peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
54117 Jäsentä
154549 Kirjoitusta
Uusi käyttäjä, aloita täältä
^

Keskustele. Kerro kokemuksistasi. Ratko ongelmia. Testaile uusia makeita juttuja.

ALOITA HAUSTA

Etsimästäsi aiheesta voi löytyä jo valmiita keskusteluita tai artikkeleita. Jos ei, aloita uusi keskustelu.

HAKUUN

VERTAISTUKI

Yhteisössämme jäsenet ovat tähtiä. Törmäät nopeasti VIP-jäseniimme. Mukana on ajoittain myös telialaisia.

TUTUSTU

OLE AVULIAS

Paina peukkua hyville kommenteille. Merkitse ratkaisuksi vastaus, joka ratkaisi ongelmasi. Neuvo muita.

YHTEISÖN SÄÄNNÖT

Numeron siirto työnantajalta toiselle



Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎30-12-2015
Kirjoituksia: 3
1/2

Numeron siirto työnantajalta toiselle

Hei

Sivustolla: https://www.telia.fi/yrityksille/asiakastuki/liittymat-ja-laitteet/puhelinliittymat/uusi-tai-lahteva... ohjeistetaan (kahdessa erillisessä) kohdassa: Matkapuhelinliittymän luovutus yritykseltä toiselle yritykselle omistuksen siirrossa.

Valtakirja: https://www.telia.fi/dam/jcr:22746677-d772-4c90-abed-73085246a1a8/Valtakirja_liittyman_siirto_Yritys...

sekä yritysportaalin kautta tehtävä siirto.

Onko siis mahdollista siirtää työntekijän lähtiessä hänen aiemmin itse omistamansa matkapuhelinnumero hänen tulevalle työnantajalleen suoraan portaalissa?

Vai onko siirto tehtävä ensin työntekijälle ja häne siirtää/anta aluvan siirtoon uudelleen työnantajalle? 

0 tykkäystä
1 vastaus
Highlighted
Moderaattori
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎29-12-2014
Kirjoituksia: 133
2/2

Vs: Numeron siirto työnantajalta toiselle

Moikka @RipsaK ja kiitos kysymyksestä! Voit tosiaan luovuttaa työntekijän liittymän toiselle yritykselle kätevästi suoraan Yritysportaalissa, mikäli liittymä tällä hetkellä on yrityksenne nimissä. 

Toimi siis Yritysportaalin hallinnoi-osiossa näin: 

  1. Kirjaudu Yritysportaaliin
  2. Siirry Hallinnoi-osion Tuotteet ja palvelut -välilehdelle
  3. Etsi ja valitse käyttäjä 
  4. Valitse Luovuta liittymä työntekijälle / Yritykselle
  5. Valitse Luovutan liittymän toiselle yrityksille ja valitse irtisanomispäivä, jolloin liittymä irtisanotaan, jos sopimusta ei ole uuden yrityksen kanssa

Yritysasiakaspalvelusta ollaan yhteydessä uuden työnantajan yhteyshenkilöön, kunhan nämä tiedot löytyvät palvelupyynnöstä. 

Yritysportaalin chatissa autetaan sinua myös mielellään palveluaikojen puitteissa (arkisin kello 8 - 16:30), mikäli tulee jotain mutkia matkaan!

| Innostaja ja innostuja | Yritysasiakkaiden apu ja tuki | Sopivasti hörhö | Metsissä rämpijä | Asiakaskokemuksen puolesta puhuja | Moderaattori |

0 tykkäystä