Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 63909
Kirjoituksia 174063

Telia käyttötuki vähentää yrittäjän stressitasoja



Highlighted

Telia käyttötuki vähentää yrittäjän stressitasoja

Moderaattori
Viestejä 151 kpl

Telia käyttötuki vähentää yrittäjän stressitasoja

1/1

Telia käyttötuki auttaa yrittäjiä laitteiden ja ohjelmistojen käytössä ja käyttöönotossa.Telia käyttötuki auttaa yrittäjiä laitteiden ja ohjelmistojen käytössä ja käyttöönotossa.

Aiheuttaako uusien laitteiden ja ohjelmistojen käyttöönotto aina stressitason nousun? Jäikö tarpeeseen hankittu tablet pölyttymään toimiston nurkkaan, koska yrityksestä ei löydy tekniikan ihmelasta?

 

Uusi läppäri ja Microsoft 365 -palvelu pitäisi myös saada nopeasti työkäyttöön ja muuton jälkeen ei olisi varaa jäädä useaksi päiväksi ilman toimivaa wlan-verkkoa, mutta myös sen asentaminen vaatii hieman säätämistä. Tuttuja tilanteita, joiden kanssa ei ole mukava jäädä yksin pähkäilemään.

 

Älä suotta stressaa, sillä Telia Käyttötuesta löytyy osaava ja nopea apu ongelmatilanteisiin.

 

stephen-phillips-hostreviews-co-uk-tN344soypQM-unsplash.jpg

 

Telia käyttötuki yrityksille

 

Telia Käyttötuki on paikkariippumaton tietotekniikan ja viihde-elektroniikan asiantuntijapalvelu, jonka osaaminen on suuntautunut erityisesti yritysasiakkaiden tarpeisiin.

 

  • Käyttötuki auttaa tietokoneisiin, älypuhelimiin ja ohjelmistoihin liittyvissä asennus-, käyttö- ja ongelmatilanteissa.
  • Apua saa niin puhelimitse, etäyhteydellä kuin lähitukenakin.
  • Puh. 0600 15500 

Ajantasaiset hinta- ja palveluaikatiedot löydät osoitteesta Telia.fi/yrityksille Telia Käyttötuki -sivustolta.

 

new-data-services-UO-QYR28hS0-unsplash.jpg

 

Käyttötuesta saa apua sekä puhelimitse että paikan päällä

 

Tarvittaessa otamme etäyhteyden tietokoneellesi ja voimme opastaa näin esimerkiksi ohjelman käytössä. Usein asia ratkeaa nopeasti ja vaivattomasti jo ensimmäisen puhelun aikana.

 

Myös lähitukea on saatavilla ja tilaat sen samasta numerosta. Sinun ei tarvitse maksaa kuukausimaksuja palvelusta, sillä maksat pelkästä käytöstä minuuttiveloituksen.

 

Hyötyjä sinulle:

  • Sinun ei tarvitse käyttää työaikaa asetusten kanssa pähkäilyyn.
  • Voit keskittyä oman tuottavan työsi tekemiseen.
  • Saat uudet laitteet ja palvelut vaivattomasti ja nopeasti hyötykäyttöön.
  • Saat erityisesti yritysasiakkaiden tarpeisiin suuntautunutta asiantuntija-apua.

 

Apua vikatilanteissa

 

Siinä missä Telia käyttötuki auttaa sinua käyttöönotossa ja käytössä, palveluitamme koskevissa vikatilanteissa saat apua Telia.fi/yrityksille -sivuston Viat, kartat ja häiriötilanteet osiosta löytyvän chatin kautta ja puhelimitse numerosta 020 693 693 (mpm/pvm, myös jonotusajalta) tai Yritysportaalista löytyvällä vikailmoituslomakkeella. Pääset kirjautumaan yritysportaaliin Telia.fi/yrityksille -sivustolla. 

 

Lue myös: