peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
54112 Jäsentä
154543 Kirjoitusta
Uusi käyttäjä, aloita täältä
^

Keskustele. Kerro kokemuksistasi. Ratko ongelmia. Testaile uusia makeita juttuja.

ALOITA HAUSTA

Etsimästäsi aiheesta voi löytyä jo valmiita keskusteluita tai artikkeleita. Jos ei, aloita uusi keskustelu.

HAKUUN

VERTAISTUKI

Yhteisössämme jäsenet ovat tähtiä. Törmäät nopeasti VIP-jäseniimme. Mukana on ajoittain myös telialaisia.

TUTUSTU

OLE AVULIAS

Paina peukkua hyville kommenteille. Merkitse ratkaisuksi vastaus, joka ratkaisi ongelmasi. Neuvo muita.

YHTEISÖN SÄÄNNÖT

Maksuaikaa laskulle



Telialainen
Telialainen
Rekisteröitynyt: ‎02-06-2015
Kirjoituksia: 11
1/1

Maksuaikaa laskulle

 

Aina ei firman rahavirrat mene niin kuin haluaisi.  Syitä siihen voi olla monia ja tällöin tarvitaan monesti maksuaikaa laskulle.  Jotta ikäviltä yllätyksiltä vältyttäisiin, kannattaa tehdä ajoissa maksusopimus. Siihen on Soneralla useita erilaisia vaihtoehtoja eli maksusopimuksen tekeminen onnistuu nykyään niin tekstiviestillä, uudella Maksumaatti-palvelulla kuin myös soittamalla suoraan asiakaspalveluumme. 

Tällä kertaa on tarkoitus käydä läpi tuota uutta Maksumaatti-palvelua.

 

Kuinka se sitten toimii? Maksumaatin käyttäminen on todella yksinkertaista, eli sinun tarvitsee vain soittaa asiakaspalvelunumeroomme 0200 18818. Itsepalvelu toimii puhelimen numerokomennoilla. Eteen tarvitset vain laskun numeron ja mietinnän kuinka paljon maksuaikaa tarvitset.

Alla vielä tarkemmat ohjeet Maksumaatin käytöstä:

 

  1. Soita Yritysasiakaspalvelun p. 0200 18818
  2. Haluatko palvelua suomeksi (valitse 1) /ruotsiksi (valitse 2)
  3. Matkapuhelin-, liikkuva laajakaista ja nettitikkuasiat, valitse 1
  4. Laskutus, valitse 1
  5. Maksuajanmuutos, valitse 1
    1. Näppäile laskun numero.
    2. Jos lasku on maksettu, palvelu sanoo ”Lasku on jo maksettu”. Jos laskua ei ole maksettu, palvelu pyytää valitsemaan maksupäivän siirto (1) tai osamaksu (2). Tämän jälkeen palvelu antaa sopimusehdotuksen. Voit kuunnella sopimusehdotuksen saatuasi palvelun ehdot valitsemalla 1 tai kuunnella maksutiedot uudelleen valitsemalla 2. Muussa tapauksessa hyväksy sopimus valitsemalla 3 tai hylkää se valitsemalla 4.
    3. Palvelu lähettää sopimusvahvistuksen tekstiviestillä jos palveluun on soitettu matkapuhelimella. Vahvistus kertoo myös sen jos sopimusta ei ole tehty.

Muita vaihtoehtoisia kanavia voit katsoa täältä.

0 tykkäystä