Kysymys

Asiakaspalvelun laatu eri kanavissa

  • 23 January 2023
  • 4 kommenttia
  • 167 katselukertaa

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +9

telia tv vikatilassa,puhelimella ei pääse aspaan kuin jättämään soittopyynnön ja otamme yhteyttä seuraavana arkipäivänä,chatissä jonotuksen jälkeen sanoo että järjestelmä vika ota yhteyttä myöhemmin..,kylläpä on taas hienoa asiakaspalvelua telialla…

 

__
Muokkaus AaTanja: muokattu otsikkoa kuvaavammaksi


4 kommenttia

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +9

ja tottakai ne laskuttaa aspaan soitosta ja 15min odottelusta jonossa..,olis kirveelle töitä!

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Eiköhän tuollainen kaikkia tai lähes kaikkia asiakkaita koskeva vikatilanne hoideta mahdollisimman pian, eikä erillistä yhteydenottoa jokaiselta asiakkaalta ehkä vaadita. Toki jos ongelma on eri kuin mitä tuossa  yleisessä vikatilanteessa.

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +15

telia tv vikatilassa,puhelimella ei pääse aspaan kuin jättämään soittopyynnön ja otamme yhteyttä seuraavana arkipäivänä,chatissä jonotuksen jälkeen sanoo että järjestelmä vika ota yhteyttä myöhemmin..,kylläpä on taas hienoa asiakaspalvelua telialla…

Eilinen Telia TV häiriö on saatu korjattua, toimiiko sinulla nyt tv-palvelut normaalisti? Tv-palveluiden ohella häiriöitä oli myös Telian asiakaspalveluratkaisussa, mikä vaikutti joidenkin organisaatioiden yhteyksiin ja asiakaspalveluun. Pahoittelut häiriöstä aiheutuneesta haitasta.

 

ja tottakai ne laskuttaa aspaan soitosta ja 15min odottelusta jonossa..,olis kirveelle töitä!

Meihin voi olla yhteydessä myös Minun Telian chatin kautta, joka on maksuton asiakaspalvelukanava. Siellä palvelemme 24/7 eli chatin kautta voi olla yhteydessä mihin vuorokauden aikaan tahansa.

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +9

telia tv vikatilassa,puhelimella ei pääse aspaan kuin jättämään soittopyynnön ja otamme yhteyttä seuraavana arkipäivänä,chatissä jonotuksen jälkeen sanoo että järjestelmä vika ota yhteyttä myöhemmin..,kylläpä on taas hienoa asiakaspalvelua telialla…

Eilinen Telia TV häiriö on saatu korjattua, toimiiko sinulla nyt tv-palvelut normaalisti? Tv-palveluiden ohella häiriöitä oli myös Telian asiakaspalveluratkaisussa, mikä vaikutti joidenkin organisaatioiden yhteyksiin ja asiakaspalveluun. Pahoittelut häiriöstä aiheutuneesta haitasta.

 

ja tottakai ne laskuttaa aspaan soitosta ja 15min odottelusta jonossa..,olis kirveelle töitä!

Meihin voi olla yhteydessä myös Minun Telian chatin kautta, joka on maksuton asiakaspalvelukanava. Siellä palvelemme 24/7 eli chatin kautta voi olla yhteydessä mihin vuorokauden aikaan tahansa.

justhan minä kirjoitin ettei chatti toiminut,järjestelmävika,ja sinä neuvot ottamaan yhteyttä chatin kautta..?

toimin vain kuten boxi ehdotti,luki että jos vika kestää pitempään ota yht aspaan,noh kokeilin soittaa ja jonotin 15min jonka jälkeen sanoi että jätä soittopyyntö niin otamme yhteyttä huomenna ja puhelu katkesi,tokihan tästä veloitetaan 15 min jonottelusta + ppm mutta onko moraalisesti oikein veloittaa asiakasta tuollaisesta “palvelusta” onkin jo toinen kysymys...

Vastaa