peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
54056 Jäsentä
154455 Kirjoitusta
Uusi käyttäjä, aloita täältä
^

Keskustele. Kerro kokemuksistasi. Ratko ongelmia. Testaile uusia makeita juttuja.

ALOITA HAUSTA

Etsimästäsi aiheesta voi löytyä jo valmiita keskusteluita tai artikkeleita. Jos ei, aloita uusi keskustelu.

HAKUUN

VERTAISTUKI

Yhteisössämme jäsenet ovat tähtiä. Törmäät nopeasti VIP-jäseniimme. Mukana on ajoittain myös telialaisia.

TUTUSTU

OLE AVULIAS

Paina peukkua hyville kommenteille. Merkitse ratkaisuksi vastaus, joka ratkaisi ongelmasi. Neuvo muita.

YHTEISÖN SÄÄNNÖT

Maksupääte yhteydenotton epäonnistui



Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎29-01-2015
Kirjoituksia: 1
1/2

Maksupääte yhteydenotton epäonnistui

Onko tietoa että mitä on tekeillä Imatran suunnalla tänään kun maksupäätteeni ei ota yhteydenottoa, toimii gprs systeemillä? Soneran sivuillakaan ei ole mitään mainintaa vikatöistä tms. Aamulla oli ihan jees mutta nyt ei ole enää 2,5 tuntiin pelittänyt.

0 tykkäystä
1 vastaus
Moderaattori
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎29-12-2014
Kirjoituksia: 133
2/2

Vs: Maksupääte yhteydenotton epäonnistui

Moikka,
oletko kokeillut sammuttaa laitetta ja avata uudelleen? Tätä kannattaa aina ensiavuksi koittaa ongelmatilanteessa. Tiedossa ei ole mitään sellaista vikaa Imatran suunnalla, joka palvelun toimintaan vaikuttaisi.

Suosittelen olemaan yhteydessä suoraan asiakaspalveluun, joka voi tarkistaa tilanteen. Tekninen yritysasiakaspalvelu päivystää numerossa 0206 90801 arkisin klo 8 -17 (vikojen vastaanotto ja korjaus, muina aikoina vikojen vastaanotto). Vikailmoituksen voi tehdä myös Sonera.fi -sivuston palvelulomakkeella.

Voit olla yritysasiakaspalveluun yhteydessä myös Facebookissa tai Twitterissä.



| Innostaja ja innostuja | Yritysasiakkaiden apu ja tuki | Sopivasti hörhö | Metsissä rämpijä | Asiakaskokemuksen puolesta puhuja | Moderaattori |

0 tykkäystä