peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
58101 Jäsentä
161805 Kirjoitusta

Telia yhteisö on nyt myös laiteyhteisö

Lue lisää
Yhteistyössä OnePlus

Työpuhelin meni mykäksi, mistä apu virka-ajan jälkeen?



Moderaattori
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎29-12-2014
Kirjoituksia: 144
1/1

Työpuhelin meni mykäksi, mistä apu virka-ajan jälkeen?

Yritysliittymiin apua virka-ajan jälkeenkin.jpg

 

Yritysasiakaspalvelu auttaa sinua arkisin 8 – 16.30 numerossa 020 693 693 ja sosiaalisen median kanavissa olemme tällä hetkellä apunasi 8 – 16 välisen ajan. Vika- ja häiriöilmoituksia voit jättää puhelimitse vuorokauden ympäri.

 

Avuntarve ei katso kellonaikaa ja työpuhelin voi mennä mykäksi juuri kriittisellä hetkellä. Ilman apua et jää virka-ajan jälkeenkään. Kuuntelemme herkällä korvalla asiakkaidemme tarpeita ja pyrimme tarjoamaan apua silloin, kun sitä tarvitaan. Tarpeet muuttuvat ja me muutumme parhaamme mukaan vastaamaan niitä.

 

Telian Yritysasiakaspalvelun chat palvelee nyt myös iltaisin
(kokeilu on päättynyt)

 

Touko- ja kesäkuussa 2019 testaamme chatin palveluajan pidentämistä klo 20.00 asti arki-iltaisin. Kokeiluajan jälkeen katsotaan, onko palveluajan pidentämiselle tarvetta. Löydät chatin joko yritysportaalista kirjautumisen jälkeen tai telia.fi/yrityksille etusivulta.

 

Edit: chat palvelee toistaiseksi jälleen klo  8 - 16:30 välisenä aikana

 

Lisätietoja chatista löydät kirjoituksestani: Kiitos palautteestasi – yritysasiakaspalvelu on kuulolla.

 

Yrittäjän paras ystävä Yritysportaali .pngYritysportaalissa voit hoitaa liittymäasioita kellon ajasta ja paikasta riippumatta

 

Yritysportaali palvelee 24/7

 

Moni asia hoituu aika- ja paikkariippumattomasti Yritysportaalissa.

 

Yritysportaalin avulla yrittäjä säästää myös aikaa ja rahaa. Jos Yritysportaali ei ole vielä aktiivikäytössä, lue mitä kaikkea voit tehdä yritysportaalin kautta reaaliajassa.

 

Työsuhdeliittymän käyttäjänä voit hoitaa asioita myös netissä

 

Jos olet yritysliittymän käyttäjä, sinun kannattaa luoda salasana telia.fi:lle, jotta pääset hallinnoimaan työsuhdeliittymääsi.

 

Kirjautumisen jälkeen voit hallita poissaolotiedotetta, tarkistaa saldotietojasi, määrittää vastaajaasi tai hakea PUK-koodin. Voit hallita liittymääsi työnantajasi sinulle määrittelemien oikeuksien puitteissa. Lue linkistä, miten voit hallinnoida työsuhdeliittymääsi netissä.

 

Kannattaa myös tarkistaa, onko yrityksessä sovittu joku toimintatapa liittymäasioiden suhteen, esimerkiksi sisäinen help desk, joka auttaa sinua liittymän ongelmatilanteissa.



Näin saat salasanan telia.fi liittymän hallintaan:

 

Lähetä työsuhdeliittymästäsi viesti SALASANA *ja tähän haluamasi salasana* numeroon 15400. Laita haluamasi salasana * * merkkien väliin. Käytä salasanassa  8 – 14 merkkiä, joista ainakin yhden tulee olla numero tai erikoismerkki.

Salasana kannattaa hakea hyvissä ajoin, ennenkuin työliittymä menee mykäksi, jotta löydät PUK-koodin silloin kun tarvitset sitä. Lukkiutuneella liittymällä salasanan hakeminen ei onnistu ja joudut kääntymään työnantajasi tai yrityksenne Yritysportaalin pääkäyttäjän puoleen tai olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme sen aukioloaikojen puitteissa.

 

Yhteystietomme ja apua löytyy myös telia.fi -sivustolta, jossa on mm. valmiiksi koostettu vastauspaketti usein kysyttyihin kysymyksiin.

 

Miten sinä hoitaisit mieluiten liittymäasioita?

 

Edit 2.8.2019: lisätty tieto chatin ilta-aika päivystyksen päättymisestä

Telia Yhteisö on nyt myös Laiteyhteisö.jpg