peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
58771 Jäsentä
163223 Kirjoitusta

Telia yhteisö on nyt myös laiteyhteisö

Lue lisää
Yhteistyössä OnePlus

VPN-yhteys ei toimi



Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎26-03-2019
Kirjoituksia: 1
1/2

VPN-yhteys ei toimi

Hello
 
Telia:
Huomaathan, että Telia Yritysinternet-liittymässä tulee aina käyttää IP-osoitteiden
määrityksessä asetusta "Hae IP-osoitteet automaattisesti".
Tämä koskee sekä kiinteitä, että vaihtuvia IP-osoitteita.
 
IP-poolin koko
- Vaihtuvien IP-osoitteiden määrä:        12 
Palomuuripalvelu:                         Kyllä 
Kiinteät, julkiset IP-osoitteet
DHCP:ltä (MAC/IP)                         58:8B:F3:xx:yy:zz / 194.142.xx.xx

Yhteys on käyty avaamassa ja kaikki toimii paitsi L2TP vpn.

Muuton jälkeen yhteys on Telian ADSL
Aiemmin firman palomuuri oli Nebulan verkossa kiinteällä IP:llä.
Nyt IP on määrätty Telian dhcp:ltä haettavaksi, muuten asetuksia ei ole vaihdettu.
Osaatteko auttaa tai kertoa syytä ongelmaan?

terv
A

EDIT: muokattu otsikkoa

0 tykkäystä
1 vastaus
Moderaattori
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎29-12-2014
Kirjoituksia: 144
2/2

Vs: VPN-yhteys ei toimi

Moikka @APMP1 ja tervetuloa Telia Yhteisöön! 

Muuton jälkeen yhteys on Telian ADSL
Aiemmin firman palomuuri oli Nebulan verkossa kiinteällä IP:llä.
Nyt IP on määrätty Telian dhcp:ltä haettavaksi, muuten asetuksia ei ole vaihdettu.
Osaatteko auttaa tai kertoa syytä ongelmaan?

Ongelmana voi olla esimerkiksi verkkopalomuuri joka estää yhteydenotot liittymään, mutta tuo täytyy tutkia tarkemmin.

 

Olisitko ystävällisesti yhteydessä meidän Vianhallintaan joko soittamalla numeroon 020 693 693 tai Yritysportaaliin kirjauduttuasi chat-palvelun kautta. Löydät chatin myös nettisivuiltamme vika- ja häiriötiedotteiden alakulmasta.

Tsekataan tämä kuntoon, mutta tarvitaan tosiaan pääsy tsekkaamaan tarkemmin liittymää!  

Telia Yhteisö on nyt myös Laiteyhteisö.jpg
0 tykkäystä