peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
55052 Jäsentä
156210 Kirjoitusta
Uusi käyttäjä, aloita täältä
^

Keskustele. Kerro kokemuksistasi. Ratko ongelmia. Testaile uusia makeita juttuja.

ALOITA HAUSTA

Etsimästäsi aiheesta voi löytyä jo valmiita keskusteluita tai artikkeleita. Jos ei, aloita uusi keskustelu.

HAKUUN

VERTAISTUKI

Yhteisössämme jäsenet ovat tähtiä. Törmäät nopeasti VIP-jäseniimme. Mukana on ajoittain myös telialaisia.

TUTUSTU

OLE AVULIAS

Paina peukkua hyville kommenteille. Merkitse ratkaisuksi vastaus, joka ratkaisi ongelmasi. Neuvo muita.

YHTEISÖN SÄÄNNÖT

Yritysasiakaspalvelun chat auttaa nyt myös iltaisin!



Moderaattori
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎29-12-2014
Kirjoituksia: 141
1/6

Yritysasiakaspalvelun chat auttaa nyt myös iltaisin!

Olemme saaneet jonkin verran palautetta yrittäjiltä, että päivällä ei ehdi asioimaan ja ilmoille on heitetty toivetta pidemmästä palveluajasta. Otimme touko-kesäkuun ajaksi kokeiluun chatissa iltapäivystyksen ja kokeiluajan jälkeen katsotaan, onko jatkossakin tarvetta pidemmälle palveluajalle. Lue lisää blogista, mistä saat apuja jos työpuhelin on mykkänä ja kaipaat apua virka-ajan ulkopuolella. 

 

Olisi myös mukava kuulla yrittäjiltä, mihin aikaan mieluiten asioitte asiakaspalvelun kanssa ja onko chatin iltapäivystystyksestä ollut apua. Saa antaa palautetta ja toiveita tähän, lupaan viedä ne eteenpäin!

| Innostaja ja innostuja | Yritysasiakkaiden apu ja tuki | Sopivasti hörhö | Metsissä rämpijä | Asiakaskokemuksen puolesta puhuja | Moderaattori |

5 vastausta
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎28-05-2019
Kirjoituksia: 3
2/6

Vs: Yritysasiakaspalvelun chat auttaa nyt myös iltaisin!

Aivan käsittämättömän hidasta asiakaspalvelua tänään Telian Yritysportaalin Chatissa.

Aikaisemmin talvella apua sai max. minuuttien sisällä, joskus siellä vastattiin jo ennen kuin ehti kysymystä kirjoittamaan loppuun.

Tänään olen ollut linjoilla klo10:stä lähtien, silloin minulla oli jonotusnumero 6 (aikaisemmin yrityspuolella ei ollut mitään jonotusnumeroita!) ja nyt klo15 minulla on jonotusnumero 4 !!!

 

Kaiken lisäksi portaalin käyttöliittymä kirjaa chatista ulos ilmeisesti 10min odottamisen jälkeen, mutta onneksi tulee mahdollisuus jatkaa keskustelua, kun tarpeeksi nopeasti osaa klikata ikkunan alalaidasta selaimen refreshin jälkeen.

 

Kun yritysportaaliin kirjaudutaan nykyään kaksivaiheisella todennuksella niin saako sitä kytkettyä pois? Minulla on ”kiinteä” työpuhelin työpisteellä. Minulla on kuitenkin tarve kirjautua Yritysportaaliin työpisteen ulkopuolella eikä puhelimen tekstiviestit ole luettavissa silloin. Jos varmennus on pakollista voiko sen saada edes sähköpostiin?

0 tykkäystä
Moderaattori
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎11-09-2018
Kirjoituksia: 7
3/6

Vs: Yritysasiakaspalvelun chat auttaa nyt myös iltaisin!

Moikka 

 

 

 

0 tykkäystä
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎28-05-2019
Kirjoituksia: 3
4/6

Vs: Yritysasiakaspalvelun chat auttaa nyt myös iltaisin!

Näin siinä on varmaan käynyt. Olen nyt jo uudelleen portaalissa kysymykseni kanssa - katsotaan miten tänään käy.

Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎28-05-2019
Kirjoituksia: 3
5/6

Vs: Yritysasiakaspalvelun chat auttaa nyt myös iltaisin!

Ongelma toistui tänään, ilmeisesti syynä Chrome-selain? Tilanne nyt tutkittavana teidän puolella. Annoinpa samalla muutamia kehitysehdotuksia yleisesti Hymiö Onnellinen

Highlighted
Moderaattori
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎11-09-2018
Kirjoituksia: 7
6/6

Vs: Yritysasiakaspalvelun chat auttaa nyt myös iltaisin!

Portaalin toiminnassa on toisinaan kohdattu selainkohtaisia häiriöitä ja näistä on hyvä meille aina huikata chatiin. Saimme vasta hiljattain chatiin tuon jonotusmahdollisuuden ja seuraamme sen toimintaa tarkoin silmin ja on hienoa, että asiakkaat raportoivat meille kohtaamistaan ongelmista. Kiitos kun kerroit meille tapahtuneesta. Ja kehitysehdotukset on tärkeitä myös! Portaalia kehitetään jatkuvasti ja käyttäjien kokemus on huisin korkeassa roolissa tätä tehdessä Hymiö Onnellinen

 

Kivaa keskiviikkoa! 

0 tykkäystä