Aivan käsittämättömän hidasta asiakaspalvelua tänään Telian Yritysportaalin Chatissa.
Aikaisemmin talvella apua sai max. minuuttien sisällä, joskus siellä vastattiin jo ennen kuin ehti kysymystä kirjoittamaan loppuun.
Tänään olen ollut linjoilla klo10:stä lähtien, silloin minulla oli jonotusnumero 6 (aikaisemmin yrityspuolella ei ollut mitään jonotusnumeroita!) ja nyt klo15 minulla on jonotusnumero 4 !!!
Kaiken lisäksi portaalin käyttöliittymä kirjaa chatista ulos ilmeisesti 10min odottamisen jälkeen, mutta onneksi tulee mahdollisuus jatkaa keskustelua, kun tarpeeksi nopeasti osaa klikata ikkunan alalaidasta selaimen refreshin jälkeen.
Kun yritysportaaliin kirjaudutaan nykyään kaksivaiheisella todennuksella niin saako sitä kytkettyä pois? Minulla on ”kiinteä” työpuhelin työpisteellä. Minulla on kuitenkin tarve kirjautua Yritysportaaliin työpisteen ulkopuolella eikä puhelimen tekstiviestit ole luettavissa silloin. Jos varmennus on pakollista voiko sen saada edes sähköpostiin?