Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 63990
Kirjoituksia 174269

Yritysasiakaspalvelun chat auttaa nyt myös iltaisin!



Highlighted

Yritysasiakaspalvelun chat auttaa nyt myös iltaisin!

Moderaattori
Viestejä 151 kpl

Yritysasiakaspalvelun chat auttaa nyt myös iltaisin!

1/9

Olemme saaneet jonkin verran palautetta yrittäjiltä, että päivällä ei ehdi asioimaan ja ilmoille on heitetty toivetta pidemmästä palveluajasta. Otimme touko-kesäkuun ajaksi kokeiluun chatissa iltapäivystyksen ja kokeiluajan jälkeen katsotaan, onko jatkossakin tarvetta pidemmälle palveluajalle. Lue lisää blogista, mistä saat apuja jos työpuhelin on mykkänä ja kaipaat apua virka-ajan ulkopuolella. 

 

Olisi myös mukava kuulla yrittäjiltä, mihin aikaan mieluiten asioitte asiakaspalvelun kanssa ja onko chatin iltapäivystystyksestä ollut apua. Saa antaa palautetta ja toiveita tähän, lupaan viedä ne eteenpäin!

8 vastausta
Highlighted

Uusi jäsen
Viestejä 4 kpl

2/9

Aivan käsittämättömän hidasta asiakaspalvelua tänään Telian Yritysportaalin Chatissa.

Aikaisemmin talvella apua sai max. minuuttien sisällä, joskus siellä vastattiin jo ennen kuin ehti kysymystä kirjoittamaan loppuun.

Tänään olen ollut linjoilla klo10:stä lähtien, silloin minulla oli jonotusnumero 6 (aikaisemmin yrityspuolella ei ollut mitään jonotusnumeroita!) ja nyt klo15 minulla on jonotusnumero 4 !!!

 

Kaiken lisäksi portaalin käyttöliittymä kirjaa chatista ulos ilmeisesti 10min odottamisen jälkeen, mutta onneksi tulee mahdollisuus jatkaa keskustelua, kun tarpeeksi nopeasti osaa klikata ikkunan alalaidasta selaimen refreshin jälkeen.

 

Kun yritysportaaliin kirjaudutaan nykyään kaksivaiheisella todennuksella niin saako sitä kytkettyä pois? Minulla on ”kiinteä” työpuhelin työpisteellä. Minulla on kuitenkin tarve kirjautua Yritysportaaliin työpisteen ulkopuolella eikä puhelimen tekstiviestit ole luettavissa silloin. Jos varmennus on pakollista voiko sen saada edes sähköpostiin?

0 tykkäystä
Highlighted

Moderaattori
Viestejä 21 kpl

3/9

Moikka 

 

 

 

0 tykkäystä
Highlighted

Uusi jäsen
Viestejä 4 kpl

4/9

Näin siinä on varmaan käynyt. Olen nyt jo uudelleen portaalissa kysymykseni kanssa - katsotaan miten tänään käy.

Highlighted

Uusi jäsen
Viestejä 4 kpl

5/9

Ongelma toistui tänään, ilmeisesti syynä Chrome-selain? Tilanne nyt tutkittavana teidän puolella. Annoinpa samalla muutamia kehitysehdotuksia yleisesti 🙂

Highlighted

Moderaattori
Viestejä 21 kpl

6/9

Portaalin toiminnassa on toisinaan kohdattu selainkohtaisia häiriöitä ja näistä on hyvä meille aina huikata chatiin. Saimme vasta hiljattain chatiin tuon jonotusmahdollisuuden ja seuraamme sen toimintaa tarkoin silmin ja on hienoa, että asiakkaat raportoivat meille kohtaamistaan ongelmista. Kiitos kun kerroit meille tapahtuneesta. Ja kehitysehdotukset on tärkeitä myös! Portaalia kehitetään jatkuvasti ja käyttäjien kokemus on huisin korkeassa roolissa tätä tehdessä Hymiö Onnellinen

 

Kivaa keskiviikkoa! 

0 tykkäystä
Highlighted

Moderaattori
Viestejä 151 kpl

7/9

Moikka @pcc125 mielenkiinnosta kysyn, selvisikö tämä asia? 

0 tykkäystä
Highlighted

Uusi jäsen
Viestejä 4 kpl

8/9

Moi.

 

Kyllä, ongelmat ratkesivat käyttämällä jotakin muuta kuin Chrome-selainta. En ole tämän jälkeen tarvinnut Chat-yhteyttä, jotta olisin testannut onko korjausta teillä tapahtunut.

0 tykkäystä
Highlighted

Moderaattori
Viestejä 151 kpl

9/9

Kiitos @pcc125 vastauksesta. Seuraamme tarkoin palautteita chatista ja sitä myös kehitetään koko ajan ketterällä meiningillä. Olemmekin tosi kiitollisia kaikista teidän tekemistä huomioista!

Joidenkin selainten kanssa ilmenneet ongelmat on tosiaan tiedossa, kuten @MiinaKi aikaisemmin kertoi. Tuohon chatin jonotussysteemiin on myös tehty viilausta lähiaikoina, joten kuvaamaasi ongelmaa ei pitäisi ilmetä. Huikkaa toki, jos sitä ilmenee jatkossa. 

0 tykkäystä
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.