peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
54129 Jäsentä
154574 Kirjoitusta
Uusi käyttäjä, aloita täältä
^

Keskustele. Kerro kokemuksistasi. Ratko ongelmia. Testaile uusia makeita juttuja.

ALOITA HAUSTA

Etsimästäsi aiheesta voi löytyä jo valmiita keskusteluita tai artikkeleita. Jos ei, aloita uusi keskustelu.

HAKUUN

VERTAISTUKI

Yhteisössämme jäsenet ovat tähtiä. Törmäät nopeasti VIP-jäseniimme. Mukana on ajoittain myös telialaisia.

TUTUSTU

OLE AVULIAS

Paina peukkua hyville kommenteille. Merkitse ratkaisuksi vastaus, joka ratkaisi ongelmasi. Neuvo muita.

YHTEISÖN SÄÄNNÖT

Yrityspiste Sonera Kaupassa



Moderaattori
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎29-12-2014
Kirjoituksia: 133
1/1

Yrityspiste Sonera Kaupassa

Sonera_kauppa.jpgKävimme kollegani Annen kanssa tutustumassa Lahdessa Mariankadulle avatun Sonera Kaupan yrityspisteeseen.

Yrityspiste on yritysasiakkaille varattu viihtyisä ja rauhallinen tila, jossa palvelua on saatavilla ajanvarauksella Ojalaisen Ronilta.


Roni käy asiakkaan kanssa läpi yrityksen tilanteen kokonaisvaltaisesti ja tekee tarjouksen palveluista sen pohjalta. Asiakkailta onkin tullut hyvää palautetta ja kiitosta uudesta palvelumuodosta.

 

Ronin terveiset alueen yrittäjille:

 

Roni_ojalainen.jpg”Rohkeasti vaan varaamaan aikaa! Katsotaan yhdessä, että palvelut vastaavat yrityksesi tarpeita.”

 

Ajanvarauksen Ronille Lahden yrityspisteeseen voit tehdä Sonera Kaupan vaihteen kautta numerosta 0200 20010 (mpm/pvm). Numero palvelee arkisin kello 10.00 - 18.00.

Sonera Kauppa
Sonera Kauppoja on tällä hetkellä ympäri Suomen yhteensä 33 myymälää. Asiakkaat voivat päivittää siellä nykyisiä palveluitaan sekä hankkia uusia laitteita ja liittymiä. Sonera Kauppojen tiedot löytyy Sonera.fi sivustolta täältä.

Myös yritysasiakkaat saavat apua kaikista Sonera Kaupoista perusasioissa, mutta yritystuotteiden osaaminen on keskittynyt yritysasiakaspalveluun puh. 0200 188 18 (mpm/pvm). Numero palvelee arkisin kello 08:00 - 16:30. Yritysasiakaspalvelu löytyy myös Facebookista ja Twitteristä.

Toivottavasti saamme pian lisää yrityspisteitä muihinkin Sonera Kauppoihin. Vai mitä?

| Innostaja ja innostuja | Yritysasiakkaiden apu ja tuki | Sopivasti hörhö | Metsissä rämpijä | Asiakaskokemuksen puolesta puhuja | Moderaattori |