Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 63845
Kirjoituksia 173859

Maksupääte yhteydenotton epäonnistui



Highlighted

Maksupääte yhteydenotton epäonnistui

Uusi jäsen
Viestejä 1 kpl

Maksupääte yhteydenotton epäonnistui

1/2

Onko tietoa että mitä on tekeillä Imatran suunnalla tänään kun maksupäätteeni ei ota yhteydenottoa, toimii gprs systeemillä? Soneran sivuillakaan ei ole mitään mainintaa vikatöistä tms. Aamulla oli ihan jees mutta nyt ei ole enää 2,5 tuntiin pelittänyt.

0 tykkäystä
1 vastaus
Highlighted

Moderaattori
Viestejä 151 kpl

2/2

Moikka,
oletko kokeillut sammuttaa laitetta ja avata uudelleen? Tätä kannattaa aina ensiavuksi koittaa ongelmatilanteessa. Tiedossa ei ole mitään sellaista vikaa Imatran suunnalla, joka palvelun toimintaan vaikuttaisi.

Suosittelen olemaan yhteydessä suoraan asiakaspalveluun, joka voi tarkistaa tilanteen. Tekninen yritysasiakaspalvelu päivystää numerossa 0206 90801 arkisin klo 8 -17 (vikojen vastaanotto ja korjaus, muina aikoina vikojen vastaanotto). Vikailmoituksen voi tehdä myös Sonera.fi -sivuston palvelulomakkeella.

Voit olla yritysasiakaspalveluun yhteydessä myös Facebookissa tai Twitterissä.



0 tykkäystä
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.