säätöjä profiili ja etusivu lisää

  • 23 June 2015
  • 3 kommenttia
  • 15 katselukertaa

Kunniamerkki +4

itselläni näkyy esim. maanv. nimikkeen alla ulos-linkki, joka pitäisi olla hieman alempana n. 1,5 riviä ainakin, ettei ole päällekkäin nuo. (edit: edelleen sama vika, mutta olen ylentynyt suutari-nimikkeelle)

 

Sitten etusivulla ilmeisesti jotenkin suurenee liikaa tämä nykyinen avatar-kuvani (onko kirjautuneet kohta), voin tietysti siinä tulla itse vastaan ja yrittää löytää alkuperäisenäkin pienempi avatar erilainen tai jotain.

 

edit: tuli parempi kun valitsin pienemmän avatar kuvan samalta animated gifs -sivustolta tuolta.. mutta jos avatar on alkuperäisenä esim. 320x240 tms., niin se aiheuttaa nyt ongelman etusivulle, eli pienempi avatar kuva on parempi, jotain 100x100 esim.

 

Tai tuotakin voi tietysti resize vaikka bloggiff sivustolla, jos haluaa saman pitää ja helpompi vaihtaa kun ja jos on tiedossa nettiosoite missä se säilyy, tällä erää myös pienen kuvan voinee myös ladata klaani viestiinsä ja linkittää siitäkin


3 kommenttia

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +15

Olikos sinulla mikä nettiselain käytössä? Ainakin Firefoxilla ja Googlen Chrome selaimella näkyy itselläni profiilisivut aivan oikein. Testaisitko, että vaikuttaako selaimen vaihto sinulla tähän asiaan :)

Kunniamerkki +4

 

chrome on käytössä mutta katsoin firefox, ihan samalla lailla ulos-linkki näkyy liian korkealla

 

se ei ole siis profiilisivu vaan tuo esiprofiili tai mikä se on nyt on, tuommonen laatikko, jossa oma nimimerkki , sen alla arvonimike, jonka alla ulos -linkki ja oikealla on muita valintoja

 

tuo laatikko näkyy jokaiselle kuvaruudun oikealla, ketkä sisäänkirjautuneet

Mulla näkyy tämä ihan ok, testasin Mozillan sekä Chromen.


 


Näyttää siis tältä



 


Ulos -linkki näyttää sulla olevan ihan oikealla kohdalla, mutta Suutari -nimike tulee päälle.


Vaikuttas sille, että sun avatarin koko laskee tuota sun Suurati -nimikettä alemmas, jolloin se sijoittuu tohon Ulos -linkin päälle.


 


 

Vastaa