AirPlay ei toimi Telia TV sovelluksesta

  • 2 March 2022
  • 3 kommenttia
  • 12 katselukertaa

Kaivoin kaapista kakkostelkkariin Apple TV 3:n sukupolven laitteen, mutta siinäpä ei toimi AirPlay Telia TV sovelluksesta. Muut AirPlayta tukevat sovellukseni (mm. Cmore, Areena yms.) toimivat moitteetta. 
Saan ilmoituksen telkkariin ”Ladattaessa sisältöä tapahtui virhe - yritä myöhemmin uudelleen”.

Testasin myös uusimmalla Apple TV 4K:lla, ja sillä pelaa AirPlay Telia TV sovelluksellakin.

 

Kaikki sovellukset ja laitteet ajantasalla ja kunnon Wifissä. 

Neuvoja kaivataan. 


3 kommenttia

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +10

@Makke66  kirjoitti:


Kaivoin kaapista kakkostelkkariin Apple TV 3:n sukupolven laitteen, mutta siinäpä ei toimi AirPlay Telia TV sovelluksesta. Muut AirPlayta tukevat sovellukseni (mm. Cmore, Areena yms.) toimivat moitteetta. 
Saan ilmoituksen telkkariin ”Ladattaessa sisältöä tapahtui virhe - yritä myöhemmin uudelleen”.



Testasin myös uusimmalla Apple TV 4K:lla, ja sillä pelaa AirPlay Telia TV sovelluksellakin.



 



Kaikki sovellukset ja laitteet ajantasalla ja kunnon Wifissä. 



Neuvoja kaivataan. 






Jokin siellä nyt kuulostaa ottavan vastaan. Tapahtuuko tätä samaa kaiken sisällön osalta? Eihän stremauksen aloittavalla laitteella ole VPN-yhteyttä käytössä ja Private relay-asetus on pois päältä?



Olemme havainneet ainakin YLE:n kanavien kastelussa ongelmia AirPlay:tä käyttäen sovelluksen viimeisimmällä ohjelmistoversiolla. 

Moi,

ainakaan ylen kanavat eikä mtv3 eikä nelonen lähtenyt peilaamaan. Ei myöskään Liiga joka se kaikkein tärkein! Fox, Hero ja BBC lähtivät. Enempää en jaksanut koittaa. Tallennus ei lähtenyt myöskään. 
Kaikki suoraan samasta wifistä ilman vpn:ää tai muita metkuja. 

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +9

@Makke66  kirjoitti:


Moi,



ainakaan ylen kanavat eikä mtv3 eikä nelonen lähtenyt peilaamaan. Ei myöskään Liiga joka se kaikkein tärkein! Fox, Hero ja BBC lähtivät. Enempää en jaksanut koittaa. Tallennus ei lähtenyt myöskään. 
Kaikki suoraan samasta wifistä ilman vpn:ää tai muita metkuja. 






Selvitimme Telia TV -puolen asiantuntijoilta tätä tarkemmin, tälläinen häiriö on tosiaan havaittu AirPlay -toiminnolla katsoessa ja siihen etsitään korjausta. Tällä hetkellä ei ole tiedossa tarkempaa aikataulua, milloin korjaus tulee.

Vastaa