Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 63172
Kirjoituksia 172446

Miten saat yhteyden Yritysasiakaspalveluun?



Highlighted
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎29-12-2014
Kirjoituksia: 149
1/1

Miten saat yhteyden Yritysasiakaspalveluun?

Näin saat yhteyden yritysaspaan.png

 

 

Asiakaspalvelumme toimii monikanavaisesti, mikä tarkoittaa sitä, että voit valita asian hoitoon juuri sinulle mieluisimman ja helpoimman kanavan sinulle parhaiten sopivaan aikaan.


Voit asioida puhelimitse, SoMe-kanavissamme ja käymällä paikan päällä. Lisäksi Yritysportaalin kautta moni asia hoituu kätevästi ilman erillistä yhteydenottoa ja voit chatata asiakaspalvelumme kanssa. Myös Telia.fi –sivustolta löytyy valmiiksi paljon tietoa, joista voi löytyä apu ongelmatilanteisiin.

 

Asiakaspalvelumme motto on ”Ykkösena asiakas”!

 

Haluamme tehdä asiakkaan elämän helpoksi. Aina emme pysty vaikuttamaan hetkellisiin ruuhkatilanteisiin tai katkoksiin palveluissa, mutta asioidessasi kanssamme pyrimme hoitamaan asian kerralla kuntoon.

 

Vinkkejä asioiden sujuvaan hoitamiseen:

 

  1. Kuun vaihteet ja maanantait ovat meillä aspassa usein ruuhkaisimmat päivät. Jos asiasi ei ole ihan akuutti, kannattaa ajoittaa asiointi muihin päiviin.
  2. Voit ottaa meihin yhteyttä sinulle sopivimman kanavan kautta. Lähes kaikissa kanavissa pystyt hoitamaan asian kuin asian. Joitain yksittäisiä asioita on, joiden hoitaminen onnistuu ainoastaan puhelimitse tai käymällä Telia Kaupassa, ohjaamme silloin kääntymään oikealle taholle.
  3. Jotta asiasi saadaan hoidettua nopeasti ja kerralla kuntoon, olisi hyvä, että tarvittavat tiedot olisivat helposti saatavilla. Jos asia koskee laskua, oikea laskun numero auttaa asian selvityksessä ja nopeuttaa asian hoitamista.
  4. Ruuhkatilanteissa ei kannata hermostua: jos puhelimessa tuntuu olevan jonoa, yritysportaali on käytössäsi tai voit olla yhteydessä SoMe-kanavien kautta tai jättää meille yhteydenottopyynnön. Asiasi hoituu kuntoon joko suoraan lomakkeen tietojen perusteella tai olemme yhteydessä sinuun mahdollisimman pian.
  5. Valitse yksi kanava, jota kautta lähestyt meitä. Jos laitat saman viestin kaikkiin mahdollisiin kanaviin, ymmärrettävästi ruuhka siirtyy toisiin kanaviin ja asiasi käsittelyaika pitenee.

 

Tavoitat meidät seuraavista kanavista

 

 

EDIT: muokattu tiedot ajan tasalle 01.07.2020