virheitä joita tässä ulkoasupäivityksessä tuli.

Tero, Yhteisömanageri

Jos kommentti ratkaisi ongelmasi paina "Hyväksy ratkaisuksi" | Paina tykkää, jos pidit kommentista

Kuluttaja-asiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Yritysasiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Häiriötiedotteet ja -kartat 

Minun Telia -sovellus palveluiden hallinnointiin

 Telia 5G lähettiläät

Haluatko tietää ja oppia laitteista lisää 

peekotu
Vakiokalustoa ☆
  • 65 custom-general.kudos
  • 219 custom-general.replies
  • 2 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Viimeksi tuota uudistusta kokeiltiin poistaa tuo tarkka kellonaika ja silloin toetsin,että ei ole omaan mieleen ja laitoin syyt. Taisi tulla takaisin melko heti.

 

Nyt sama uudistus ja en tykkää tästä,mutta tähän on kuitenkin tehty minusta hyvä kompromissi. Itselläni ainakin toimii tuo hiiren laittaminen aikaileiman päälle ja tulee näkymiin tarkka ajankohta viestille. Joten pystyn edelleen katsomaan viesteissä mitä olen jo lukenut kun muistaa suunnilleen milloinka viimeksi käynyt selaamassa keskustelua. (huom siinä voim olla pikku viive mitenkä tulee näkyviin tarkat tiedot ja osua oikeaan kohtaan hiiri ja malttaa sen olevan paikallaan eikä heiluttele hiirtä)

 

Koska tosiaan ei aina viitsi kirjautua sivuille jollei ole asiaa kirjoittaa viestejä niin tuo kyllä toimii ja kirjautuneena sitten paremmat tiedot. Katsotaan mihinkä tilanteeseen päädytään kun on tähän uuteen totuteltu ja saatte ehkä enemmän palautetta jompaan kumpaan suuntaan.

Poistettu käyttäjä
 

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@TeroRe@  kirjoitti:

@Anonymous@  kirjoitti:

Ajatellaan sitten noin 🙄

 

Itse tykkään selata uusimmat kirjoitukset listaa, jolloin oli sivua päivittäessä kätevä vilkaista viimeisimmän kirjoituksen kellonaika suoraan. Kirjaudun sitten sisään jos on jotain sanottavaa viesteihin, kun kirjautuminen ei  täällä säily.

Nyt joutuu syynäämään viestin sisältöä ja etsimään sen uudelleen kun suhteellinen aikahan muuttuu. Vähentääpähän turhaa roikkumista täällä kun menee hankalaksi 😀


No eihän tuo noin ole hyvä, että jos muutokset ajaa jäseniä pois 🙂 Uusien asioiden kanssa menee toki yleensä aikaa oppia ja tottua, voisiko myös tässä olla näin 🙂

 

Halusimme ja haluamme jatkossakin siivota eri näkymiä, korostaa tärkeitä ja häivyttää tai jopa poistaa ei tärkeitä asioita. Kysymme mielipidettänne ja sillä on tottakai merkitystä, joten tämä aikaleima-asia pitää ottaa seurantaan ja jos tästä alkaa tulla lisää kommentteja niin pitää sitten päättää asiasta uudelleen. Absoluuttinen aika on kuitenkin jäsenten valittavissa ja käytettävissä, sitä ei olla kokonaan poistettu. Teimme ja teemme myös vertailua myös muihin vastaaviin (kaupallisiin) yhteisöihin ja useissa yhteisöissä oli käytössä suhteellinen aika.

 

Kirjautumisesta, koska Yhteisön kirjautuminen voi olla linkityksissä telia.fi -kirjautumiseen niin siinä on pakko olla turvallisuussyistä aikakatkaisu. Olen itsekin tottunut foorumeihin joissa selain muistaa kirjautumisen mutta niissä ei ole vastaavaa kuviota taustalla kuin meillä.

 

Annetaan muutoksille hetki aikaa, jookos? 🙂 Kerrohan miltä ulkoasun pienet twiikkaukset tuntuu ja näyttää? Tänään illalla saan tehtyä tänne taas päivityksen jossa saamme korjattua muutamia virheitä joita tässä ulkoasupäivityksessä tuli.


Rehellisesti sanottuna, tuo muutos nyt vain ehkä on se viimeinen tönäisy. Vaikutuskanavana tämä ei toimi, joka oikeastaan olisi tärkein syy pyöriä täällä. Ulkoasu voisi siinä tapauksessa olla vaikka minkälainen jos kommentoimalla jotain tapahtuisi.

 

Oikeastaan juuri vastikään poistuin kilpailijannekin yhteisöstä todettuani että vaikutusmahdollisuudet joita siellä oli joskus ei ole siellä enää. Tämä teidänkin AMA juttu TV-puolen kanssa oli lupaava, mutta valitettavasti vastaukset samaa ympäripyöreää liirumlaarumia kuin muutenkin. Miksi hakata päätä seinään?

 

Turha täällä kuluttaa aikaa kun niitä vastauksia joita kaivataan ei tule. Miten täällä edetään profiilin poiston suhteen?

TeroRe
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
  • 5405 custom-general.kudos
  • 4913 custom-general.replies
  • 44 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Anonymous@  kirjoitti:
Rehellisesti sanottuna, tuo muutos nyt vain ehkä on se viimeinen tönäisy. Vaikutuskanavana tämä ei toimi, joka oikeastaan olisi tärkein syy pyöriä täällä. Ulkoasu voisi siinä tapauksessa olla vaikka minkälainen jos kommentoimalla jotain tapahtuisi.

 

Oikeastaan juuri vastikään poistuin kilpailijannekin yhteisöstä todettuani että vaikutusmahdollisuudet joita siellä oli joskus ei ole siellä enää. Tämä teidänkin AMA juttu TV-puolen kanssa oli lupaava, mutta valitettavasti vastaukset samaa ympäripyöreää liirumlaarumia kuin muutenkin. Miksi hakata päätä seinään?

 

Turha täällä kuluttaa aikaa kun niitä vastauksia joita kaivataan ei tule. Miten täällä edetään profiilin poiston suhteen?

Hmm. Hmm. En osta ihan täysin väitettä, että Yhteisö ei toimi vaikutuskanavana 🙂 Juuri ennen tämän viestin kirjoittamista tulin palaverista, jossa esittelin tämän prepaid-kyselyn tulokset. Näköjään myös sinä kerroit ajatuksesi tuonne, kiitos niistä. Tuotetiimi muotoilee vastauksen ja julkaisemme sen tammikuussa, kertovat siinä mitä tuleman pitää.

 

AMA oli ainakin omasta mielestäni sellainen, jossa tuotepuolen ihmiset kertoivat sellaisia tietoa mitä muilta ei ole täältä tullut. Ja osa kommenteista olivat kyllä hyvinkin suoria.

 

Yleisesti ottaen, usein joudumme sanomaan että "ei uutta kerrottavaa" eikä se ei ole meillekään hyvä että näin joudumme tekemään mutta TV tuotealueena on erilainen (kompleksisempi) kuin vaikka mobiili.

 

Mieti vielä hetki, mutta jos haluat Yhteisöstä poistua niin laita minulle vielä priva niin hoidamme poiston.

Tero, Yhteisömanageri

Jos kommentti ratkaisi ongelmasi paina "Hyväksy ratkaisuksi" | Paina tykkää, jos pidit kommentista

Kuluttaja-asiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Yritysasiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Häiriötiedotteet ja -kartat 

Minun Telia -sovellus palveluiden hallinnointiin

 Telia 5G lähettiläät

Haluatko tietää ja oppia laitteista lisää